ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
עבודה עם קנאביס

לעבוד תחת השפעה: איך להישאר פרודוקטיביים בעבודה עם קנאביס

שתפו את החברים

לצרוך קנאביס כבעל מקצוע או מומחה בעבודתו זה לא תמיד פשוט, ולא בהכרח בגלל ההפרעה לתפקוד הסדיר – אלא דווקא בגלל הסטראוטיפים שמתלווים לתחביב או התרופה הזאת וסובבים סביב מיתוסים של פגיעה פרודוקטיבית ועצלנות. אלא שעישון קנאביס במסגרת העבודה יכול…

לצרוך קנאביס כבעל מקצוע או מומחה בעבודתו זה לא תמיד פשוט, ולא בהכרח בגלל ההפרעה לתפקוד הסדיר – אלא דווקא בגלל הסטראוטיפים שמתלווים לתחביב או התרופה הזאת וסובבים סביב מיתוסים של פגיעה פרודוקטיבית ועצלנות.

אלא שעישון קנאביס במסגרת העבודה יכול לא רק להפוך אותה להרבה יותר כיפית ומהנה, אלא גם לשפר אפקטיביות, יצירתיות ואף לשמור על הבריאות שלכם במהלכה, במיוחד כשמדובר על עבודה שמלווה במתח ולחץ רב.

ישנן כמה דרכים להבטיח מקסימום פריון וזה תלוי רבות בזן, בהרכב הצמח ובעוד כמה דברים מסביב. אז אם גם אתם אוהבים את הקנאביס שלכם לפני יום העבודה או במהלכו, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק את המקסימום גם מיום העבודה וגם מהצמח.

בחרו את הזנים שלכם

להיצמד לשם של זן זה כבר לא מספיק בימינו, צריך להכיר את הגנטיקה וההרכב של החומרים הפעילים ולפעמים גם נדרשת בחינה של הזן כדי להיות בטוחים שזה מה שעושה לנו טוב.  

אל תגלגלו אינדיקה ותלכו לעבודה, זה יקדם אתכם להימרח על השולחן, בטח לא במעלה סולם הדרגות בעבודה, אם כי לחלק מהאנשים זה מסייע בהתמודדות עם לחץ.

סאטיבה לעומת זאת לא רק תמריץ, אם כי גם תפיח השראה שתהפוך את העבודה ליצירתית ואפקטיבית הרבה יותר. לימים קשים בעבודה תוכלו להכין זנים היברידיים שיספקו שילוב מושלם של הירגעות עמוקה, לצד ואקטיביות שיספקו אנרגיה לכל אתגרי היום יום.

הקפידו על מנוחה ותזונה מלאה לפני העבודה

עישון קנאביס יכולה להיות פעילות מעייפת כשלעצמה. על מנת לאפשר לקנאביס לעשות את פועלו באופן מטיב חשוב לקבל שנת לילה מלאה לפני. תקפידו על ארוחות ועל שתייה מרובה של מים, והקפידו להעלות את רמת הסוכר שיורדת לאחר שימוש בקנאביס.

הכינו את עצמכם

תארגנו לכם את כל מה שאתם זקוקים לו למטרות העבודה לפני שהדלקתם את הג’וינט, זה יפחית מתחים מיותרים סביב התעסקות בנושאים טכניים. הסירו גירויים עד כמה שניתן, הקפידו על סביבת עבודה נקייה ומאורגנת והעדיפו על שולחן עבודה פנוי לחלוטין. לפעמים רק עצם המודעות להכנה מראש תניע אתכם לביצוע המשימות המסובכות לפני צריכת הקנאביס.

הפיקו את המיטב מהקנאביס שלכם

תנו לראש לרוץ עם המחשבות בזכות השפעת הקנאביס. ציירו, תכתבו, או צאו להליכה אם אתם מרגישים עמוסים או עצבניים, והרשו לעצמכם לחשוב מחוץ לקופסה, ולעשות דברים שאתם בדרך כלל לא נוהגים לעשות. אם אתם מרגישים לחוצים פשוט צאו החוצה עם הג’וינט להפסקת עישון במקום יפה ושקט ותוך כמה דקות תרגישו חדשים ורעננים.

הקפידו תמיד להחזיק בקבוק מים וחטיף מתוק

צריכת קנאביס אחראית לפני העבודה יכולה להיות תוספת נפלאה לשגרת הבוקר. עם שיפור ברמות היצירתיות, הירגעות וסביבת עבודה נעימה וטובה יותר, תופתעו לגלות איזו תרומה יכולה להיות לזה עבור הקריירה שלכם.

האם אתם צורכים קנאביס בזמן העבודה? איך זה משפיע עליכם? נשמח אם תשתפו אותנו בתגובות

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. שבתאי קים |

    אצלי בעבודה היה מקובל לצרוך קאנביס והרבה לפני העבודה, במהלך העבודה ואחרי העבודה. למעשה כאשר הגעתי לראיון העבודה השאלה הראשונה שנשאלה הייתה ״האם אני בעניין״.
    העבודה הייתה תאורן במה ובהתחלה זה היה בסדר פחות או יותר. כלומר בהפעלה של התאורה זה היה מעולה, לא יכולתי בלעדי זה, בהקמה זה היה סבבה.
    הבעיה התחילה כאשר התקדמתי והעבודה הפכה למורכבת ומסוכנת יותר. קודם כל עובדים בגובה, עם חשמל בזרם גבוה, ויש גם המון לחץ ואחריות. נכון, בתקופה ההיא לא ידענו מה אנחנו מעשנים.
    היום שיניתי מקצוע וחזרתי לעשן רק מחוץ לשעות העבודה, גילתי שגם אם אני יודע מה אני מעשן, הקאנביס עושה אותי רגשני מידי, התגובות שלי לאירועים שבמצב רגיל היו יותר שקולות ורגועות הן במידה מסויימת חסרות פרופורציה, ובסופו של דבר – הצריכה חזרה להיות משהו כיף, שקשור להנאה. לצערי אחרי שנים רבות של עישון כבד מאד בזמן העבודה, ההשפעה שונה, פחות כיפית. לכן אני ממליץ לא לעשן בעבודה, אלא אם כן זו ממש עבודה יצירתית חסרת דאגות ולחצים. הדימרים לא יפלו לכם, התקשורת לא תתנתק, האומן לא יתרחפן ובשום אופן לא יגידו לכם באמצע הבז לעלות לסולם בגובה 8 מטר.
    במאמר מוסגר: אני עדין מתגעגע לימים שבהם הייתי יושב מול הקונסלה ומרים את הסלידר של האדום, מכניס טיפה ירוק והמוח שלי עף בסיבובים לצלילי המוזיקה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות