ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
שלב הפריחה - תוספי פריחה מומלצים

שלב הפריחה – תוספי פריחה מומלצים

שתפו את החברים

כל מגדל קנאביס ביתי יודע שלמרות התהליך המדהים, הארוך והמספק אין כמו להגיע לדובדבן שבקצפת וסוף סוף לקצור את היבול שכל כך חיכיתם לו. זה לא סוד שכולנו שואפים להגיע לפרחים כמה שיותר שמנמנים, דביקים, ריחניים ודחוסים וחשוב לזכור שבעזרת…

כל מגדל קנאביס ביתי יודע שלמרות התהליך המדהים, הארוך והמספק אין כמו להגיע לדובדבן שבקצפת וסוף סוף לקצור את היבול שכל כך חיכיתם לו. זה לא סוד שכולנו שואפים להגיע לפרחים כמה שיותר שמנמנים, דביקים, ריחניים ודחוסים וחשוב לזכור שבעזרת תוספי פריחה אנחנו נוכל להגיע לתוצאה הרבה יותר טובה ולהוציא את המקסימום מהצמחים שלנו. על אף שצמח הקנאביס יפרח ויוציא תוצרת כמעט בכל מצב, תוספי הפריחה כאן כדי לשרת אתכם ולהביא למטרה הסופית שלשמה התכנסנו. קיימים אינספור תוספי פריחה, ובכתבה הבאה בחרנו שבעה מומלצים ששווה לכם לבדוק.

אחרי ששתלנו את הזרע, חיכינו שהוא ינבט ועברנו את כל התהליך הארוך עד לשלב הפריחה, עכשיו זה בדיוק הזמן הנכון להתחיל ולהשקיע בצמחים שלנו ולתת להם ‘פוש’ אחרון, על מנת שנצליח להפיק את המקסימום מהצמחים שלנו ולקבל תוצרת כמה שיותר איכותית וטובה. אין מה לחשוש ולהסתבך עם המשימה הזאת, את הכל אפשר למצוא מפורט ומוסבר בכל טבלת דישון שתמצאו במגוון מאתרי האינטרנט הקיימים בתחום. 

שלב הפריחה - תוספי פריחה שונים
פרחים דביקים, שמנמנים, ריחניים ודחוסים – השאיפה של כל מגדל

על אף שצמח הקנאביס הינו צמח, או ליתר דיוק עשב (Weed) חזק אשר צומח ופורח כמעט בכל תנאי ללא שום התעסקות מיותרת ולרוב מוציא תוצרת טובה, אין סוד כי השאיפה של כל מגדל קנאביס ביתי הוא להגיע לתוצאה המקסימלית והטובה ביותר אותה הוא יוכל להוציא. החלום של כל מגדל קנאביס הוא כמות רבה של תוצרת שתתאפיין בניחוחות חזקים, קריסטלים שיעטפו את כל הפרח, דביקות ודחיסות של הפרחים עצמם. בשביל הדבר הזה נצטרך לעזור מעט לצמח שלנו עם תוספי פריחה, אשר יעזרו לצמחים שלנו לספוג את כל החומרים הדרושים לו על מנת להפיק עבורנו את התוצרת הטובה ביותר. 

תוספי פריחה בעלי ונטולי PK

היום בשוק קיימים אינספור תוספי פריחה שונים שיעזרו לצמח שלכם להוציא את מלוא הפוטנציאל שגלום בו, ישנם תוספי פריחה כימיים ותוספי פריחה אורגניים המתחלקים לשתי קבוצות עיקריות: עם PK ובלי PK. תוספי פריחה בעלי PK מגדילים את מינון הזרחן והאשלגן הזמינים לצמח ועל ידי כך גורמים לצמח להשקיע אנרגיה בפרחים עצמם ולא בחלקים לא רלוונטיים של הצמח כמו הגזע, הענפים והעלים. 

תוספי פריחה נטולי PK נועדו על מנת לשנות תהליכים בצמח, לדוגמא להכניס אותם מהר יותר לשלב הפריחה או להגדיל את כמות הסוכרים בפרחים, על מנת לשפר את האיכות והכמות של התוצרת אותה נקבל בסוף. אספנו עבורכם 7 תוספי פריחה מוכרים ומומלצים ביותר בקרב מגדלי קנאביס מקצועיים:

BloomBastic

מדובר בתוסף פריחה מעולה המשווק על ידי חברת ‘אטאמי’. הבלום בסטיק מגיע בגרסה מינרלית ובגרסה אורגנית. בנוסף, יש בשוק מספר מוצרי PK עם ערכי דישון גבוהים יותר. מה שמייחד את תוסף פריחה זה משאר תוספי הפריחה האחרים הוא קוקטייל המורכב מביו מינרלים ומאיצים אשר מאפשרים לצמח לקלוט את כל ה-PK ובנוסף להעלות את רמת הסוכרים בפרחים.

BloomBastic תוסף פריחה
BloomBastic: תוסף פריחה מעולה של חברת ‘אטאמי’

רוב המגדלים משתמשים בתוסף פריחה זה ללא שום קשר לדישון הבסיס שהם משתמשים בו, כולל מגדלים אורגניים.

BioBizz Top Max

מדובר בתוסף פריחה אורגני לחלוטין המתאים לכל זמן בו הצמח נמצא בשלב הפריחה. הטופ מקס הינו תוסף חומצות הומיות ופולביות אשר תפקידן להעלות את ריכוז הסוכרים בפרחים ומועדדים בכך יצירת פרחים גדולים, דחוסים ושמנמנים יותר.

ביוביז - תוסף פריחה
טופ מקס – תוסף פריחה אורגני לכל תקופות הפריחה

תוסף זה הוא חלק אינטגרלי מטבלת הדישון הבסיסית של חברת ‘ביוביז’, אך ישנם מגדלי קנאביס רבים שמשתמשים בתוסף פריחה זה כתוסף לסדרות דישון אחרות.

GHE Bio Bloom

תוסף פריחה אשר מעודד ומשפר את ניוד חומרי התזונה בצמח וספיגת הסידן, מגדיל את גודלם של העלים ועל ידי פעולה זו משפר את תהליך הפוטוסינתזה אותו עובר הצמח. מדובר בתוסף פריחה מומלץ מאוד למגדלים בשיטת ההידרופוניקה.

Ripen GHE

תוסף פריחה זה מיועד בעיקר לסוף שלב הפריחה. מטרתו לזרז ולשפר את תהליך הבשלת הפרחים. ה’רייפן’ “מאותת” לצמח שהוא מתקרב לסוף מחזור החיים שלו ומעודד יצירת טריכומות וטרפנים אשר ישפרו את איכות הפרחים ויביאו לתוצאות המקסימליות שכל מגדל קנאביס ביתי שואף לקבל.

ריפן - תוסף פריחה איכותי
ריפן – תוסף פריחה המיועד לשלב הפריחה הסופי

לתוסף פריחה זה יש יתרונות רבים בגידול פנים וגידול חוץ וניתן להשתמש בו על מנת להאיץ את הבשלת הפרחים במידה ואנחנו מעוניינים לסיים את מחזור הגידול שלנו מהר יותר.

Bud Candy

כאשר הצמח שלנו נמצא בשיא תהליך הפריחה שלו, הצורך שלו בפחמימות עולה על יכולת ייצור הפחמימות שלו. ככל שהצמח מקבל יותר אור, חומרי תזונה ופחמן דו חמצני כך עולה גם הצורך שלו בפחמימות. במידה ותוסיפו את הפחמימות הרלוונטיות בזמן, מסת הפרחים שלכם תעלה באופן משמעותי וטעמם ישתפר פלאים גם הוא.

תוסף פריחה זה מכיל פחמימות מסוגים שונים וכמו כן גם חומצות אמינו וחומצות פולביות, אשר נועדו לספק לצמחים את הסוכרים שהם זקוקים להם בזמן הפריחה, על מנת להוציא מהם יותר יבול ובאיכות כמה שיותר גבוהה. מדובר בתוסף פריחה אורגני לשימוש בהשקייה בלבד.

Nirvana 

תוסף פריחה מצויין המכיל צואת עטלפים (גואנו), 22 סוגים של חומצות אמינו, אצות, מחצב טבעי ועוד רשימה ארוכה של חומרים פעילים, אשר מטרתם להפוך את הפרחים שלכם לגדולים ואיכותיים הרבה יותר. הנירוונה הינו תוסף פריחה אורגני לחלוטין, המתאים לשימוש בהשקיה או דישון עלוותי (ריסוס העלים).

Overdrive

תוסף פריחה המתאים לזמן שבו נמצא הצמח לקראת סוף שלב הפריחה והוא נועד להוציא את המקסימום מהצמחים שלכם. מגדלי קנאביס ביתיים מספרים כי הם משתמשים בו לרוב במצב שהיבול לא מספק בעקבות בעיות כלשהן בתהליך הצמיחה. במידה והפוטנציאל הגנטי מוצה לחלוטין מבחינת גודל, תוסף פריחה זה ישפר את איכות הפרחים על ידי תוספת טריכומות וטרפנים.

אובר דרייב- תוסף פריחה
‘אובר דרייב’ – תוסף סוף פריחה המיועד להוציא את המקסימום מהצמחים

יש מגדלי קנאביס אשר מוסיפים לתמיסת ההשקיה שלהם ‘מולאסה’, שהוא סירופ סוכר סמיך אשר נוצר כתוצאה מבישול ממושך של מיץ קנה סוכר או סלק סוכר. כאשר משתמשים במולאסה כדאי לוודא שהיא אינה מכילה גופרית אשר עלולה לפגוע בצמחים שלנו. מעבר לכך, המולאסה עלולה להכיל חומרים שהצמח אינו יכול לפרק ונוכחות שלהם במצע הגידול תמשוך מזיקים שונים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 5

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. מנשה |

    מה הכי טוב ? מה שהכי יקר?

    1. ג'וני סלומון |

      ממש לא. תבקש ייעוץ אישי בחנות, זה קשור למערכת ולשיטה בה אתה מגדל

      1. 🌱 |

        תלוי על איזה בסיס אתה מגדל

      2. ארי |

        מה טוב לגידול חוץ

  2. (-; |

    תלוי על איזה בסיס אתה מגדל

שינוי גודל גופנים
ניגודיות