ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מחקר מראה: קנאביס עושה לנשים סקס טוב יותר

מחקר מראה: קנאביס עושה לנשים סקס טוב יותר

שתפו את החברים

מחקר אמריקאי שבחן את הקשר בין צריכת קנאביס לבין שיפור או שינוי בחיי המין בקרב נשים צעירות ומבוגרות, קבע כי שימוש בקנאביס מעלה את הסיכוי להגעה לאורגזמה מספקת, עד פי שניים לעומת נשים שאינן עושות בו שימוש. כמו כן נמצא…

מחקר אמריקאי שבחן את הקשר בין צריכת קנאביס לבין שיפור או שינוי בחיי המין בקרב נשים צעירות ומבוגרות, קבע כי שימוש בקנאביס מעלה את הסיכוי להגעה לאורגזמה מספקת, עד פי שניים לעומת נשים שאינן עושות בו שימוש. כמו כן נמצא כי הקנאביס משפר את התחושתיות בעת קיום יחסי המין ומקטין את רמת הכאב על ידי שיפור הסיכוך וההכנה המנטלית לאקט, ובכך הופך את כל העניינים לחמים הרבה יותר.

וויד במיטה, קנאביס וסקס, עוזר או לא? כבר הרבה זמן שהרבה מדענים מכל העולם מנסים לבחון סוגיה זו מזוויות רבות, וכעת צוות חוקרים חוקרים חדש מארה”ב מביא לשולחן עוד מסקנה מעניינת חיובית, הפעם לגבי הצד הנשי של המשוואה.

המחקר, שתוצאותיו פורסמו בירחון ‘Sexual Medicine’, בחן את ההשפעה של שימוש בקנאביס לפני קיום יחסי המין, על איכות האקט המיני בכמה היבטים עיקריים שרלוונטיים לנשים – תשוקה מינית, יכולת (ומשך פרק הזמן) הגעה לאורגזמה, רמת תחושתיות וכן רמת כאב בעת ביצוע האקט עצמו.

מחקר מראה: קנאביס עושה לנשים סקס טוב יותר
הממצאים: קנאביס עושה לנשים סקס טוב יותר

במהלך המחקר נבחנו למעלה מ-370 נשים שעמדו בכל הקריטריונים המחקריים, וטופלו במרפאות גניקולוגיות או אצל מיילדות במרכז רפואי מאושר במדינת מיזורי שבארה”ב. אמנם מדובר בנתונים סטטיסטיים המבוססים על דיווח עצמי – לא בסיס מחקרי עמוק במיוחד – אך מצד שני מדובר בנתונים שנאספו במסגרת טיפולית רפואית ולא במאגר נתונים של האוניברסיטה.

מתוך הנשים שהסכימו להשתתך במחקר, 127 נשים (34%) דיווחו על שימוש בקנאביס לפני קיום יחסי מין. כלומר, כשליש בלבד מהנשים כנראה ניסו קצת וויד לפני שנכנסים לעניינים, ולפי התוצאות שמצאו החוקרים זה חבל מאד בשביל השאר.

הממצאים: קנאביס משפר לך את חיי המין

ניתוח תוצאות המחקר מראה כי נשים שעשו שימוש בקנאביס לפני או בסמוך לקיום יחסי מין, חוו חוויות מיניות יותר טובות מאלו שחוו נשים שלא עשו שימוש בקנאביס כלל, בהשוואה ישירה בכל הקריטריונים שנבדקו.

בין היתר נמצא כי נשים שעשו שימוש בקנאביס לפני הסקס היו בעלות סיכוי גבוה פי שניים (עלייה של 100%) להגיע לכדי אורגזמה מספקת, לרוב יותר מפעם אחת. כמו כן, נמצא כי אותן נשים חוו הרבה פחות כאב והגיעו לרמת הנאה ותחושתיות גבוהה יותר ברמה שגם היא גבוהה כמעט פי שניים.

החוקרים ציינו כי בנושא הסיכוך קשה היה להגיע לכדי תוצאה מוחשית, מכיוון שבתוצאות שדווחו על ידי הנבדקות ישנו פער קטן ביותר בין הקבוצה שעשתה שימוש בקנאביס לבין זו שלא, וניתן לאפיין הבדל זה בתור פער אקראי בתוצאות.

ויאגרה נשית? חברת קנאביס מפתחת את העתיד הסקס
ויאגרה לנשים? כנראה תפותח על בסיס קנאביס

עוד הבדל שעלה בין שתי הקבוצות אך יוחס על ידי החוקרים לפער אקראי בתוצאות, הוא עלייה עקבית אך מועטת ברמת הסיפוק המיני בשלל הקריטריונים במקביל לעלייה דומה ברמת צריכת הקנאביס. כלומר, נמצא כי נשים שעשו שימוש תדיר ולא אקראי בקנאביס, חוו את אותן התוצאות ברמה גבוהה יותר של סיפוק מיני.

לגבי שאר התוצאות ובעיקר לגבי השיפור המשמעותי שחוו המשתמשות בקנאביס ביכולת ההגעה לאורגזמה מספקת, קבעו החוקרים כי מדובר ככל הנראה בהשפעה ישירה של הקנאביס על מערכת הקולטנים האנדוקנאבינואידים בגוף.

לסיכום, החוקרים קבעו כי דרוש תהליך מחקרי נוסף שיהיה מיועד להבין את אופיה המלא של השפעת הקנאביס על המנגנונים הנשיים והגבריים שקשורים לסקס, אך בנוגע לשאלה האם יש קשר חיובי בין השניים, התשובה כבר ברורה: קנאביס משפר את חיי המין, ואת זה אפשר כבר לקחת למיטה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. יואלה |

    משפר שרק חבל על הזמן גם לגבר וגם לאשה יש נשים שחוות איבוד הכרה באורגזמה אבל זה גם תלוי זנים

  2. מין |

    מניסיון משפר את חיי המין

שינוי גודל גופנים
ניגודיות