ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס לטיפול בחיות

הצעת חוק חדשה בניו יורק – טיפול בקנאביס רפואי לבעלי חיים

שתפו את החברים

הצעת חוק חדשה שעלתה על שולחן המחוקקים במדינת ניו יורק, עשויה להפוך את ניו יורק למדינה הראשונה בארה”ב שתאשר טיפול בקנאביס רפואי לחיות. הצעת החוק מתבססת על כך שקנאביס רפואי יעיל לטיפול בבני אדם ולפי מחקרים רבים גם לטיפול בחיות,…

הצעת חוק חדשה שעלתה על שולחן המחוקקים במדינת ניו יורק, עשויה להפוך את ניו יורק למדינה הראשונה בארה”ב שתאשר טיפול בקנאביס רפואי לחיות. הצעת החוק מתבססת על כך שקנאביס רפואי יעיל לטיפול בבני אדם ולפי מחקרים רבים גם לטיפול בחיות, בעיקר חיות מחמד.

חברת בית המחוקקים של מדינת ניו יורק, איימי פאולין, העלתה בפני האסיפה בתחילת אפריל הצעת חוק שתאפשר רכישת מריחואנה רפואית לצרכי טיפול בבעלי חיים. בהצעת החוק נכתב כי מריחואנה רפואית “עזרה לאינספור אנשים בטיפול והתמודדות עם מחלות כרוניות ומתישות. מחקרים מציעים כי יכולה לצמוח תועלת גם לבעלי החיים מטיפול בקנאביס, בכדי להתמודד עם מצבים דומים.

פאולין מציינת כי במדינות נבדה וקליפורניה כבר מתאפשר לוטרינרים להמליץ על טיפול במריחואנה רפואית בבעלי חיים. שוק המוצרים המכילים מריחואנה ומיועדים לבעלי החיים צומח בשנים האחרונות, וניתן למצוא בו מוצרים כמו חטיפי מזון ועד לטיפות שנספגות במזון של בעל החיים.

איימי פאולין - הצעת חוק
בעלי חיים – גם להם קנאביס עוזר מאד

בשוק קיימים מוצרים המשתמשים בCBD, המרכיב שאינו פסיכדאלי בקנאביס, לטיפול בבעלי חיים במקרים של חרדה, תיאבון לקוי, כאבים, דלקות והתקפים, בעיות בתפקודי הכליות והכבד, סרטן וגלאוקומה. בהצעת החוק נכתב כי “הענקת טיפול לבעלי חיים במריחואנה רפואית זהו אקט של חמלה, שיעזור במניעת סבל ואי נוחות מיותרים”.

במידה והצעת החוק תעבור היא תוסיף את בעלי החיים לרשימת החולים המאושרים לטיפול במריחואנה רפואית במדינת ניו יורק. כיום מתאפשרת במדינה תכנית טיפול במריחואנה אך מבקריה טוענים כי היא מוגבלת ומצומצמת בהשוואה למדינות אחרות בארצות-הברית.

קשה לדעת האם מושל ניו-יורק, אנדרו קואומו, שעדיין לא מסכים לחלוטין עם הצורך ללגליזציה שיאפשר שימוש בסגולות הרפואיות של צמח המריחואנה, יסייע בהעברת החקיקה. המושל הרחיב באיטיות את הרשימה של הקריטריונים לקבלת טיפול במריחואנה רפואית, אך גם נשמע כשהוא מדבר בגנות הצמח ומדבר על כך שמריחואנה הוא סם מעבר לסמים קשים יותר.

חיות - טיפול בקנאניס
התרופה הירוקה

קואומו הראה לראשונה נכונות לקבלת המריחואנה כצמח טיפולי, כשניסה להעביר במדינה העברת תקציב למחקר על השפעת הלגליזציה של מריחואנה רפואית על מערכת הבריאות והמשפט במדינה. הצעה זו נפלה בבית העליון של ניו-יורק והמחקר לא תוקצב.

וטרינרים העידו כיטיפות CBD להקלה על מתח וחרדות בקרב חתולים וכלבים, מוצר שנמכר באנגליה בשנים האחרונות, מסייע להפחתת מתחים אצל בעלי החיים. גם באוסטרליה יש מי שמשתמש במריחואנה רפואית לטיפול בבעלי חיים מזה השנים האחרונות.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות