ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

קנאביוגרפיה – מדריך הזנים הישראלי – בקרוב ההשקה

שתפו את החברים

מאור בן שלוש, סטודנט במכללת שנקר יצר פרויקט ייחודי במינו בארץ – ספר שעשוי מ-100% המפ, ומוקדש כולו לצמח הקנאביס. הספר, שנקרא בשם “קנאביוגרפיה”  הוא מגדיר זני הקנאביס העברי, ונוצר כאות הוקרה והערכה לצמח ששינה את חייו של מאור. הספר כתוב בעברית…

מאור בן שלוש, סטודנט במכללת שנקר יצר פרויקט ייחודי במינו בארץ – ספר שעשוי מ-100% המפ, ומוקדש כולו לצמח הקנאביס. הספר, שנקרא בשם “קנאביוגרפיה”  הוא מגדיר זני הקנאביס העברי, ונוצר כאות הוקרה והערכה לצמח ששינה את חייו של מאור.

הספר כתוב בעברית ויש בו מידע אודות 36 זני קנאביס שונים, בליווי איורים מקוריים לכל זן, וכן מתכונים לבישול עם קנאביס, וגם פרק שעוסק בהמפ וכלל השימושים שלו בתעשייה.

קנאביוגרפיה 2

מאור למד במחלקה לתקשורת חזותית במכללת שנקר, עיצב והשקיע זמן רב בהוצאת הספר במטרה לקדם את המודעות לצמח ההמפ, והתועלת הרבה שהוא יכול ליצור בשלל תעשיות בארץ. בעבר גם נפגש  עם פרופסור רפאל משולם מהאוניברסיטה העברית והעניק לו במתנה עותק חתום של ספרו. מאחורי הספר עומד סיפור אישי נוגע ללב, ולדברי מאור הספר הוא סוג של “צוואה” מאביו שנפטר.

הספר כולל בתוכו איורים ייחודיים תלת מימדים שאוירו על ידי מאייר שעבד יחד עם מאור על הספר, וממחישים את המראה האמיתי של כל זן. “התחלתי את הפרויקט במיוחד למען אותם חולים שסובלים על לא עוול בכפם ומונעים מהם את התרופה הטבעית” אומר מאור. הספר היה אמור לצאת כבר בסוף 2015, אך מסיבות שונות התעכב עד היום.

קנאביוגרפיה 3

נראה שהיה שווה לחכות עד עכשיו, וכפי שמפרסם מאור בדף הפייסבוק, ממש בקרוב תהיה ההשקה המחודשת של הספר בבר ה”ספוטניק” בתל אביב.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות