ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

אורנג’ קרימסייקל – Orange Creamiscle

3.7

האורנג’ קרימסייקל (Orange Creamiscle) הינה סאטיבה דומינטטית קלילה ומרוממת, עם אחוזי THC נמוכים, אשר מתאימה לצרכני קנאביס מתחילים ולמטופלים שעדיין מחפשים את המינון המתאים ביותר עבורם.

 

מדובר בזן מדהים שנוצר על ידי חברת ‘ MTG Seeds’, אשר הצליחה לייצר טעם מדהים ומתקתק המזכיר לכולם שילוב בין טעמים פירותיים לוניל, מה שמעלה לכולם אוטומטית אסוציאציה של קינוח מדהים ומוכר.

 

מיד לאחר הוצאתו לשוק של זן זה, התחילה מיד חברת הזרעים לשווק את הזן לחנויות קנאביס בקליפורניה, ולקבל תגובות חיוביות מאוד מצרכני קנאביס מתחילים בעיקר. מדובר בזן בוטיקי ויוקרתי, שלא ניתן למצוא סתם כך בכל מקום.

 

משתמשי קנאביס מדווחים שזמן קצר מאוד לאחר צריכת הזן, תרגישו את כלי הדם שלכם מתכווצים סביב העיניים ותחושה של כבדות נעימה תעטוף אתכם. חשוב לציין שעקב אחוזי הTHC הנמוכים לא מדובר בתחושות חזקות מדי שנמשכות לאורך זמן. 

 

אחרי מספר דק’ של כבדות נעימה, תרגישו איך הנשימות שלכם הופכות לשקטות, סדירות וקלות יותר. זן זה מומלץ מאוד לצריכה בסוף יום עבודה ארוך, בו אתם זקוקים להסחת דעת נעימה. 

 

מטופלי קנאביס רפואי נוספים הסובלים מתופעות לוואי הנובעות מסתמונת פוסט טראומתית מעידים שזן זה יעיל מאוד בטיפול בחרדות, דכאונות ונדודי שינה. בנוסף, גם חולי פיברומיאלגיה מדווחים על יעילות גבוהה מאוד בעת התקפים של כאבים כרוניים בלתי פוסקים. 

 

מבחינת בחילות והקאות, זן זה נמצא יעיל מאוד גם כן ובנוסף, במידה ונתקלתם בגירויים וגירודים לא מוסברים בעור, זן זה ירגיע לכם גם את זה. 

מראה וטעם

לזן זה פרחים מדהימים ויחודיים אשר דחוסים מאוד ונראים כאילו עוצבו במיוחד בשבילכם מלמעלה ועד למטה. לזן זה עלים ירוקים כהים, גדולים מאוד אשר מכסים את הצמח ונותנים לו מראה יוקרתי ויפהפה.

 

השערות הכתומות שעל הפרחים מקבלות מראה מרשים ביותר על רקע העלים הירוקים והטריכומות הרבות שמכסות את הצמח נותנות לו מראה יוקרתי ובוטיקי מאוד.

 

לזן זה טעמים מתקתקים וייחודיים מאוד אשר מזכירים לרוב האנשים ניחוחות וטעמים של קינוח טרי במאפייה. השילוב בין הניחוחות הפירותיים לבין הוניל, לבין העשן שעובר באופן כמעט חלק לגמרי בגרון יהפוך את הזן הזה לאחד החביבים עליכם ביותר.

THC
THC
7%-18%
שבועות פריחה
שבועות פריחה
7 | 9
קושי גידול
בינוני
יבול
ממוצע
גובה
ממוצע
סאטיבה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות