ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

תנוחת החתול המסטול – תרגול יוגה בהשפעת קנאביס

שתפו את החברים

האביב כבר כאן ואיתו המודעות ליוגה ולאורח חיים בריא. עבור צרכני קנאביס שמתרגלים יוגה, השילוב בין השניים אינו מפתיע – שניהם בריאים, מרגיעים ומחברים אותנו עוד קצת לעצמנו. אז אם תמיד רציתם לנסות לשלב בין שתי ההנאות הללו ולא ידעתם…

האביב כבר כאן ואיתו המודעות ליוגה ולאורח חיים בריא. עבור צרכני קנאביס שמתרגלים יוגה, השילוב בין השניים אינו מפתיע – שניהם בריאים, מרגיעים ומחברים אותנו עוד קצת לעצמנו. אז אם תמיד רציתם לנסות לשלב בין שתי ההנאות הללו ולא ידעתם כיצד, אנחנו כאן בשבילכם.

שילוב קנאביס עם יוגה הוא נושא מעט שנוי במחלוקת בקרב הקהילה המגוונת של מדריכי ומתרגלי היוגה. אמנם ישנה הסכמה בסיסית שהיוגים שואפים למצוא איזון וחופש ולהגיע לשלווה פנימית על ידי איחוד הגוף, הנפש והרוח, אבל בפועל האמצעים להגיע לאותה המטרה שונים אצל כל אחד.

הדעות בנושא מגוונות ואין ספק שהשילוב משפיע על כל אחד באופן אינדיבידואלי. יש כאלה הטוענים כי צריכת קנאביס בעת תרגול יוגה עשויה להפריע לריכוז ולמציאת איזון פיזי ורגשי, בעוד שאחרים עשויים לגלות כי השילוב דווקא מאפשר להם לחקור את עצמם יותר לעומק עם פחות מחסומים נפשיים.

אם אתם מחליטים לנסות למזג קנאביס עם יוגה, עליכם להיות מודעים לגבולות היכולת שלכם. חשוב לדעת ממה מורכב תרגול היוגה (כלומר, ביצוע תנוחות שאתם כבר מכירים וביצעתם בעבר) וכמובן להכיר את הגוף שלכם ולדעת כיצד הוא מתפקד תחת השפעת קנאביס.

כמו כן, חשוב להעלות את אינטנסיביות האימון בהדרגה. רצוי לא לעשן יותר מדי לפני התרגול, ולבצע את התנוחות ביתר זהירות והתחשבות במצבכם לפני שאתם מחליטים להתקדם.

הרפיה ירוקה – 6 דברים שצריך לדעת לפני שמתרגלים יוגה בהשפעת קנאביס

אם אתם בטוחים שהקנאביס עוזר לכם להירגע, לנקות את הראש ואולי אפילו להקל על כאב ממנו אתם סובלים, זה ביניכם לבין מזרן היוגה שלכם. יחד עם זאת, הנה שישה שיקולים שיש לקחת בחשבון לפני שאתם מפגישים בין הסטלה ליוגה.

1. נשימה

חשוב לזכור כי לקנאביס השפעה על הנשימה שלכם, והוא עשוי להשפיע עליה במגוון צורות צריכה, כגון עישון, אידוי, אכילה ומריחת שמנים.

אם אתם יודעים שעישון או אידוי קנאביס עשויים לגרום לכם לקוצר נשימה, ייתכן שתעדיפו לתת לעצמכם יותר זמן להתאושש ולנקות את הריאות לפני תחילת התרגול, או לחלופין לבחור בשיטת צריכה אחרת. כמו כן, מומלץ להקפיד על שתיית מים מרובה בכדי למנוע את התייבשות הפה והגרון.

2. איזון

אם אתם מתרגלים יוגה במסגרת שיעור או בסביבה צפופה, רצוי שתוודאו מראש שאתם יכולים להיות בשליטה גם כשאתם מסטולים, לכן עדיף לתרגל קודם בבית. לקיחת כמה שאכטות לפני כניסה לכיתה מלאה תלמידי יוגה עשויה להיות חוויה מביכה ואף מלחיצה אם אתם לא באים מוכנים.

3. מיקוד

למרות הסטלה, רצוי להישאר מספיק מפוקסים על מנת לעמוד בקצב של שאר הכיתה ולשמור על קשר רציף עם המדריך. מיותר לציין כמה סטלה חזקה מדי יכולה לגרום למוח שלנו לנדוד למחוזות רחוקים.

אם המטרה שלכם היא להישאר מרוכזים יותר במהלך תרגול היוגה, יש להתחיל עם כמויות קטנות ולהישאר ערניים ומודעים להשפעות הקנאביס עליכם. אבל גם אם מצאתם את עצמכם נודדים קצת אל תוך המחשבות, פשוט קחו נשימה עמוקה, הירגעו ולכו עם הזרם.

4. מאכלי קנאביס

אחח, אדיבלס (Edibles). להתענג על עוגיית קנאביס טעימה לפני שיעור יוגה יכול להיות חלום, במיוחד כשהסטלה מגיעה רק אחרי זמן מה. אבל עם כל הכיף, חשוב לזכור כי הרבה יותר קשה למצוא מינון מאוזן עם מאכלי קנאביס בגלל זמן ההשפעה הבלתי צפוי. לכן רצוי להכיר את הכמויות ולדעת מראש כיצד ישפיעו.

5. פרחי קנאביס

למרות ששיטות כמו עישון או אידוי אינן בהכרח הדרכים האידיאליות לצריכה לפני אימון יוגה, הן כן מושלמות לשליטה במינון ובעוצמת החוויה. לכן רצוי לתרגל את טכניקות הנשימה שלכם בראש לפני שאתם לוקחים שאכטה של לפני אימון.

6. סוג הזן

אם אכן בחרתם ללכת במסלול הפרחים, רצוי לבחור את הזן הנכון והאפקטיבי ביותר לכם. זנים בהם האינדיקה דומיננטית ידועים בשל סגולות ההרגעה ויכולתם להפחית חרדה, לכן זן מבוסס אינדיקה יכול להיות טוב בתור התחלה.

לא מאוד משנה באיזה זן תבחרו, ועם זאת רצוי שתחפשו כזה שמכיל אחוזי CBD גבוהים. מצאו זן שמצד אחד ירגיע אתכם, אך לא ירדים אתכם. חשוב מאוד להישאר נינוחים ורגועים, הרי זו הסיבה שלשמה מתרגלים יוגה מלכתחילה.

עצה אחרונה, הקשיבו לעצמכם. אם אתם נמצאים במצב רגשי או פיזי שלא מאפשר לכם לשלב קנאביס עם יוגה, זה תמיד יכול לחכות ליום טוב יותר. אולי אתם בהיי, אבל תישארו עם שתי רגליים על הקרקע – לא בא לכם ליפול על הפרצוף.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אורי |

    אני אישית לא מפסיקה לצחוק אם אני מסטולה ביוגה חחחח

שינוי גודל גופנים
ניגודיות