ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
של מי הצמח הזה לעזאזל?

של מי הצמח הזה לעזאזל?

שתפו את החברים

של מי הצמח הזה לעזאזל? – יש לנו פרח ולפרח קוראים קנאביס , וכל אחד טוען שזה הפרח שלו.  החולים מושכים לכאן והבריאים לצד שני ואז בא השלישי וחוטף נתח מהאמצע. האבסורד במצב הזה הוא שעדיין אף אחד לא מקבל…

של מי הצמח הזה לעזאזל? – יש לנו פרח ולפרח קוראים קנאביס , וכל אחד טוען שזה הפרח שלו. 

החולים מושכים לכאן והבריאים לצד שני ואז בא השלישי וחוטף נתח מהאמצע. האבסורד במצב הזה הוא שעדיין אף אחד לא מקבל את מבוקשו כי כולם עסוקים בלמשוך חזק.

אני לא עורכת דין, אבל בתור בת להורים גרושים אני יכולה להגיד שמאבקי משמורת ושליטה זה לא הכי נעים . המריחואנה אינה רכושו של אף אחד , כל מי שרוצה יכול לגדל לו עציץ במרפסת ולהחליט שהוא קורא לזה “קנאביס רפואי”. אך יש כאן כמה צדדים שלא מבינים שאת האנרגיה היקרה שלהם הם מרכזים במאבק אחד בשני ולא אחד לצד השני למען מטרה נעלה .

הצד של החולים :

מובן, אתם חולים אין הרבה מה להרחיב אתם צריכים לקבל קודם, אבל רגע, אתם כבר מקבלים ! משרד הבריאות מפעיל את שירותי הקנאביס, אומנם לא לשביעות רצונכם אבל כמו כל תחילת תהליך גם זה אינו פשוט. למי שנמצא ברשימת ההתוויות אולי צריך לעבור תהליך קשה הכרוך בבירוקרטיה והליכים שלוקחים זמן, אך יש לו סיכוי לקבל את הרפואה בחסות החוק.

החולים טוענים כי פעילי הלגליזציה והתומכים בהחלת מדיניות אי ההפללה מפריעים ומסכלים את מחאתם מאחר והשימוש בצמח מוכר בציבור כ “סם מסוכן”. עצם הגדרתו כך יוצרת תחושת אנטי חברתית של אנשים שמוקיעים ומבקרים עישון גראס , אבל מריחים ראשונים בכל פעם שנדלק איזה ג’וינט לידם. כמו כן הקנאביס הוא הרי קנאביס רפואי ולכן רק לחולים מותר לעשן, ואם מישהו לא חולה אז אסור לו .

או קיי הבנו.

הצד של כל השאר :

כאן בצד הזה יושבים לא רק אנשים המכונים “בריאים” , כאן יושבים גם אנשים חולים שלא נמצאים ברשימת ההתוויות כי מישהו לא שילם מספיק כסף מתחת לאיזה שולחן . כאן יושבים גם אנשים שלא מעוניינים לעשן סיגריות או לשתות אלכוהול , כאן יושבים אנשים שרוצים לבחור . כאן יושבים חיילי מדינת ישראל הלומי הקרב שנפגעו כאשר הם מגנים על התחת שלכם , לאחר שאיבדו חברים בידיהם .

כאן יושבים אנשים שלא יכולים לישון בלילה, כאן יושבות בחורות שסובלות מאנורקסיה , כאן יושבות בחורות שנאנסו וחוו התעללות בגיל צעיר ולא מסוגלות לחייך לעבוד או ללמוד . וכאן גם יושבים אנשים שלא מעשנים, אבל מכירים לפחות בן אדם אחד שזה ממש עוזר לו.

והם אומרים כמה דברים :

ההגדרה של קנאביס כ”רפואי” אינה נכונה , קנאביס הוא צמח פשוט ונחמד כמו נענע . תארו לכם שהייתם רוצים לשתות תה עם נענע כי זה עוזר לכם להיות בריאים והייתם צריכים לשלם 100 ש”ח לסוחר סמים ולסכן את החופש והמוניטין שלכם בשביל כוס תה עם נענע רפואית? (למרות שאם יש לכם אישור לקנאביס רפואי מה אכפת לכם מכוס תה עם נענע ..)

ובעצם, מי מחליט מי יקבל את כוס התה עם הנענע “הרפואית”  – פקידים ממשלתיים ? אנחנו נותנים את האופציה להחליט מי יחיה ומי ימות , מי יוכל לבחור את אורח -חייו בידי בני אדם.

מאבקה של ליאת הלוי חוזק באלפי תגובות חיזוקים ושיתופים מצד פעילי לגליזציה וגם היא שלקחה את מאבקה ברצינות ועלתה במצבה למשכן הכנסת . בלי מאהלים המוניים שהפכו להיות ישיבת סטלנים, היא רצתה עזרה וכאשר כולם התאחדו יחד איתה – היא גם קיבלה את העזרה עליה נאבקו יחד . פעילי הלגליזציה עומלים במשך שנים , אנשי מדע חוקרים את הצמח ומסייעים להפצה של חומר לימודי ופיתוח המודעות החברתית ולא כולם חולים.

יש טענה שבכלל אומרת, שכולנו חולים – אם בגוף או אם בנפש .

אז חולים יקרים, איפה הייתם היום בלי פעילותם המבורכת של פעילי הלגליזציה , החוקרים, אנשי התקשורת, אנשי המדע , וכל המושיט יד לקידום התהליך ? איפה הייתם בלי האנשים “הבריאים” שכוחם במותניהם הנאבקים גם בשבילכם ?

הצד של הממשלה :

הצד של הכסף.

תארו לכם שעכשיו שני הצדדים עובדים ביחד , את כוחותיהם הם מרכזים לשיתוף והגברה של מודעות ולעורר את הלבבות של אלו שעדיין לא יודעים על הנקודה הטובה של הקנאביס.

בסוף הצד של הכסף יהיה הצד המאוחד.

למען גילוי מאות נכון, לא הייתי במאהל, אבל הספיק לי לחפור בהיסטוריה של עמוד מדברים קנאביס,תמונות ןסרטי וידאו כדי להבין מה היה שם

גלי אסתר רפואה משלימה

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות