ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

שמן הקנאביס מציל תינוקת בת חודשיים

שתפו את החברים

בדצמבר האחרון ניקול וארני ננז Nunez חזרו לביתם עם תינוקת חדשה ויפיפיה בשם אמיליה, אך מהר מאוד חלה תפנית דרמטית כשיום לאחר שחזרו מבית החולים אמיליה חוותה התקף אפילפסיה נדיר. במשך חודשיים ניסו משפחת ננז לטפל במצבה של בתם. רופאים…

בדצמבר האחרון ניקול וארני ננז Nunez חזרו לביתם עם תינוקת חדשה ויפיפיה בשם אמיליה, אך מהר מאוד חלה תפנית דרמטית כשיום לאחר שחזרו מבית החולים אמיליה חוותה התקף אפילפסיה נדיר.

במשך חודשיים ניסו משפחת ננז לטפל במצבה של בתם. רופאים באלבקרקי, ניו מקסיקו, שם המשפחה גרה, לא מצאו את הסיבה להתקפים ולא ידעו איך לטפל באמיליה הקטנה. למשפחה לא היתה ברירה והם עברו לגור בקולורדו.

For-the-First-Time-Ever-Cannabis-Oil-Will-Be-Used-in-a-Hospital-To-Save-a-2-Month-Old-Baby-Girl

בבית החולים במחלקת הילדים בקולורדו, הרופאים המשיכו עם קוקטייל תרופות בניסיון לעצור את ההתקפים הנוראיים, אך לתרופות הללו היו תופעות לוואי. “התרופות שהיא מקבלת משפיעים על הכבד שלה, אז אנחנו מנסים למצוא פתרונות אחרים שלא ישפיעו כך על הגוף הקטנטן שלה״ מסביר ארני, אביה של אמיליה, מדוע החליטו על טיפול בשמן קנאביס.

כשהמשפחה שמעה על ההשפעות המופלאות שיש לשמן הקנאביס, שידוע בשם Charlotte’s Web, הם פיתחו תקווה והחליטו לנסות זאת על בתם אמיליה.

קוריה של שארלוט, הוא סוג של קנאביס שקרוי על שם שארלוט פיג׳י, שסבלה מהתקפים מגיל שלושה חודשים. התקפים שנמשכו בין שעתיים לארבע שעות והיא אושפזה שוב ושוב.

Charlotte Figi (cq, age 7) with her dad Matt Figi (cq) in the marijuana farm that grows Charlotte's Web in Colorado Springs, Colorado, Thursday, February 6, 2013. Charlotte suffered from over 100 seizure like symptoms and epilepsy before discovering a strain of marijuana that would stop her seizures. Photo by Matt Nager

הוריה של שארלוט מצאו את זן הקנאביס המיוחד הזה ששינה את חייה של בתם ומאז הצמח המדהים הזה מציל את חייהם של ילדים רבים.

״במשך שלושה שבועות נלחמתי עם הרופאים מנסה לקבל מהם אישור״ מספרת ניקול. בשבוע האחרון זה צלח והרופאים אישורו להכניס את שמן הקנאביס לבית החולים כדי לטפל באמיליה.

״זה נס שהם אישרו את זה בזמן שאמיליה עדיין מאושפזת, הם לגמרי התנגדו לזה ואמרו שחייבים לחכות עד שאמיליה תחזור הביתה כדי לתת לה את השמן״ ממשיכה ניקול.

אך על אף ההסכמה, הרופאים לא יבצעו את הפעולה באמיליה וההורים שלה נאלצים להחדיר לה את שמן הקנאביס.

אמיליה קבלה רק מנות ספורות מאז קבלת האישור אך ההורים מספרים שהאחיות בישרו להם שחלה השפעה חיובית על אמיליה. 

אמיליה היא התינוקת הצעירה ביותר שמקבלת טיפול בשמן הקנאביס בבית חולים.

אסור להתעלם מחשיבות שמן הקנאביס בטיפול בתינוקת בבי״ח. הפעולה הזאת מוכיחה שקנאביס הוא אופציה רפואית חשובה וההתייחסות אליו כאל סם היא מגוחכת ואף לא מוסרית.

דווח לאחרונה ע״י The Free Thought Project על ממצאים במחקר שהראו כי לשמן קנאביס אפקט חיובי מאוד בטיפול באפילפסיה.

CBD-Dateline-Documentary-MedicalMarijuana

מתוך 261 חולים שטופלו ב CBD, חלה ירידה ניכרת בתדירות ההתקפים אצל 45% מהחולים, ל 9% לא היו התקפים במהלך שלושה חודשים. חלק מהילדים המשיכו לחוות את יתרונות הטיפול גם לאחר שהטיפול הסתיים עד שנה אחרי.

כשאותו צמח משמש במקום אחד כמרפא סרטן ומציל את חייהם של ילדים עם אפילפסיה ובמקום אחר עוצרים ואף כולאים אנשים על שימוש בו…משהו חייב להשתנות.

אלה שממשיכים לכלוא אנשים על החזקת הצמח ינהגו בחוכמה אם יסרבו פקודה. אם המשטרה רוצה להיות בצד הנכון של ההיסטוריה, היא לא צריכה לחכות לליגליזציה כדי להפסיק לכלוא אנשים על כך, היא פשוט צריכה להפסיק לעשות את זה.

הגיע הזמן לתהות על תוקף תפקידה של המשטרה כש״אני רק מבצע את העבודה שלי״ מפר את זכויותיהם של אנשים שלווים ולא אלימים.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות