ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
לראשונה בישראל - תחליב רחצה לנשים עם שמן המפ

לראשונה בישראל – תחליב רחצה לנשים עם שמן המפ

שתפו את החברים

חברת התרופות הישראלית ‘כצט’ השיקה היום, לראשונה בישראל, תחליב רחצה אינטימי לנשים המבוסס על שמן המפ ומכיל תכונות אנטי דלקתיות והיפואלרגניות. השקת המוצר – Femina Hemp שמו – מסמלת את הקריצה של עולם הפארמה למוצרים המכילים המפ ולא קנאביס פסיכואקטיבי,…

חברת התרופות הישראלית ‘כצט’ השיקה היום, לראשונה בישראל, תחליב רחצה אינטימי לנשים המבוסס על שמן המפ ומכיל תכונות אנטי דלקתיות והיפואלרגניות. השקת המוצר – Femina Hemp שמו – מסמלת את הקריצה של עולם הפארמה למוצרים המכילים המפ ולא קנאביס פסיכואקטיבי, ולכן חוקיים להפצה ושימוש כבר היום. 

זה היה רק עניין של זמן עד שאחת מחברות התרופות והקוסמטיקה הישראליות יקפצו על הטרנד הירוק של צמח הקנאביס, והיום זה קורה, עם השקתו של תחליב רחצה אינטימי לנשים בשם ‘Femina Hemp’ (פמינה המפ) מבית חברת ‘כצט’.

למרות שקנאביס אינו חוקי לגידול, מכירה או עיבוד בישראל, ישנו מוצר אחד שמופק ממנו המותר לשימוש במסגרת החוק (לא בגלידה), והוא שמן המפ. זהו שמן בעל סגולות רפואיות מרשימות, בעיקר בתחום מניעת הזיהומים והדלקות.

בשנים האחרונות נכנס שמן ההמפ חזק לעולם הקוסמטיקה, בעיקר בזכות העובדה שהוא מכיל חומציות שומן חיוניות בריכוז המתאים לצרכי הגוף האנושי (חומצות אומגה 3-6-9 ושאר חומצות המשתייכות לקטגוריית GLA), וכעת הוא משולב גם בתחום ההיגיינה הנשית, או כמו שהחברה כותבת “הקנאביס מגיע למקלחת”.

שמן המפ - עכשיו גם בתחליב רחצה
שמן המפ – עכשיו גם בתחליב רחצה | צילום: אפרת אשל

מדובר בתחליב רחצה נוסף מסדרת ‘פמינה’ של החברה, המבוססת על רכיבים טבעיים ומורכבת ממוצרים שונים הנוגעים להיגיינה והאינטימיות הנשית, ביניהם גם ג’לים לשיפור החוויה המינית ומגבונים מיוחדים.

לפי הצהרת החברה, תחליב הרחצה המועשר בשמן המפ שומר על רמת חומציות 3.5 PH (אופטימלית לאזורים אינטימיים ולא חשופים לאור), משמר את האיזון העדין ותורם לחיזוק ושיפור ההגנה הטבעית באזור האינטימי. בזכות פורמולה איכותית המשלבת את שמן ההמפ עם חומצה לקטית ורכיבים טבעיים המופקים מחלב.

יש לציין כי לא מדובר במוצר רפואי, או במוצר שמתיימר לסגל לעצמו את סגולות הריפוי הרבות של צמח הקנאביס, אלא מייעל את תכונותיו האנטי דלקתיות והקוסמטיות של שמן ההמפ, ומיועד לשימוש קבוע כתכשיר קוסמטי ולא בתור תרופה או טיפול מבוקר.

הדר דגני, מנהלת מוצר פמינה בחברת ‘כצט’ מוסרת: “חברת כצט מובילה זה שנים את תחום הפארמה להגיינה נשית, תחת המותג ‘פמינה’. בקו מוצרים של פמינה, נכללים מגוון רחב של מוצרים המיועדים לנשים בגילאים שונים ובכך פונים לקהל יעד רחב”.

עוד מוסרת הדר כי: “בימים אלה מושק המוצר הייחודי פמינה HEMP. היוזמה לפיתוח נשענת על מחקרים רבים שנעשו בשנים האחרונות אשר מוכיחים מחקרית כי שימוש בשמן המפ מרגיע, מרפא והיפואלרגני. חברת התרופות והפארמה כצט מביאה לקהל לקוחותיה תכשירים ייעודיים המבוססים על פיתוח וקדמה ומוכחים בריאותית כיעילים להגיינת הגוף”.

תחליב הרחצה ‘פמינה המפ’ יהיה זמין בקרוב לרכישה בכל רשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים (ללא מרשם או צורך ברישיון קנאביס), במחיר שינוע בין 30 ל-40 ש”ח לבקבוק.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. איל |

    *זה שמן זרעים ולא שמן פעיל CBD
    **מספיק שכצט מטעה את הצרכנים
    **אתם לא אמורים להשתתף עם מגמת ההטעיה של הציבור !!!
    אתם אמורים להזהיר את הצרכן שלא זה המוצר שהוא מחפש

    1. ג'וני סלומון |

      לא מצוין בכתבה שום דבר לגבי CBD, פעיל או לא. מדובר במוצר קוסמטיקה/טואליטיקה שמכיל שמן המפ. השמן עצמו הנו בעל סגולות רפואיות שמצוינות בכתבה, וכמו כן מצוין שהמוצר אמור למנוע דלקות לטווח הארוך ולא לשימושים אחרים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות