ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מכונת חליטה לקנאביס

נספרסו בירוק: להכין שמן קנאביס בלחיצת כפתור – חליטת קנאביס

שתפו את החברים

במבט ראשון ניתן בקלות לטעות ולחשוב שמדובר במכונת קפה, אך המכונה האלגנטית הזו יכולה להפוך כל שמן בישול, הומאופתיה או ארומתרפיה לרכיב המכיל קנאביס, להכנת כל מוצר שתוכלו לדמיין. חשבתם שהקפסולות שינו את העולם? תחשבו שוב. רבים מברי המזל החיים…

במבט ראשון ניתן בקלות לטעות ולחשוב שמדובר במכונת קפה, אך המכונה האלגנטית הזו יכולה להפוך כל שמן בישול, הומאופתיה או ארומתרפיה לרכיב המכיל קנאביס, להכנת כל מוצר שתוכלו לדמיין. חשבתם שהקפסולות שינו את העולם? תחשבו שוב.

רבים מברי המזל החיים במדינות עם חוקי קנאביס מקלים, עברו מייצור עצמאי של חמאה ושמן, לרכישה של מוצרים מוכנים – חטיפים, שמנים וחמאת קנאביס שניתנים לרכישה בבתי המרקחת. חליטת קנאביס

עם זאת, רבים אחרים נאלצים להמשיך ולייצר בעצמם את המוצרים המאפשרים בישול ואפיית מוצרי מריחואנה אכילים, תהליך שמתבסס על ניסוי וטעיה עד לטיוב המתכון.

כריסטינה בלמן, מייסדת ומנכ”לית LEVO, מדנוור, קולורדו, זכתה בעצמה לחוות את העליות והמורדת של ייצור ביתי של מוצרי קנאביס אכילים, כשחיה במעונות הסטודנטים באירופה בעת לימודיה באוניברסיטה.

כשקבוצה של סטודנטים החליטו להכין בראוניז “מיוחדות” עבור מסיבת צפייה בסופר-בול, היא שמעה אותם מתווכחים לאורך כל התהליך על הדרך הנכונה לייצר את החמאה.

מאורע זה עורר את סקרנותה וב-2011 החלה לערוך מחקר מקיף על תהליך מיצוי הקנאביס וביצעה נסיונות שהובילו לתהליך פשוט ונקי יותר, ברמת שליטה גבוהה.

על אף שהרקע המקצועי שלה הוא במימון וניהול פרוייקטים, התשוקה שלה ליצירת תרופות ומאכלים טבעיים הייתה הדלק למסע הארוך שלה.

בלמן שאפה ליצור מכונת חליטה יעילה, שמשווה את מגרש המשחקים הקולינרי של האדם הפרטי עם החברות המייצרו מוצרי מריחואנה אכילים. ה-LEVO מעוצבת בכדי להעניק לכולם את ההזדמנות ליצור חליטות קנאביס קטנות וטריות בנוחות ביתם.

מכונה לחליטת קנאביס
כריסטינה בלמן – מייסדת ומנכ”לית LEVO

השימוש ב-LEVO פשוט ממש כמו שימוש במכונת קפה ביתית. החלק העליון של המכונה נפתח ובתוכו תא בו ניתן לשפוך את כמות השמן שאותו נרצה לחלוט. תא נוסף מיועד להכנסת פרחי הקנאביס, והמשתמש צריך לבחור את ההגדרות המועדפות עליו, וזה הכל.

LEVO מערבבת בין השניים באמצעות טכנולוגיה מגנטית שמעבירה את הטעם, הריח, הצבע והחומרים המזינים שבקנאביס, ויש בה מערכת פילטור שמסננת את החליטה ומעבירה אותה לכלי שבו תאוחסן, כאשר ההמלצה היא צנצנת זכוכית, בלי החשש של טפטוף או לכלוך. יש גם אפשרות של נעילת ילדים לתוספת בטיחות, כמו גם מערכת איוורור בילט-אין שמפחיתה את הריחות המתלווים לתהליך ומאפשרת דיסקרטיות מירבית.

משך הזמן והטמפרטורה של התהליך נשלטים על ידי המשתמש בכדי לאפשר שליטה בחוזקה של החליטה, וב-LEVO מציעים לרוכשים אפשרות לחבילות שכוללות טסטר קאנבינואידים שמאפשר לבחון את חוזקו של המוצר המוגמר בתוך 45 שניות או פחות – החל משמנים חמאה ועד לאלכוהול. המכונה יכולה לייצר עד 450 גרם של מוצרי חליטות קנאביס בשימוש בודד.

ניקיון המכונה גם הוא תהליך פשוט, הודות לתאים הנשלפים שניתן להוציא בקלות ולשטוף במדיח הכלים.

המוצר מגיע אל הרוכשים בצירוף של מדריך הפעלה, וניתן למצוא ברשת מחשבון של טמפרטורות וזמנים מומלצים, על מנת לסייע למשתמשים להתאים את החוויה למצרכים הספציפיים בהם הם משתמשים.

חליטת שמן קנאביס
ניתן להשתמש גם ליצירת מוצרי טיפוח או תמיסות רפואיות

המכונה אינה מוגבלת רק לחליטות מאכלים, וניתן להשתמש בה גם ליצירת מוצרי טיפוח או תמיסות רפואיות, אך מומלץ לעשות זאת באזור מאוורר היטב בגלל הרכיב האלכוהולי, ולתוצאות מיטביות לכוון את הטמפרטורה בטווח של 54-71 מעלות צלזיוס.

הנוחות האמיתית שמעניקה המכונה הזו למשתמשים בה היא שליטה יצירתית מוחלטת בחליטות שהם יוצרים, החל מהעלאת הרמה של רכיבים מסוימים בצמח הקנאביס ועד יצירת טעמים מיוחדים המתאימים לטעמם האישי. ללא קשר לכישורים שלכם במטבח, המכונה של LEVO מאפשרת לכולם רקיחת מוצרי קנאביס אכילים ברמה גבוהה.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. דניאל חיים רחמים. |

    אשמח לתגובות ממי שרכש את המוצר.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות