ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
שדולת הקנאביס

שדולת הקנאביס מגיבה לטראמפ: “אנחנו נחנך את הבית הלבן”

שתפו את החברים

תעשיית הקנאביס בארצות הברית נמצאת במתח רב מאז בחירתו של דונאלד טראמפ לתפקיד נשיא ארצות הברית. חלק מכוורת היועצים שלו מורכבת ממתנגדים ידועים של קנאביס בממשל האמריקאי, וגם שר המשפטים בממשל החדש הספיק כבר להתבטא בעבר כנגד לגליזציה של קנאביס. המתח…

תעשיית הקנאביס בארצות הברית נמצאת במתח רב מאז בחירתו של דונאלד טראמפ לתפקיד נשיא ארצות הברית. חלק מכוורת היועצים שלו מורכבת ממתנגדים ידועים של קנאביס בממשל האמריקאי, וגם שר המשפטים בממשל החדש הספיק כבר להתבטא בעבר כנגד לגליזציה של קנאביס.

המתח הזה קיבל את האישור הסופי ביום חמישי האחרון (23.2) אז הודיע דובר הבית הלבן שהוא מעריך כי רשויות האכיפה האמריקאיות הולכות להחמיר את צעדי האכיפה נגד השימוש בקנאביס, וגם קישר בין קנאביס למחלת ההתמכרות לכדורים, שנחשבת לתופעה נפוצה מאד בארצות הברית. עדיין לא ידוע מהו ההיקף של האכיפה שתהיה, ובאילו דרכים מתכנן טראמפ להילחם בתומכי ובמשתמשי הקנאביס.
ב”שדולת הקנאביס” בארצות הברית, הגיבו לראשונה להתנגדות של הבית הלבן, ג’ף סשן יו”ר השדולה הגיב לדברים: “אנחנו נחנך את ממשל טראמפ על קנאביס, ונסביר לו על הצורך במדיניות קנאביס אחראית. אנחנו נפעל גם עבור מדינות רבות שמעוניינות בלגליזציה שלל קנאביס. ויחד, נמשיך לעבוד באופן משותף לרפורמה במדיניות הקנאביס הכושלת שלנו, עבור האמריקאים שהצביעו במשאל עם על הסדרה של השוק הרפואי והפרטי.”

שדולת הקנאביס הוא ארגון שהוקם השנה בקונגרס, ומטרתו לבטל את החוקים הפדרליים של הקנאביס, השדולה מייצגת את מדינות קליפורניה, אורגון, קולורדו, אלסקה, מדינות שהצביעו להסדרה של שימוש בקנאביס לצורכי הנאה ופנאי, וגם את המדינות שצפויות לאבד הכנסות ממסים בלי תעשיית הקנאביס. החברים בשדולה הם נציגים מהמפלגות הרפובליקניות והדמוקרטיות ביחד, ויש ביניהם שיתוף פעולה מצוין לפחות בנושא הזה.

כיום גם המדינות שמתירות לגליזציה של קנאביס כמו קליפורניה או קולורדו למשל, שהסדירו את השוק בחוק המקומי, נמצאות תחת איום של אכיפה מהחוק הפדרלי בארצות הברית, שעדיין אוסר כל שימוש בקנאביס, ומחשיב אותו כסם מסוכן.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות