ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

מאמא מיה! תמיכתם של האיטלקים בלגליזציה לא היתה טעימה כ״כ מעולם

שתפו את החברים

עיירה קטנה בחופה הצפון מערבי של איטליה החלה במכירות גלידה עם קנאביס, תומכי קנאביס באיטליה מקווים זה יביא לשינוי בתפיסת ארץ המגף בקנאביס. הטעם החדש מגיע מגלידריה קטנה באלסיו בשם פרלקו Perleco. הם קראו לטעם על שם אגדת הרגאיי בוב…

עיירה קטנה בחופה הצפון מערבי של איטליה החלה במכירות גלידה עם קנאביס, תומכי קנאביס באיטליה מקווים זה יביא לשינוי בתפיסת ארץ המגף בקנאביס.

הטעם החדש מגיע מגלידריה קטנה באלסיו בשם פרלקו Perleco. הם קראו לטעם על שם אגדת הרגאיי בוב מארלי. הטעם החדש מגיע מזרעי המפ ומכיל כמות חוקית ולא משמעותית של THC.

160225171055-marley-weed-gelato-2-exlarge-169

בעלי הגלידריה התעקשו שהקינוח לא יגרום ללקוחות להתמסטל ושמדובר בחווית טעמים בלבד. טעמו הספציפי של קנאביס עבר מניפולציות רבות כדי להגיע לטעם הנדרש שיספק את הלקוחות.

״לקנאביס טעם מאוד דומיננטי, בהתחלה יש לזה טעם של אגוזים, אך הטעם שמגיע לאחר מכן מאוד חזק. זאת הסיבה שלקח לנו חודש להגיע שמתכון הרצוי.״ אמר ל CNN אלדו די מיקליס, שיצר את הטעם יחד עם בנו ואישתו.

הרעיון בא למעשה ממניעים בריאותיים.

״אני אוהב לרוץ ולהשתתף במרתונים״, הוא אומר. ״אבל אני גם צמחוני ולכן הייתי צריך אוכל מועשר חלבונים שיחליף בשר. קנאביס הוא אחד כזה. וכך התחלתי להשתמש בשמן כתית מועשר קנאביס ומוצרים דומים נוספים וכך גם הרעיון לגלידה בטעם קנאביס צץ.״

ice-cream-green-tea

ההשפעה הקפדנית של הכנסייה הקתולית לא היטיבה עם שימוש חופשי של קנאביס. על אף ששימוש בקנאביס רפואי עם מרשם- חוקי משנת 2013,  התפיסה עדיין מאוד שלילית בנוגע לשימוש בקנאביס במדינה. הגעתה של הגלידה מועשרת קנאביס גרמה לאנשים להסתכל על הצמח באופו מעט שונה.

המשפחה שעומדת מאחורי המצאת הגלידה מקווה שזה ישפוך אור יותר חיובי על הצמח, בתקווה כי היישומים הרבים שלו יביאו לשינוי תודעתי.

״כשחשפנו את הטעם החדש, קבלנו המון טלפונים, היו כאלה שהגיעו כי חשבו שהם יכולים להתמסטל מזה. הגיע הזמן שאיטליה תגלה את הרבגוניות שיש לצמח הזה להציע, לרבות השימוש הרפואי שלו וגם שימוש חופשי. למה לא?״ אומר די מיקליס

קבוצה בשם קנאפה ליגור Canapa Ligure עובדת על ליגליזציית הקנאביס באיטליה. אותה קבוצה עזרה להשיק את הגלידה ע״י הספקה של זרעי המפ שהיו חיוניים ליצירת המתכון. הנציג מטעמם, אלברטו ברביארי דן בחשיבות של יוזמות כאלה להגברת המודעות עם רשת CNN.

״יוזמות כמו [הגלידה] יכולות לעזור לאנשים להבין שקנאביס זה לא סם, דברים משתנים באיטליה. אנשים ומוסדות מתחילים להראות גישה יותר פתוחה לקנאביס, אבל במגזרים מסוימים, ההתנגדות עדיין חזקה.״

שינוי תרבותי ייקח זמן אבל עם ההנהגה הנכונה מטעם סנגורי הקנאביס, עתידה של איטליה ושל הקנאביס נראה טוב.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות