ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
נוער וקנאביס

הציבור: תרופות נרקוטיות רע, קנאביס טוב

שתפו את החברים

הוושינגטון פוסט פרסם החודש מאמר בעקבות מחקר שמראה שחלה ירידה משמעותית בצריכת משככי כאבים במדינות בהן קנאביס רפואי חוקי. ההשערה היא שחולים מעדיפים לצרוך קנאביס מאשר תרופות נרקוטיות במקומות בהן קנאביס רפואי זמין. מי מאשים אותם.   אשלי ודיויד ברדפורד,…

הוושינגטון פוסט פרסם החודש מאמר בעקבות מחקר שמראה שחלה ירידה משמעותית בצריכת משככי כאבים במדינות בהן קנאביס רפואי חוקי. ההשערה היא שחולים מעדיפים לצרוך קנאביס מאשר תרופות נרקוטיות במקומות בהן קנאביס רפואי זמין. מי מאשים אותם.

 

אשלי ודיויד ברדפורד, אב ובתו וחוקרים מאוניברסיטת ג׳ורג׳יה, סקרו נתונים של כל תרופות המרשם שנקנו בין 2010 ל 2013. וכפי שציפו, הם גילו שב -17 מדינות בהן קנאביס רפואי חוקי (בין השנים 2010-2013, מאז הצטרפו מדינות נוספות), חלה ירידה משמעותית לעומת מדינות בהן קנאביס לא חוקי. בכל שנה חלה ירידה

במספר המרשמים שרופא ממוצע מחלק, ירידה משמעותית של תרופות נרקוטיות : ירידה של 265 במרשם תרופות נוגדות דיכאון, 486 בתרופות נוגדות פרכוסים, 541 במרשם תרופות נגד בחילה, 562 פחות במרשמים נוגדי חרדות ובסך הכל 1,826  פחות מרשמים בשנה למשככי כאבים.
לשם השוואה, הם ערכו בדיקה גם עם מצבים בריאותיים שקנאביס לא עוזר בהם, וכאן לא נמצא שינוי במספר המרשמים. אנשים אכן משתמשים בקאנביס למטרות רפואיות ולא רק לשימוש פנאי. המחקרים האלו מגלים מה מאיים באופן ישיר על חברות התרופות. לפי החישוב של הברדפורדים, 165 מיליון דולר של הציבור נחסכו במדינות בהן קנאביס רפואי חוקי מביטוח רפואי.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות