ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

שמן קנאביס וסרטן

שתפו את החברים

שמן קנאביס וסרטן – בנובמבר האחרון פלורידה הצביעה בעד קנאביס רפואי. החדשות האלה הפכו את החיים של תמי לבנט, Tammy Levent לקלים יותר. לבנט חלתה בסרטן שד ממאיר ב-2015 ונאמר לה על ידי הרופאים שהוא מתפשט. לאחר שהסירה בניתוח את…

שמן קנאביס וסרטן – בנובמבר האחרון פלורידה הצביעה בעד קנאביס רפואי. החדשות האלה הפכו את החיים של תמי לבנט, Tammy Levent לקלים יותר.

לבנט חלתה בסרטן שד ממאיר ב-2015 ונאמר לה על ידי הרופאים שהוא מתפשט. לאחר שהסירה בניתוח את הגוש הממאיר, סרבה לבנט לקבל טיפול בדרכים הקונבנציונליות, ״הם חשבו שאני משוגעת ואמרו לי שזה לא יעבוד, ואני התעקשתי שזה הגוף שלי ואני אחליט״.

לבנט התעקשה להשתמש בשמן קנאביס כדי להחלים ומכיוון שעד היום קנאביס לא היה חוקי בפלורידה, היא נאלצה לנסוע מרחקים ארוכים, למקומות בהם קנאביס חוקי.

ההתעקשות של לבנט השתלמה והיום היא בריאה. הסרטן לא חזר, לא התפשט וגופה מייצר רקמות חדשות ובריאות וזאת בעזרת שמן קנאביס בלבד.

ד״ר אדוארדו פלנקה Eduardo Palanca, שמטפל בתמי לבנט אומר שמחקרים מראים של THC יש השפעה אנטי סרטנית ״הוא לא רק מעכב את הצמיחה הוא גם מונע מתאים חדשים להיווצר ולהתחלק״.

אפילו היום, אומרת לבנט, כשהיא הולכת לבדיקות הממוגרפיה השגרתיות שלה, הרופאים לא מבינים איך שמן קאנביס בלבד הצליח להרחיק את הסרטן מגופה ולאפשר לרקמות חדשות ובריאות להיווצר.

את הסיפור על מסע הריפוי שלה באמצעות שמן קנאביס, אפשר למצוא בספרה  “Sink or Swim: A Survival Story”.

אנחנו כמו, ד״ר פלנקה, מקווים שהסיפור של תמי לבנט יעודד מחקרים נוספים על שמן קנאביס וסרטן.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות