ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
שדה תעופה בקנדה מאפשר מעתה לכל הנוסעים לעשן קנאביס

שדה תעופה בקנדה מאפשר מעתה לכל הנוסעים לעשן קנאביס

שתפו את החברים

שדה התעופה הבינלאומי בוונקובר, שהנו המרכזי במחוז בריטיש קולומביה, הוציא הכרזה רשמית לפיה מעתה יוכלו כל באי השדה לעשן קנאביס בחדרי העישון הייעודיים הפזורים בשטחו. המדיניות נוגעת גם לתיירים שאינם בעלי רישיון רפואי לקנאביס ומחזיקים בקנאביס שנקנה בחנויות בקנדה, אך…

שדה התעופה הבינלאומי בוונקובר, שהנו המרכזי במחוז בריטיש קולומביה, הוציא הכרזה רשמית לפיה מעתה יוכלו כל באי השדה לעשן קנאביס בחדרי העישון הייעודיים הפזורים בשטחו. המדיניות נוגעת גם לתיירים שאינם בעלי רישיון רפואי לקנאביס ומחזיקים בקנאביס שנקנה בחנויות בקנדה, אך הוא אינו מאפשר לאנשים שאינם קנדיים לטוס עם קנאביס לחו”ל.

זה היה רק עניין של זמן מאז ההכרזה על יציאתה לדרך של הלגליזציה בקנדה, בעיקר לאור הכרזה דומה של רשויות שדה התעופה בעיר לוס אנג’לס לפני כשבועיים (שנוגעת רק למעבר בין טיסות ולא לשימוש), וכעת ישנו שדה תעופה בקנדה שמאפשר באופן רשמי לכל באיו לעשן בשטחו קנאביס באופן חופשי.

ההכרזה החדשה, שפורסמה השבוע באתר של שדה התעופה הבינלאומי בוונקובר (YVR) בהתאם למדיניות החוקית כלפי קנאביס שננקטת מעתה בכל האומה הקנדית, קובעת כי כל חדרי ואזורי העישון בשדה התעופה הם כעת גם אזורים מאושרים לעישון קנאביס, וניתן לעשן בהם מוצרי קנאביס חוקיים שנרכשו בתחומי המדינה.

למרות שהלגליזציה בקנדה התחילה באופן רשמי כבר בתחילת החודש שעבר, מוסדות רבים, כולל כל שאר שדות התעופה המרכזיים, עדיין מתייחסים לקנאביס כאל חומר אסור לצריכה שבמקרה הטוב מותר להחזיק אותו באופן דיסקרטי ומוסתר על הגוך או בתוך תיק, ואסור לעשות בו שימוש בציבור.

עם זאת, מחוז בריטיש קולומביה נחשב למחוז הקנדי שתומך בקנאביס החוקי בצורה הברורה ביותר, ולכן כמעט מיד לאחר תחילת הלגליזציה כבר התקבלה ההחלטה שלא לאסור על צריכת קנאביס גם בשטחי מוסדות גדולים בתחומי המחוז, כל עוד העישון מתבצע בחוץ ולא בתוך מבנה סגור.

אוסר לטוס עם קנאביס, אז תזרקו לפח (כואב בלב)

לאור ההכרזה על שינוי המדיניות של שדה התעופה בוונקובר, מדובר כעת בשדה התעופה הראשון עד אדמת קנדה שמתיר שימוש בקנאביס, בכל התצורות כולל עישון ואידוי, ללא איסור או הגבלה של קנסות. שאר שדות התעופה מחילים על קנאביס את אותם החוקים שחלים על אלכוהול, ואוסרים כניסה לשדה איתו, למעט אם הוא עטוף ומוסתר בתוך מזוודה.

מכיוון ששדה התעופה הבינלאומי של וונקובר הנו השני בגודלו בקנדה כולה, ייתכן מאד שהמדיניות החדשה תחלחל אט אט אל שדות התעופה הקטנים יותר, שבינתיים מתירים רק מעבר בשטחם עם קנאביס.

תושבים או אזרחים קנדיים, שכפופים לחוק הפדרלי לגבי תעופה, יכולים מעתה לעלות על כל טיסה מקנדה או בתוך קנדה עם עד 30 גרם של פרחי קנאביס, אך הדבר אינו תקף עבור תיירים שבאים או טסים למדינות אחרות, ולכן עדיף שתסיימו את הקנאביס שלכם בשטח השדה.

חשוב לציין כי למרות שהקנס על עלייה לטיסה בקנדה עם קנאביס (כן, אפילו לא עונש פלילי) הוא לא גבוה במיוחד, במדינה שבה תנחתו עם קנאביס, ואולי אוסרת על כך, אתם עלולים להסתבך עד מאד.

בחלקים בשדה הסמוכים לאזורי הטיסות היוצאות, הותקנו בשדה התעופה “פחים” מיוחדים המיועדים לאסוף את שאריות הקנאביס שהגיעו עם התיירים לשדה התעופה ולא יכולות לצאת ממנו, אך עם החוק החדש והיתרי העישון, ככל הנראה יהיו רבים שיעדיפו לא לזרוק שום פרח לפח ולהתענג עד השאכטה האחרונה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות