ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס למיגרנות

קנאביס למיגרנות – סובלים ממיגרנות? נחשו מה יכול לעזור לכם

שתפו את החברים

קנאביס למיגרנות – אם אתם סובלים ממיגרנות אתם וודאי מכירים את הסבל הנוראי שנמשך שעות ויכול להגרר לימים – כאב אינטנסיבי שגורם לבחילה, לרגישות לאור, לרעש וריח. אז אם אתם סובלים ממיגרנות כדאי לכם לקרוא את זה ואם אתם לא,…

קנאביס למיגרנות – אם אתם סובלים ממיגרנות אתם וודאי מכירים את הסבל הנוראי שנמשך שעות ויכול להגרר לימים – כאב אינטנסיבי שגורם לבחילה, לרגישות לאור, לרעש וריח. אז אם אתם סובלים ממיגרנות כדאי לכם לקרוא את זה ואם אתם לא, אז אתם ברי מזל.

בפעם הבאה שתרגישו שהמיגרנה עלולה לתקוף אתכם, כדאי שתדעו: קנאביס יכול להיות פתרון מצוין.

 

מחקר חדש שנעשה באוניברסיטת קולורדו מצא כי 85 אחוז מהחולים דיווחו על ירידה נכרת במספר המיגרנות שחוו בכל חודש בשימוש בקנאביס – מ10.4 ל4.6 התקפים בממוצע בחודש. 12 אחוז מתוך 121 משתתפים אף דיווחו כי התקפי המיגרנות פסקו באופן גורף. כל המשתתפים במחקר אובחנו בעבר עם מיגרנות וקבלו קנאביס למיגרנות רפואי מרופאים.

״הדבר המדהים באמת זה התדירות הנמוכה בהתקפי המיגרנה, חלק מהחולים דיווחו על למעלה מ15 התקפים בחודש לפני השימוש בקנאביס. לאחר שהחלו להשתמש הם חוו התקפים פעם או פעמיים בחודש״ אומרת ד״ר דניאל ריין Rhyne, המחברת הראשית של המחקר.

 

ריין ושותפיה למחקר מאמינים שלקנאביס הפתרון הטבעי למחלות נוירולוגיות. מחקרים קודמים מראים את הקשר בין מיגרנות כרוניות לליקוי במערכת האנדוקנבינואידית – רספטורים שאחראים על וויסות מצבי הרוח, תיאבון, עיכול, קואורדינציה מוטורית, התפתחות ומערכת הרבייה. המערכת האנדוקנבינואידית מגיבה למרכיבים בצמח הקנאביס שידועים בשם קנאבינואידים.

״ממצא זה עוזר לתמוך במחקרים נוספים במערכת האנדוקנבינואידית ובליקויים בה ולאפשר לטפל בחולים עם ליקויים במערכת דרך היתרונות של הקנאביס״ אומרת ריין.

עישון קנאביס הוכח יותר יעיל במניעת מיגרנות אבל חוקרים מדגישים שיש לבצע יותר מחקרים בנושא כדי לקבוע את הכמות האופטימלית והזן המתאים לסובלים ממיגרנות. כמו כן, נראה שמרכיבים בקנאביס מטפלים בסימפוטומים המקושרים למיגרונות כולל כאב ובחילה. THC ו CBD הראו פוטנציאל משמעותי בהפחתת כאב כרוני ונוירולוגי.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות