ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

הייז ברי – Haze Berry

3.8

ההייז ברי הינה סאטיבה דומיננטית, וזהו זן אהוב מאוד בכל רחבי קליפורניה, בנוסף, זן זה משמש כזן רפואי מוצלח מאוד בכל רחבי העולם. זן זה נחשב לזן רפואי מצויין עקב אחוזי הTHC הגבוהים שלו (כ-20%) ואחוזי הCBD הבינוניים שלו, הגורמים לזן זה להיות מאוזן מבחינת ההשפעה, ולהקל על כאבים ומחלות שונות.

 

זן זה מורכב מ-80% סאטיבה ו-20% אינדיקה, והוא נוצר מהכלאה בין ההורים של זן ה’בלוברי’ לבין הזן המוכר והאהוב ה’סילבר הייז’. ההשפעות לאחר צריכת הזן הזה באות לידי ביטוי גם בפן המנטאלי וגם בפן הפיזי. משתמשים מדווחים כי הזן מרפה לחלוטין את הגוף ואת הראש, משחרר את כל המחשבות הרעות והלחצים ויש כאלה שאף יעידו כי הוא מעורר את החשק המיני.

 

ההייז ברי מומלץ מאוד לאנשים הסובלים מאובדן תאבון ונדודי שינה, מטופלים מדווחים כי זן זה מעורר את תחושת התאבון ובנוסף, נמצא יעיל מאוד בטיפול בכאבים כרוניים חזקים. לזן זה יש ניחוחות וטעמים מדהימים וחזקים מאוד – ולכן לא מומלץ לעשן אותו בקרבת אנשים שלא צריכים לדעת על כך. 

מראה וטעם

זן ה’הייז ברי’ ידוע מאוד כזן בעל ניחוחות וטעמים חזקים מאוד של פירות יער ומתיקות. אנשים שניסו את ההייז ברי דיווחו על טעמים פירותיים – מתקתקים וניחוחות מדהימים של לימון, וניל ופירות יער. 

THC
THC
20%-22%
שבועות פריחה
שבועות פריחה
9 | 11
קושי גידול
בינוני
יבול
הרבה
גובה
ממוצע
חברת זרעים
סאטיבה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות