ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

קנאביס רפואי במרשם – זאת לא טעות, זאת מדיניות

שתפו את החברים

נתחיל בבדיחה- איך מנטרלים פעיל לגליזציה? נותנים לו קנאביס רפואי במרשם! נכון שזה לא ממש מצחיק אבל לצערנו זאת האמת. אתמול, יום שלישי 29/3/2016 השתתפנו באירוע “קנאביס ופוליטיקה” של חברת ונקו. למי שלא מכיר, ונקו היא חברה כלכלית שמוכרת מוצרי…

נתחיל בבדיחה- איך מנטרלים פעיל לגליזציה? נותנים לו קנאביס רפואי במרשם!

נכון שזה לא ממש מצחיק אבל לצערנו זאת האמת.

אתמול, יום שלישי 29/3/2016 השתתפנו באירוע “קנאביס ופוליטיקה” של חברת ונקו. למי שלא מכיר, ונקו היא חברה כלכלית שמוכרת מוצרי עישון ומשתמשת ברווחים למימון פעילות לקידום שינוי מדיניות קנאביס. ונקו הזמינו שלושה פוליטיקאים לדבר על קנאביס- חברות הכנסת שרן השכל מהליכוד, תמר זנדברג ממרצ וחבר הכנסת לשעבר ומייסד מפלגת זהות בהווה משה פייגלין.

כל אחד מחברי הכנסת שיתף למה הוא בכלל עוסק בשינוי מדיניות קנאביס, איך הוא רואה את הכוחות המתנגדים ואת הדרך לשינוי. הדיון היה מעניין, טוב לראות פוליטיקאים שמחויבים לנושא ובאים עם רצון אמיתי לשנות את מדיניות הקנאביס בגלל חירות הפרט.

לאחר שעה של דיון, ונקו הזמינו את הקהל לשאול שאלות ואז התחילה שרשרת ארוכה של מסורבים לטיפול בקנאביס רפואי שמספרים את הסיפורים שלהם. ובאמת, הסיפורים היו קורעי לב ואבסורדים לחלוטין ומהרגע שהתחילו לדבר על קנאביס רפואי אין יותר דיון בהנעה לפעולה בשביל לשנות את החוק יש רק התעסקות ברישיונות לקנאביס רפואי וזה לא מקרי- הבסיס של כל הקנאביס רפואי בישראל הוא ניטרול המאבק לשינוי מדיניות קנאביס.

קנאביס רפואי הוא המצאה מדהימה, המדינה לא מכירה בקנאביס כתרופה ולמרות זאת היא חילקה רישיונות ל25,000 חולים. מעבר לזה קנאביס רפואי העביר את המאבק מ”איך משנים חוק” ל”איך אני משיג מרשם” ואחרי שאותו פעיל לגליזציה השיג לעצמו מרשם, רוב הסיכויים שתפסיק פעילותו או שהוא יתחיל להתלונן על מינון חסר / איכות החומר.

זאת לא טעות, זאת מדיניות! קנאביס רפואי במתכונת הנוכחית שלו הוא השיטה הקלאסית לעקר כל התנגדות- “הפרד ומשול”. כל פוליטיקאי יכול להגיד שהוא מתנגד ללגליזציה אבל לגמרי תומך בקנאביס רפואי ולצאת “נאור”, אפשר לבטל כל דיון ב”קודם שהחולים יקבלו” בלי קשר לזה שתחת המדיניות הנוכחית גם מי שאמור לקבל לא מקבל.

קנאביס רפואי לא צריך לבוא במקום לגליזציה, הוא צריך להתלוות ללגליזציה. כי רק הפסקת מדיניות ההפללה תבטיח קנאביס איכותי לכל מי שזקוק לו- חולה או בריא

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות