ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

סנואו וויט – Snow White

3.1

הסנואו וויט הינה אינדיקה מדהימה ואהובה מאוד על משתמשי הקנאביס, שכשמה כן היא נשמעת כאילו הגיעה אלינו מהאגדות. אינדיקה זו היא הכלאה של הזן המוכר ‘וויט ווידו’ (שזכה בקנאביס קאפ בשנת 95′) וזן אינדיקה נוסף ולא ידוע, אך ככל הנראה מדובר בזן אמריקאי.

 

מדובר בזן בעל אחוזי THC גבוהים ואחוזי CBD נמוכים, ולכן הוא לא מומלץ למשתמשים מתחילים אשר רוצים לבדוק את הגבולות שלהם. לזן זה יש נטייה לתת לכם תחושה של כבדות נעימה ו’היי’ גבוה וכיף. משתמשים מדווחים כי הזן מעלה את מצב הרוח ומשרה אווירה שמחה, מצחיקה וקלילה. יש מדווחים כי ההשפעה יכולה להמשך עד שעתיים.

 

הסנואו וויט נמצא כזן יעיל מאוד לטיפול בתופעות לוואי של כימותרפיה הבאות לידי ביטוי בבחילות, כאבים, דכאונות, חרדות, אובדן תאבון ותחושת עייפות מוגברת. 

מראה וטעם

כולנו יודעים ששלגייה הייתה מאוד יפה, וכך גם הזן הזה. מדובר בצמח מאוד גבוה ודחוס, בעל עלים יפים ורחבים מאוד בצבע ירוק – כהה. לצמח זה שערות רבות בצבע אפור – אדמדם, והוא מכוסה בקריסטלים (טריכומות) מה שמוסיף למראה הייחודי והיפיפייה של הצמח.

 

לזן זה טעמים ייחודיים של פירות הדר וישנה מין חמיצות – חריפות מתונה כאשר צורכים אותו. ישנם משתמשים שיעידו כי הרגישו טעם אגוזי מעט ואדמתי. העשן שיוצא כתוצאה מעישון של הזן, הינו סמיך מאוד בעל ארומות מדהימות. 

 

 

THC
THC
22.3%
שבועות פריחה
שבועות פריחה
8 | 10
קושי גידול
בינוני
יבול
הרבה
גובה
גבוה
חברת זרעים
Royal Queen Seeds
אינדיקה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות