ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

קנאביס וסקס: שילוב מושלם אבל לא לכולם

שתפו את החברים

קנאביס וסקס – העצמת מצבים תודעתיים היא אחת האיכויות הגדולות ביותר של צמח הקנאביס, ובתחום כה תשוקתי ועמוק כמו סקס, בו מצב התודעה מתבטא באופן ברור במגע ובתחושות פיזיות, מתממשת איכות זו בצורה הטובה ביותר. מעבר להשהיית האורגזמה והעצמת התחושתיות…

קנאביס וסקס – העצמת מצבים תודעתיים היא אחת האיכויות הגדולות ביותר של צמח הקנאביס, ובתחום כה תשוקתי ועמוק כמו סקס, בו מצב התודעה מתבטא באופן ברור במגע ובתחושות פיזיות, מתממשת איכות זו בצורה הטובה ביותר. מעבר להשהיית האורגזמה והעצמת התחושתיות שמביא הקנאביס, הנה עוד כמה דברים אודות הקשר בינו לבין חדר המיטות שאני חושבת שיכולים לעניין אתכם:

אני חושבת שסקס הוא אחת הדרכים של הבורא להזכיר לנו כמה נפלא הוא גוף האדם, כמה נפלאים הם החיים, שגן עדן עלי אדמות זה כאן, וכולו מתחיל באדם וגופו.

אלמנט נפלא של סקס, בשונה מתענוגות רבים אחרים בחיים, הוא שלא צריך לעשות כמעט כלום בכדי לחוותו. לא צריך להצטייד בשום דבר, מגבלות של זמן ומקום הן כמעט אפסיות, והתקציב הדרוש הוא אפס עגול. למי שרוצה לקחת רגע, בכל רגע נתון, ולהתענג עם עצמו או עם מישהו נוסף על נפלאות הבריאה.

קנאביס הוא משהו נוסף שקרוב לליבי, וגם אותו הייתי מחשיבה בתור אחת מהנפלאות הטבעיות שמשלימות עבורי חיים שמחים, אבל רבים טוענים כי השניים קשורים בקשר הדוק. אז מה אני חושבת על סקס וקנאביס?

בין סקס וקנאביס: העצמת התחושה

באופן כללי סקס וקנאביס הנם שני עולמות אודותיהם עדיין רב הנסתר מהגלוי, כל אחד מופלא ועומד בפני עצמו ולרוב המפגש שביניהם מעורר, מעשיר, מרחיב ומעמיק את חיבורו של האדם להווייתו המינית בשגרת החיים השוטפת שלא תמיד מספקת מקום מכובד לסקס.

אחת מהאיכויות הגדולות ביותר של קנאביס היא להעצים מצבים תודעתיים, וכך גם השפעתו על הסקס: העצמת התחושות הנפשיות. טוב או לא, אם בכלל יש מושגים כאלה שקרובים להיות שחורים ולבנים, אתם תקבעו בעצמכם בעזרת התחושות הנפשיות איתן תגיעו מראש למיטה.

כשבוחנים את ההשפעות התודעתיות של הקנאביס ואת המשמעויות שלהן, ניתן לראות כי הן תורמות לצמיחה אישית ומנטלית, בין היתר משום שהן כוללות עיגון והעמקת מצבים נפשיים. דרך רגיעה, הרפיה ושיפור מצב הרוח, אדם הצורך קנאביס מחזק את ערוצי התקשורת בינו לבין עצמו ולסביבה, ובכך מתרחבים “גבולות הגזרה” של יכולתו ליהנות ממצב נתון. במסגרת זו, סקס טוב שגם ככה הנו אירוע מצוין ושמח לכל הדעות, הופך לחוויה מדהימה עוד יותר.

קנאביס במיטה
קנאביס במיטה – מעמיק את החויה אך עלול גם לעכב אותה

אז מה זה פה, תרופת פלא לסקס? ממש לא. יחד עם הצד החיובי של הגברת ההנאה, גם עלולים להתגבר מצבים הכרתיים או תת-הכרתיים שליליים כמו חרדה, פארנויה ואפילו סתם פלונטרים פסיכולוגיים שתקופים את כולנו ברמה היום יומית. מצבים שכאלו, אם תגיעו איתם למיטה מלכתחילה, עלולים שלא להיבלע בזרם התשוקה כמו שקורה בדרך כלל – אלא להתעצם בעת הרחבת התודעה הטבעית שמספקים הסקס, הקנאביס ואווירת האינטימיות בכלל. כלומר אם באתם לא מוכנים, הקנאביס עשוי להפריע לכם להיכנס לעניינים.

בשורה התחתונה חשובה להבין שקנאביס הוא בעל השפעה מאד אינדווידואלית ונקודתית, כלומר כל מפגש איתו הוא מפגש ספציפי עבור צרכן מסוים. יש אנשים שלא אוהבים קנאביס, שלא מרגישים את השפעתו או שחווים השפעה שלילית מהצריכה שלו, ובהתאם כך יהיה גם אם ינסו לשלב אותו בחיי המין שלהם. לא לכולם זה מתאים, לא על כולם זה משפיע באופן חיובי, אך מעט המחקרים שנערכו בנושא זה עד היום מצביעים על יכולת לשיפור משמעותי בחיי המין, הן מבחינת תדירות והן מבחינת עומק והיבטים אחרים שם הקשר המיני.

אז טוב או לא? תלוי בכם. קנאביס יכול לעזור לכולנו מאד בתחום זה, אבל בסופו של דבר מדובר במסע אישי המורכב מאוסף של הרבה מאד פרטים הנמצאים מאחורי הקלעים – מפנטזיות ועד לפחדים, טראומות ופוסט טראומות, וכמובן בחוויה אישית מול צמח הקנאביס – שבסופו של דבר יקבעו כיצד תיראה החוויה הכוללת בין הסדינים. אני באופן אישי מאד בעד השילוב, ויש לי כמה סיבות עיקריות.

בתכלס, ככה קנאביס משפר את הסקס
השפעתו החיובית של קנאביס בחיי המין שלי נוגעת בעיקר לעומק החוויה ודרכה להארכת משך הזמן שחולף עד הגעת האורגזמה. השפעת ה-“היי” שמשרה הקנאביס תורמת מלכתכילה למצב הרוח, לפתיחות, לרצון ונכונות למגע, ובאופן כללי לשיפור הקרבה אינטימית, ובאופן ספציפי תופעת השהיית האורגזמה, שאגב מופיעה אצל שני המינים בעקבות צריכת קנאביס, מאפשרת להאריך את האקט וכשלעצמה תורמת להגברת עצימות האורגזמה.

בחורה על רקע עלה קנאביס
סקס וקנאביס – נפלאות טבע שכדאי לשלב ביניהן, בתנאים הנכונים

הטבע המשהה של הקנאביס מסייע לצלול לתוך אווירת האקט, החזרתיות שלו והחיבור שמתרחש במהלכו עם התעוררותם של כל החושים, ובנוסף משפר את רמת העוררות המינית בעת המשחק המקדים והאקט כולו, ומגביר באופן כללי את פעילות הליבידו ותחושת החשק המיני. הרזולוציה בה נתפסת החויה משתנה, הקצב יורד וסף הגירוי עולה, וכך ניתנת לכם הזדמנות פז לתפוס את הסקס שלכם מזוית אחרת ומהנה, ולשפר את מערכת היחסים האינטימית שלכם.

עם כל זאת, חשוב לי לציין ולהבהיר שני דברים מהותיים לדעתי. הראשון הוא שכל החוויות, התחושות והמחוזות שאנו מגיעים אליהם בעזרת הקנאביס הם פרטיים והם שלנו, ואינם נוצרו בזכות הצמח. קנאביס פותח אותנו לעוד מקומות הקיימים בתוכנו ומאפשר לנו להגיע בעזרתו לפיסת חיים מיניים מתפתחים וצומחים, אך בהחלט חובה לראות בו תוסף ולא חלק מובנה מחיי המין.

בצורה דומה, מי שקנאביס עבורו היא שגרת חיים, ורגיל לקיים יחסים בשילוב עם השימוש בקנאביס, ירוויח מאד מתקופות גיוון של יחסים שלא תחת ההשפעה. גם לשם הפרספקטיבה וגם לשם מתן האפשרות לעלות עוד רמה באינטימיות.

הדבר השני הוא שבמקום הלא נכון, בזמן הלא נכון ובחיבורים הלא מדויקים או הלא בשלים, קנאביס יכול לעגן דווקא תקיעות ומחסומים. מערכת יחסים אוהבת ואינטימית מאד שכוללת שגרה של עישון קנאביס, אך מתקיימת בין אנשים שאינם נמצאים במצב רגשי בשל למערכת יחסים, עלולה להיתקע במחסומים שאותם מעודד הקנאביס, ובעיקר שימוש מופרז ולא אחראי בו. הצעתי המסכמת היא לא לשלב קנאביס או בכלל סטלה מכל סוג שהוא ביחסי מין שלא מרגישים לכם מראש מאה אחוז, מאחר ואם כבר קיימות בעיות הקנאביס כנראה רק יחמיר ולא ישפר אותן.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות