ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
תחרות הגידול של ישראל - פרסים באלפי שקלים לזוכים

תחרות הגידול של ישראל – פרסים באלפי שקלים לזוכים

שתפו את החברים

רשת ‘טלגראס’ הכריזה על “תחרות הגידול של ישראל”, שתפגיש בין טובי המגדלים בקבוצות המקצועיות ובמקביל פתוחה גם לכל אדם המעוניין להפגין את כישוריו במלאכה הירוקה, בשאיפה להפוך לנוהל שנתי בקהילת הקנאביס המחתרתית בישראל. רוצים להתחרות על הפרסי היוקרתיים ולהראות לכולם…

רשת ‘טלגראס’ הכריזה על “תחרות הגידול של ישראל”, שתפגיש בין טובי המגדלים בקבוצות המקצועיות ובמקביל פתוחה גם לכל אדם המעוניין להפגין את כישוריו במלאכה הירוקה, בשאיפה להפוך לנוהל שנתי בקהילת הקנאביס המחתרתית בישראל. רוצים להתחרות על הפרסי היוקרתיים ולהראות לכולם שהפרח שלכם הוא הכי יפה בגן? בואו לגדל ביחד:

רשת ‘טלגראס’, שהתחילה את דרכה בתור לוח מועדות “דרושים” לממכר קנאביס על קיר הפייסבוק של מייסדה עמוס דוב סילבר, המשיכה בתור רשת מורכבת של קבוצות באפליקציית הטלגרם ועכשיו מתאחדת לכדי פלטפורמה חדשה, מכריזה על התרחבותה בתחום חדש: גידול קנאביס ביתי.

מלבד פרויקט מיוחד שמכינה ‘טלגראס’ לרגל חג האילנות המתקרב, עליו יפורסמו פרטים מלאים בקרוב, אחד הדברים העיקריים עליהם עובדים חברי הרשת בשבועות האחרונים הוא “תחרות הגידול של ישראל”.

גידול קנאביס ראשון צריך להתבצע בחלל ייעודי, אפילו ארון קטן, ולא בחלל החדר הפתוח
גידול קנאביס ביתי – תחרות ישראל נפתחה

תחרות זו, שבינתיים מתקיימת תחת השם הצנוע יותר “הפרח הנאה של העונה”, היא אולי התחרות היוקרתית ביותר שנערכה עד כה בקהילת הקנאביס הישראלית – הן מבחינת הפרסים המוצעים לזוכים בה והן מבחינת היקף תקציב הפרסום המושקע בה – וכבר כעת כאשר היא נערכת בפעם הראשונה היא מותאמת כדי ליצור פלטפורמה קבועה לתחרויות עתידיות.

אז, למי יש ילדות להשוויץ בהן?

הפרח של ישראל – איך משתתפים, ובמה זוכים?

ההשתתפות בתחרות הנה פשוטה במיוחד, והיא דורשת אך ורק משלוח של מספר תמונות, של הגידול עצמו ובעיקר כמובן של התוצרת הסופית והפרחונית שהוא הניב.

כל אדם שמעוניין להשתתף בתחרות צריך לצלם 2-3 תמונות של הגידול הביתי שלו, באופן הבא:

תמונה ראשונה – מבט מרחוק על הצמחים + פתק עם היוזר שלכם בטלגרם ותאריך הצילום.

תמונה שנייה – מבט מקרוב על הפרח העיקרי + פתק עם יוזר ותאריך…

ניתן גם לעשות צילום שלישי של תקריב מיקרוסקופי, אך זה לא חובה ולא אמור להפריע לסיכוייכם בתחרות.

בנוסף לתמונות אלו יש לצרף תמונה של הסבר עם מידע על הגידול (זן, אופן גידול…) והיוזר של המגדל, ולסמן את כולן בעזרת תיוג של #פרח_העונה ושל אחד המנהלים בענף על התמונה.

גידול קנאביס ביתי - עילה למעצר
גידול קנאביס ביתי – עבירה חמורה וגם אליפות

את התמונות שצילמתם יש לשלוח לחשבון האינסטגרם של טלגראס או לפרסם עם תיוג מתאים בקהילת המגדלים (קהילת אינדור) של הרשת, ואם במקרה אתם מגדלי חוץ אמיצים שלא חוששים מאור היום אז תפרסמו את התמונות בקהילת גידולי החוץ.

בתום תקופת התחרות בסוף החודש (30 לינואר) תיסגר תיבת הפניות של התחרות, והשופטים יקבעו מי יהיה המנצח הגדול “שיזכה לתהילת עולם עד התחרות הבאה”, וגם לאחד משלושה פרסים מכובדים ביותר:

תחרות הגידול של ישראל - פרסים באלפי שקלים לזוכים
מגדלים וזוכים – אלפי שקלים למגדלים המוצלחים

הפרס לזוכה במקום הראשון הוא מכונת טרימינג (‘טרימר’) בשווי של 7,000 ש”ח

הפרס לזוכה במקום השני הוא תאורת גידול מקצועית (הספק 1000wמתוצרת הולנד) בשווי של 2,500 ש”ח

הפרס לזוכה במקום השלישי הוא אוהל גידול ענק (1.2 מטר * 2.4 מטר * 2 מטר) בשווי של 2,500 ש”ח

לפי דברים שמסרה לנו דוברות רשת ‘טלגראס’, השאיפה בעתיד היא להפוך את תחרות הגידול לתחרות עונתית נושאת פרסים שתסייע בכל כמה חודשים להחדיר את נושא הגידול הביתי לתוך התודעה הציבורית, כשם שנעשה בתחילה עם תחום הקנייה.

עד אז, כולם מוזמנים להשתתף בתחרות הראשונה בישראל שמגדילה את המגדלים, ומסמנת את תחילתו של העידן הירוק והחדש כאן בארצנו הקטנטונת ושטופת הלגליזציה (העצמאית) המדומה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות