ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
תעלומה בלוס אנג'לס - שני הרוגים בחנות קנאביס

תעלומה בלוס אנג’לס – שני הרוגים בחנות קנאביס

שתפו את החברים

שני אנשים נורו למוות בתוך חנות קנאביס בלוס אנג’לס, באירוע שפרטיו המלאים לא ידועים אך קרה בסמוך לעדים רבים שברחו מחדר צמוד. מדובר משטרת העיר נמסר כי שני ההרוגים הנם בגירים שככל הנראה משתייכים לאחת מהכנופיות הפעילות בשטח העיר, אך…

שני אנשים נורו למוות בתוך חנות קנאביס בלוס אנג’לס, באירוע שפרטיו המלאים לא ידועים אך קרה בסמוך לעדים רבים שברחו מחדר צמוד. מדובר משטרת העיר נמסר כי שני ההרוגים הנם בגירים שככל הנראה משתייכים לאחת מהכנופיות הפעילות בשטח העיר, אך לא נמסרו פרטים נוספים לגבי סכסוך או מקרה קודם שהובילו לרצח הכפול, והמשטרה בינתיים אובדת עצות.

שוק הקנאביס בעיר לוס אנג’לס רק הולך ופורח יותר מתמיד מאז שעברו במדינת קליפורניה חוקי הלגליזציה החדשים, אך למרות הצמיחה המהירה וקהל הלקוחות המתרחב רק לעיתים נדירות קורים בו אירועים יוצאי דופן כמו זה שהתרחש אמש (ב’) בחלקה המערבי של העיר.

מדובר באירוע רצח כפול שהתרחש בתוך חנות קנאביס הממוקמת בעיקר, שלמרות היותו אירוע ראשון מסוגו (כנראה בארה”ב כולה), רק כמה פרטים מעורפלים ממנו הגיעו בכלל לידי המשטרה שעדיין אובדת עצות.

הקשר בין קנאביס למוות – רוצחים

על פי הפרטים שפרסמה משטרת לוס אנג’לס, בשעות הלילה המאוחרות (4:20 לפי דו”ח המשטרה) של ליל אמש, דיווחו עדי שמיעה על רעשים חזקים של יריות שהגיעו מכיוון חנויות סמוכות, שאחת מהן היא חנות קנאביס חוקית לשעבר שכיום לא ידוע אם הנה פעילה.

כשהגיעו השוטרים למקום הם מצאו כי החנות סגורה ונעולה עם בריח, אך אישה שדיווחה על המקרה למשטרה והזדהתה בתור עובדת בחנות, סיפרה להם כי היא ועוד כמה לקוחות ששהו בחנות שמעו יריות מגיעות מחדר ההמתנה החיצוני שלה, ונמלטו מיד מהמקום דרך הדלת האחורית לפני שחייגו למוקד החירום.

השוטרים פרצו לחנות הנעולה ומצאו בתוכה שני גברים אשר נורו במספר מקומות בגופם, ככל הנראה מנשק קל או אקדח. כוחות הצלה שהגיעו למקום קבעו את מותם של השניים כמעט מיד, ועד כה טרם פורסמו ממצאים משמעותיים שעלו מנתיחת גופותיהם שיכולים לשפוך אור על מקרה הרצח האכזרי והמוזר.

מוות בגלל קנאביס - אפשרי רק בחסות החוק או בעזרת כלי נשק
מוות בגלל קנאביס – אפשרי רק בחסות החוק או בידיי רוצחים

לפחות מבחיה חשיפה תקשורתית, המשטרה נמצאת באותה חשכה כמו הציבור. עדיין לא נמסרו פרטים אודות זהותו המשוערת של התוקף או כל תוצאות של בדיקות שיכולות להוביל לזיהויו או להבנת המניע שלו, ולמרות שלכאורה היו עדי שמיעה במקום אף אחד מהם לא יכול למסור אפילו תיאור כללי של החשוד או החשודים.

לא נמסר כל מידע לגבי זהותם של הנרצחים מלבד העובדה שמדובר בשני גברים בגירים, אך גורמים ברשויות העירוניות העלו חשד כי מדובר בחברים האחת מהכנופיות האלימות הרבות שפועלות בעיר.

כמו כן לא נמסר שום מידע לגבי חנות הקנאביס שבה התרחש המקרה, למרות שלפי עדויות של כלי תקשורת מקומיים מדובר בחנות בשם ‘Korea Town exotics’ שהיא איננה חנות הפועלת ברישיון חוקי אלא עסק שמוכר קנאביס “מתחת לשטיח” בחסות של טיפול רפואי, ללא רישיון מהממשלה או פיקוח על התוצרת.

מה שכן נמסר מהמשטרה לציבור לגבי הרצח הכפול והמטריד הוא בקשה למידע, הפונה לכל מי שיודע דבר אודות הרצח לבוא ולהעביר את המידע הרלוונטי לרשויות.

פנייה זו היא אמנם שגרתית ומהווה כלי שימושי בידיי המשטרה גם במקרים פשוטים, אך שחרורה לתקשורת כרגע מראה שככל הנראה החשוד ברצח הכפול אפילו לא קרוב למעצר, אם בכלל תתגלה זהותו לבסוף.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות