ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ניירות גלגול מיוחדים

תומך מפתיע בקנאביס רפואי

שתפו את החברים

התנועה לקנאביס רפואי ביוטה ארה״ב, הרוויחה תומך חשוב במאבקה. תומך שמצידו סביר להניח שהיה בוחר לחיות את חייו השלווים מבלי להכנס לפינה הזאת. מדובר במועמד למשרת מושל יוטה מטעם המפלגה הדמורטית, מייק ווינהולטץ  Mike Weinholtz. ווינהולטץ נאלץ לתמוך בקנאביס רפואי…

התנועה לקנאביס רפואי ביוטה ארה״ב, הרוויחה תומך חשוב במאבקה. תומך שמצידו סביר להניח שהיה בוחר לחיות את חייו השלווים מבלי להכנס לפינה הזאת. מדובר במועמד למשרת מושל יוטה מטעם המפלגה הדמורטית, מייק ווינהולטץ  Mike Weinholtz. ווינהולטץ נאלץ לתמוך בקנאביס רפואי בעקבות הודאתה של אישתו באשמה על אחזקת קנאביס.

 

דונה ווינהולטץ בת ה- 61 צורכת קנאביס המסייע לה בדלקת מפרקים ובעיות ניוון בעמוד השדרה בהן היא נאבקת. לאחר שהרשויות מצאו קנאביס בשטחם, דונה נאלצה להודות בהאשמות על אחזקה שהובילו את מייק ווינהולטץ לקיים מסיבת עיתונאים אמוציונלית במיוחד, הקוראת להקמת מערכת קנאביס רפואי במדינה.

untitled-1

 

“מה הייתם עושים אם האדם אותו אתם אוהבים יותר מכל היה צריך להתמודד עם ההחלטה הזאת? הייתם מדווחים עליו למשטרה?״ שאל ווינהולטץ במהלך מסיבת העיתונאים, ״הייתם מבקשים מהם להפסיק ולהמשיך לחיות עם כאב קשה מנשוא?״

 

המועמד הדמוקרטי טען כי החוקים הנוכחיים ביוטה לא מותירים ברירה לרופאים אלא לרשום משככי כאבים חזקים אשר הפכו כבר מזמן למגיפת התמכרות לאופיואידים ברחבי ארה״ב. החוק ביוטה מאפשר שימוש בשמן קנאביס לטיפול באפילפסיה חמורה בלבד, שני נסיונות להרחיב את החוק נפלו בשנה שעברה. אך אולי המקרה הנוכחי יצית מחדש את השיח בנושא לטובת התנועה לקנאביס רפואי.
הווינהולטצים ייאלצו לשלם 3,800 דולר לרשויות על הודאתה באשמה על אחזקת קנאביס וכלים לשימוש בסמים. מעבר לקנס, דונה ווינהולטץ קבלה שנה של מאסר על תנאי. ללא עיסקת הטיעון היא היתה עלולה להתמודד עם שישה חודשים במאסר.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות