ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

לאקי קארמס – Lucky Charms

3.6

ה’לאקי קארס’ הינו זן היברידי בעל טעם נעים  שעל פי סקרים התגלה כחביב מאוד על מרבית צרכני הקנאביס. זן זה מומלץ מאוד לפתיחה מוצלחת של בוקר אנרקטי, עם אחוזי THC בינוניים.

 

משתמשי הקנאביס מדווחים על השפעות מרוממות ומרגיעות אך קחו בחשבון שלהשפעה יכולות לקחת מספר דקות טובות להגיע. בנוסף, משתמשים מדווחים על הגברת היצירתיות, הרפייה מלאה בגוף ותחושת מיקוד, יש כאלו שיעידו כי זן זה מתאים לסגירת שבוע עמוס או יום לחוץ.

מטופלי קנאביס רפואי מדווחים על יעילות גבוהה מאוד בבעיות של נדודי שינה, לחצים, טרדות, ובעיקר לאלו הסובלים מבעיות קשב וריכוז ולאלו שמאבדים את עצמם בסיטואציות מסויימות כמו במבחנים, עבודה קשה ודברים נוספים המצריכים ריכוז רב.

 

בנוסף, זן זה נמצא יעיל מאוד בטיפול במיגרנות וכאבים שונים בכל אזור בגוף אפילו אם מדובר בכאב שיניים, כאבי שרירים או כאבים באזור העיניים.

 

מגדלי קנאביס ביתיים צריכים לקחת בחשבון כי מדובר בזן שצומח לגובה רב, ולכן יש להערך בהתאם בחלל הגידול שלכם ואם יש את האופציה, לשקול להעביר אותו לגידול חוץ. 

מראה וטעם

זן זה מאופיין בפרחים דחוסים, גדולים, שמנמנים ודביקים מאוד. יש לו עלים גדולים מאוד בצבע ירוק כהה והמון שערות בצבע כתמתם בהיר. מרוב כמות הטריכומות הרבה המכסה את הצמח, תצטרכו להשתמש בגריינדר איכותי ביותר על מנת לגרוס כמו שצריך את הפרחים שלכם.

 

הטעם של זן זה מאופיין בעיקר בטעמים המזכירים פירות יער ופרחים, ואם תריחו מקרוב את הפרחים, תופתעו לגלות ריח מדהים של אננס טרי בשילוב אדמה. כאשר תעשנו, שימו לב כי העשן משאיר ריח לוואי נעים מאוד של פירות הדר הנשאר באוויר לאורך זמן. 

 

 

THC
THC
22%
שבועות פריחה
שבועות פריחה
9 - 10
קושי גידול
בינוני
יבול
ממוצע
גובה
גבוה
חברת זרעים
Royal Queen Seeds
היברידי
שינוי גודל גופנים
ניגודיות