ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

ווייט ריינו – White Rhino

3.5

זן הקנאביס ‘ווייט ריינו’ (קרנף לבן) הוא הכלאה בין “White Widow” לבין זן אינדיקה צפון אמריקאי לא מזוהה, והנו זן בעל השפעה חזקה יחסית – הנובעת מאחוזי THC מעט גבוהים וכמות נמוכה יחסית של טרפנים. זן זה מתאים לשימוש עבור רגיעה, הרפיית שרירים ושיכוך כאבים בינוניים, אך הוא לא מכיל בכלל CBD

“ווייט ריינו” (מכונה לפעמים גם “קרנף לבן” – פירוש השם המילולי) הוא זן קנאביס מפורסם יחסית, שאמנם לא נחשב לאחד הזנים האהובים בעולם או גרף פרסים ריבם מדי מסביב לעולם, אך בכל זאת תוכלו למצוא אותו כמעט בכל קופישופ באמסטרדם. זן זה מגיע משילוב מיוחד בין הזן המפורסם White Widow לבין זן קנאביס אינדיקה לא מזוהה מצפון אמריקה, שאינו נמצא עוד בידיי חברות הזרעים, מה שהופך את ה”ווייט ריינו” לזן האחרון בשרשרת הגנטית שלו שיהיה מפותח מאותו המקור.

השפעתו היא ייחודית בשל שני מאפיינים עיקריים – עוצמה גבוה יחסית בשל 25% THC לפחות, וכמות גדולה של טרפנים, בעיקר מסוג פיינן – שהולכים יד ביד כדי ליצור אפקט שהוא מצד אחד מרגיע ומשרה שלווה והרפיית שרירים ומצד שני בעל אספקט פסיכואקטיבי משמעותי שהופך אותו לכלי אידיאלי לטיפול בכאבים חזקים. שילוב זה הוא מעט הפכפך ויכול ליצור תחושות שונות בקרב צרכנים שונים. יש כאלה שיעדיפו לצרוך “ווייט ריינו” לצורך הרגעת הגוף והשרירים ויש כאלה שעבורם השפעתו הפסיכואקטיבית החזקה תהיה דווקא א-פרודקטיבית עבור תחושת הרגיעה הנדרשת, ולכן הם יבחרו בזן עם אחוזי THC נמוכים יותר.

מראה וטעם

הארומה העיקרית שמאפיינת את ה”ווייט ריינו” היא ארומת “יער” חלשה במיוחד של מעט אורנים והרבה אדמה ועץ. ריחות עץ הם ייחודיים יחסית בעולם הקנאביס, אך במקרה של ה”ווייט ריינו” מדובר בריח עץ חלש לעומת ארומה מרכזית של אורן ואדמה, עם דגש אדמתי. בסך הכל, “ווייט ריינו” אינו מציע לצרכן חוויה מיוחדת בהיבט של ריח וטעם, ומי שרוצה להינות ממוצר טעים או ריחנינ יותר יבחר כנראה בזן אחר. עם זאת, “ווייט ריינו” נחשב לזן אהוב במיוחד באמסטרדם לא בגלל הריח והטעם החלשים שלו, אלא בזכות ההשפעה החזקה יחסית והמאד מיוחדת שלו.

THC
THC
25%
שבועות פריחה
שבועות פריחה
7 | 9
קושי גידול
בינוני
יבול
ממוצע
גובה
ממוצע
חברת זרעים
אינדיקה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות