ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
שקית של קנאביס

מזמינים קריספי צ’יפס – ומקבלים שקית של קנאביס

שתפו את החברים

כבר לא צריך עוד קטשופ, באחד מסניפי “בורגר קינג” הזמנת “אקסטרה קריספי צ’יפס” היה שם הקוד להזמנת שקית של קנאביס, בניו המפשייר שבארצות הברית, מנהל הסניף של בורגר קינג וכמה מהעובדים נעצרו על סחר בסמים, כשבמשטרה המקומית התקבל טיפ אנונימי…

כבר לא צריך עוד קטשופ, באחד מסניפי “בורגר קינג” הזמנת “אקסטרה קריספי צ’יפס” היה שם הקוד להזמנת שקית של קנאביס,

בניו המפשייר שבארצות הברית, מנהל הסניף של בורגר קינג וכמה מהעובדים נעצרו על סחר בסמים, כשבמשטרה המקומית התקבל טיפ אנונימי על כך שלקוחות יכולים לבקש “Nasty Boy” תוספת צ’יפס קריספי ולקבל תוספת של שקית קנאביס לארוחה שלהם.בורגר קינג 2

מפקד המשטרה המקומית, ‘מייק וואלאס’, אמר כי גרט נוריס בן ה-20 נעצר לאחר שהמשטרה ביצעה מבצע עוקץ. אחד מהעצורים היא מנהלת המשמרת בת ה-19.

וואלאס מסר שקונים מהרכב נהגו לבקש מוכר בשם “Nasty Boy” ואז להזמין ממנו תוספת צ’יפס קריפסי. מפקד המשטרה הסביר כי הסם לא הועבר יחד עם האוכל, אלא נמכר בנפרד ממיכל אחר. מהמשטרה נמסר כי בעלי המקום לא היו מעורבים ולא ידעו על המתרחש. החשודים עתידים לעמוד בפני שימוע בסוף החודש.

הסיפור הזה מגיע אחרי שרק לפני כשנתיים גם בסניף של בורגר קינג בדטרויט, סבא שהזמין ארוחת בורגר ילדים לנכדו, מצא פייפ עם קנאביס בתוך קופסת ההפתעה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות