ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
בנות קנאביס סקסי

קנאפסט 2015 – סיכום אירוע

שתפו את החברים

קנאביס, טכנולוגיות חדשות, אנשים יפים, מתחמי בידור ואלכוהול ועוד הרבה קנאביס – זה מה שמצאנו ב- קנאפסט CANNAFEST בפראג שבצ’כיה בסופ”ש האחרון (6-8.11.15), זו הפעם השישית שמתקיימת התערוכה שהפכה לשנייה בחשיבותה לתערוכות הקנאביס באירופה כשהחשובה יותר היא כמובן ה- SPANNABIS…

קנאביס, טכנולוגיות חדשות, אנשים יפים, מתחמי בידור ואלכוהול ועוד הרבה קנאביס – זה מה שמצאנו ב- קנאפסט CANNAFEST בפראג שבצ’כיה בסופ”ש האחרון (6-8.11.15), זו הפעם השישית שמתקיימת התערוכה שהפכה לשנייה בחשיבותה לתערוכות הקנאביס באירופה כשהחשובה יותר היא כמובן ה- SPANNABIS שבברצלונה במרץ.

 

הכניסתה לתערוכה

כמו בכל התערוכות בתחום הקנאביס, התערוכה התרכזה רבות בציוד לגידול פנים ((indoor. מלא חידושים ומלא שדרוגים של ציוד קיים. באופן טבעי, כל אחת מהחברות הבהירה שהמוצר שלה הוא המילה האחרונה בשוק ובאמצעות אותה תאורה, אוורור, דשן, חלל גידול, מצעי גידול ועוד שמציגה אותה חברה – אנו נפיק את המקסימום כשנגיע לזמן הקציר. ללא ספק, החברות המציגות תמיד ישתמשו במונחים כמו Bigger/Maximum Yield, Bigger Buds, High Potential בכדי לגרות אותנו הצרכנים והמגדלים ולהבין שזה מה שאנו צריכים, הם יודעים איפה אנחנו רגישים ושם ללחוץ. אחרי הכול, מי מאתנו יגיד משהו כמו “נראה לי שאסתפק במשהו שהוא בסדר ואני לא מחפש להשתגע..”  בטח! אנשים כאלו לא מסתובבים בתערוכות כאלו. אתם תמצאו אותם קונים גרם אחד (כאשר 20-30% מהגרם הוא ענף) ביותר מ- 100 ש”ח מהסוחר המקומי, אתם יודעים, הפראיירים האלו…

 

מה שכן, אי אפשר היה להתעלם מהנוכחות הגדולה של קנאביס ומיתוגו באלפי מוצרים אחרים. תעשיות גדולות של שמני CBD, קרמים לגוף על-בסיס הצמח האהוב, שוקולדים, משקאות אנרגיה, ויטמינים, ביגוד ולא מעט אביזרים שמקיפים את עולם הקנאביס.

קצת מפתיע, אבל לא היה ניתן לראות מעשני קנאביס בתערוכה עצמה (בניגוד לSPANNABIS) אבל לבעלי צמיד VIP (כפי שלי היה) הייתה אפשרות ליהנות ממתחם VIP הצמוד לתערוכה עצמה, ומה שיפה שם, זה שאתה יכול לשבת בכל אחד מן השולחנות הפזורים עליהם ניירות גלגול ובאנגים ואם תרצה או לא זני קנאביס מעניינים יגיעו לשפתיים שלך. זנים של אנשים שזה מה שהם אוהבים לגדל ולעשות, זנים טעימים וממסטלים שלאחר כמה שאחטות קטנות אתה מבין למה אתה שם (ולא מבין למה זו הפעם הראשונה שלך שם), כשבאמסטרדם היית צריך לעשן ג’וינט שלם כדי לקבל את אותו אפקט.

tent

תצוגת אוהלי גידול

חברים, מה אגיד ומה אומר, כל אחד שמגדל לעצמו ואפילו בקטנה – מומלץ ללכת לתערוכה הזו! הנאתכם מובטחת! וגם אם לא תהיו שבעי רצון, אני מבטיח לכם שבפראג מפוזרים מספיק בארים,  ומועדונים כדי להפוך את הביקור שלכם לביקור שלא תזכרו ממנו דבר.

joint

52

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות