ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
זן קנאביס

זן קנאביס “Sexxpot” שמתיימר לעודד אורגזמה אצל נשים – תרמית שיווקית?

שתפו את החברים

זן קנאביס – משווקי הזן “Sexxpot” (“סקספות”) טוענים שהזן שהם מוכרים לכם מעודד אורגזמה נשית. הם משווקים את עצמם כ”דרך אפקטיבית לעורר את המיניות הנשית” וכ”זן שיחבק אותך במתיקות כשאת נמסה בזרועותיו”. הזן נוצר בידי חברת קנאביס קפואי מצפון קליפורניה,…

זן קנאביס – משווקי הזן “Sexxpot” (“סקספות”) טוענים שהזן שהם מוכרים לכם מעודד אורגזמה נשית. הם משווקים את עצמם כ”דרך אפקטיבית לעורר את המיניות הנשית” וכ”זן שיחבק אותך במתיקות כשאת נמסה בזרועותיו”.

הזן נוצר בידי חברת קנאביס קפואי מצפון קליפורניה, ששואפת לסייע לנשים להתגבר על בעיות נפשיות הקשורות למין. לטענת החברה שמשווקת את הזן, הוא מעורר מינית גם לגברים וגם לנשים, אך הם משווקים אותו בעיקר לנשים, מכיוון שהם מאמינים ש’נשים עומדות להיות צרכניות הקנאביס העיקריות’, ומכיוון שלטענתם בעיות במיניות בקרב נשים הולכות ומחמירות עם הגיל, והזן שלהם יכול להוות תמריץ שיסייע לנשים לקיים יותר יחסי מין, על כל ההשפעות הבריאותיות החיוביות שבכך.

סקספות sexxpot.jpg 2

אך עם זאת, לא ברור בדיוק מה מיוחד בזן הזה שהופך אותו למעורר מינית. חשוב לזכור שקנאביס במינונים מתאימים הוא כמעט תמיד מעורר מינית (אם כי מדובר במחקרים ניסיוניים בנושא). הזן הספציפי הזה בסופו של דבר מכיל רמה נמוכה של חומר פעיל, מתחת ל-14% THC, ואתר הקנאביס האמריקאי Leafly (שמכיל את אנציקלופדיית הזנים הגדולה בעולם) טוען שהוא בעיקר מרגיע, אבל במידה מסוימת גם מייבש את הגוף, מה שעלול דווקא לפגוע באספקטים רבים של התפקוד המיני.

אחד המגיבים ב-Leafly אף טוען שמדובר ב”בולשיט מוחלט” וש”כמגדל קנאביס מקצועי, אני יכול לומר בלי שום הסתייגות שמדובר בבולשיט שיווקי”. אותו המגיב טוען שלא יכול להיות שתוך שנה בלבד (זמן הפיתוח של הזן) החברה הצליחה לייצר זן שמצליח ליצור “השפעה קסומה” כמו שהם מתארים, ולמעשה בפועל מדובר בתרופת דמה שעיקר ההשפעה שלה היא מהאפקט הפסיכולוגי של לקיחת תרופה.

האם מדובר בזן באמת מיוחד או הונאה שיווקית? ככל הנראה זה פשוט ניסיון מאוד יצירתי להיכנס לנישת הקנאביס הרפואי בקליפורניה, תוך שימוש בתכונות הטבעיות של רוב זני הקנאביס. ככה או ככה – אנו ממליצים לעשן ולעשות סקס באחריות, וממליצים במיוחד על השילוב בין השניים.

עם איזה זן אתם נהנים לקיים יחסי מין, ולמה? ספרו לנו בתגובות.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות