ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סרטון: מוכרים קנאביס על ניידת משטרה

חיים על הקצה: מוכרים קנאביס על ניידת משטרה

שתפו את החברים

סרטון חדש בו מתועדים צעירים בניו יורק כאשר הם שוקלים קנאביס למכירה על חלקה האחורי של ניידת משטרה, הרעיד את הרשת וגרם ללא מעט בלבול ברשתות החברתיות. יש הטוענים שצמד הקומיקאים עשו את המעשה ברשותם של השוטרים בעלי הניידת, אך…

סרטון חדש בו מתועדים צעירים בניו יורק כאשר הם שוקלים קנאביס למכירה על חלקה האחורי של ניידת משטרה, הרעיד את הרשת וגרם ללא מעט בלבול ברשתות החברתיות. יש הטוענים שצמד הקומיקאים עשו את המעשה ברשותם של השוטרים בעלי הניידת, אך לפי תגובת המשטרה מדובר בסרטון אמיתי של מתיחה שהלכה קצת רחוק מדי. והיוצר? בחקירה, ועשוי לקבל כתב אישום.

למכור קנאביס מאחורי גבה של המשטרה זה אף פעם לא רעיון טוב, אבל לעשות את זה פיזית מאחורי גבם של השוטרים על החלק האחורי של הניידת שלהם זה כנראה טירוף מוחלט. או שלא? שני צעירים מניו יורק החליטו להקל ראש עם הסכנה הפלילית ולבדוק את הנושא.

 

Video credit : @davidjimenezjr

A post shared by NYC – MEMES – VIDEOS – HUMOR (@newyorkcityuncut) on

מאז שפורסם אמש, הסרטון הוויראלי הזה התפשט באתרים רבים ברשת וגרף מאות לייקים ואלפי שיתופים, כאשר ככל הנראה מדובר במתיחה אמיתית על חשבונם של השוטרים שהתבצעה ללא ידיעתם בעת שהיו מחוץ לניידת.

למרות שקנאביס נחשב בניו יורק לאחד הסמים שפחות מעניינים את המשטרה והרשויות, בשל העובדה שהוא קרוב יותר להיות חוקי מאשר להישאר לא חוקי לעוד הרבה זמן, הסרטון המדובר מתעד שקילה של קנאביס אמיתי על גבי ניידת משטרה, מה שמהווה הפרה של לפחות 4-5 חוקים ותקנות מדיניים ועירוניים.

לפיכך, הסרטון משך את עיניהם ותשומת ליבם של בכירים רבים בכוחות המשטרה העירונית, שכלל הנראה לא התעוררו אצלם שום חיוכים או צחקוקים אלא דווקא הרגשה שהסרטון מזלזל במשטרה ומציג אותה באור שלילי. “גם בתור מתיחה, זה מראה שאין לצעירים האלה שום כבוד למשטרה”, מסרו בכירים במשטרה העירונית בראיון.

שוטרים ניו יורק - סרטון צחוקים עם קנאביס
הבכירים כועסים: “אין שום כבוד למשטרה”

הצופים לעומת זאת, מאד התלהבו מביצוע היתולי של “עסקת סמים” על גבי בג’אז של ניידת המשטרה, ואחדים מהם אף ציינו כי מדובר בסרטון שצולם לפני כחודש ימים אך לא התפרסם עד שהגיע אתמול לידיהם של כמה דפי אינסטגרם פופולריים שעוסקים בתחום הקנאביס והבידור.

“לא מזלזל במשטרה”

דוויד חימנז, הצעיר שמגלם את הדילר בסרטון והפך לאושיה מוכרת יחסית בן לילה, סיפר כי כוונתו לא הייתה לזלזל בכוחות המשטרה בשום אופן אלא רק לעודד מודעות לקנאביס חוקי ועל הדרך “להשיג קצת צחוקים” ולשמח כמה אנשים.

“אני לא מזלזל באף אחד וזאת לא הייתה הכוונה שלי כשצילמתי את הסרטון, ולמעשה אני מאד מעריך את כוחות המשטרה של ניו יורק ואת העבודה הנפלאה שם עושים למען הקהילה”, הוא מספר בראיון שנערך עמו. “אני לא חושב שהם היו צריכים להתעצבן מכיוון ששום כסף לא החליף ידיים ואני סתם חילקתי את הקנאביס בחינם, אבל בשורה התחתונה אני לא באמת סוחר אלא אקטיביסט שרוצה לראות כאן קנאביס חוקי”.

למרות שהכחיש כי מדובר בזלזול במשטרה, חימנז נלקח לחקירה לאחר שהסרטון התפשט ברשתות החברתיות. לפי מקורות במערכת האכיפה העירונית ייתכן כי הוא יעמוד מול אישום פלילי בגין החזקת קנאביס שלא לשימוש עצמי. עם זאת, מחשש להתפוצצות הסיפור בתקשורת, סביר להניח שהוא ייצא מהסיפור ללא אישומים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות