ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

האקרים וקנאביס – ה-FBI טוען: ‘לא מצליחים לגייס האקרים – כולם מעשנים קנאביס’

שתפו את החברים

האקרים וקנאביס – הממשלה האמריקאית מתקשה לגייס מומחי אבטחת מידע וסייבר, בעיקר משום שרוב ההאקרים יכולים להשיג עבודות טובות יותר במקומות אחרים. אבל עתה מתברר שישנה עוד סיבה: ה-FBI כך מסתבר, עושים בדיקות סמים ולא מקבלים לעבודה משתמשים בסמים מכל…

האקרים וקנאביס – הממשלה האמריקאית מתקשה לגייס מומחי אבטחת מידע וסייבר, בעיקר משום שרוב ההאקרים יכולים להשיג עבודות טובות יותר במקומות אחרים. אבל עתה מתברר שישנה עוד סיבה: ה-FBI כך מסתבר, עושים בדיקות סמים ולא מקבלים לעבודה משתמשים בסמים מכל סוג שהוא, ולא מוכנים לשכור אפילו מומחים שעישנו רק קנאביס בעברם.

רק לאחרונה דיווחנו על עוד מקומות עבודה בקולורדו ובאורגון, שזונחים את בדיקות הסמים בתהליך הקבלה לעבודה ובשאלות בראיון הקבלה, ומסתבר שהשאלה הזו עלתה גם בפני מערכת הביטחון האמריקאית, כך על פי העיתון האמריקאי. ראש ה-FBI ג’יימס קומי אמר לאחרונה ל-Wall Street Journal:

“כדי לרדוף ביעילות אחרי פושעי סייבר, הממשל חייב לתת להאקרים הממשלתיים לעשן – כי מי הולך להפסיק לעשן רק בשביל לעבוד ב-FBI? אני צריך לשכור כוח עבודה גדול כדי להתמודד עם פושעי סייבר רציניים, והילדים המוכשרים האלה מעשנים קנאביס בדרך לראיון העבודה” אמר קומי.

האקרים קנאביס 2הסיבה שה-FBI מוכנים לוותר על העניין הזה היא שבהוראת הקונגרס, ה-FBI מתכננים לגייס עוד 2,000 איש השנה, ורבים מאותם מגוייסים טריים יילחמו בפשעי מחשב וסייבר. מסתבר שאנשים שמכירים פשעי סייבר לעומק הם לא בדיוק איש המשפחה הממוצע. החוקים הנוכחיים של ה-FBI אומרים שהם לא יכולים לשכור מישהו שעישן קנאביס ב-3 השנים האחרונות.

בתיאוריה, להקל על ההגבלות לגבי קנאביס זה צעד הגיוני למדי. מוקדם יותר השנה, הממשלה הפדרלית הודתה שהם לא מצליחים כל כך באבטחה ברשת, ובאופן כללי הסוכנויות הממשלתיות צריכות לחשב מסלול מחדש בנוגע לתקנון הגיוס שלהם. “יש לנו תקנון גיוס משנות ה-40 וה-50, ואנחנו כבר ב-2017” אמר גרגורי ווילשוזן, ראש מטה ביטחון המידע האמריקאי.

למרות הגישה המעורבת לאכיפת חוקי הקנאביס, סקרים מראים שרוב האמריקאים מאמינים שיש לבצע לגליזציה של קנאביס, בדומה לתוצאות דומות מישראל. ועדיין, מדובר בסם מסוכן מדרגה ראשונה  בפקודת הסמים בארה”ב, על כל ההשלכות של זה מבחינת הקצאת משאבים לאכיפה.

תהיה אשר תהיה העמדה הרשמית של הממשל האמריקאי, ה-FBI שקלו מחדש את העניין, ועתה הם מעודדים לשלוח קורות חיים גם את מי שלאחרונה השתמש בקנאביס. ככל 

אתם חושבים שמשרדי הממשלה צריכים לשנות את מדיניות בדיקות הסמים? ספר לנו בתגובות על החוויות שלכם עם קנאביס בראיונות עבודה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. משתמש אחראי |

    כמו שזה לא עסק אם אתה מטופל בציפרלקס, ככה זה לא עסק שאתה מטופל בקנאביס, אני לא חושב שזה רלוונטי בכלל לדבר עם החושך העוטף את החלונות הגבוהיים (משרדי ממשלה, פרנסה), אם משתמשים באחריות אין צורך לספר את הפרט השולי הזה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות