ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

אוריגינל גלו – Original Glue

3.8

זן הקנאביס ‘אוריגינל גלו’ הוא הכלאה בין “Chem Sister” ו-“ChocolateDiesel, והוא זן בעל השפעה חזקה במיוחד – בעיקר בשל ממוצע של 30% THC בפרחים איכותיים – שמתאים לשימוש עבור שיכוך כאבים חזקים ועידוד שינה. השפעתו של הזן עלולה להיות “מורידה” והוא נחשב לבעל השפעה מכוונת אינדיקה.

“אוריגינל גלו” הוא זן קנאביס שאינו זוכה לפרסום הראוי לו, בעיקר משום שמרבית הצרכנים מכירים אותו בשמו הקודם “גורילה גלו 4” – שנחשב עד היום לאחד הזנים האהובים שגרף הכי הרבה פרסים ושבחים מקצועיים בהיסטוריה של תעשיית הקנאביס העולמית. ה”אוריגינל גלו” הוא זן היברידי מכוון אינדיקה שנוצר מהכלאה בין Chem Sisterו-“ChocolateDiesel” – שני זנים חמצמצים-חריפים שבעצמם גרפו לא מעט פרסים בתחרויות באמסטרדם ובקליפורניה.

השפעתו של “אוריגינל גלו” היא קודם כל חזקה במיוחד. מדובר בזן שנסקר בממוצע עם 30% THC, כמעט בקרב כל חברות הזרעים והמשווקים שלו בעולם, ולפי עדויות רבות של צרכנים מאירופה וארה”ב, בעיקר במדינות הלגליזציה בצפון אמריקה ובקנדה, השפעתו היא “טריפ פסיכואקטיבי” חזק שאין לזלזל בו, למרות שהוא חיובי ומעלה בעיקר תחושות אופוריה, רגיעה ושמחה. השפעה זו מתאימה מאד לעידוד שינה בשעות הלילה והעייפות או לחלופין למטרה אחרת שי שיכוך כאבים חזקים, אך היא לא מתאימה בכלל לשעות עבודה ותפקוד, בהן כדאי לבחור בזן עם אחוזי THC נמוכים יותר או לפחות בזן שמכיל יותר CBD, שמטבעו נוגד את השפעתו הפסיכואקטיבית של ה-THC. במקרה של “אוריגינל גלו”, אחוזי ה-CBD הממוצעים עומדים על כמעט 0, ולכן כדאי להתייחס אליו בתור זן למקרים רציניים בלבד.

מראה וטעם

הארומה העיקרית שמאפיינת את ה”אוריגינל גלו” היא ארומת “יער” המשלבת בין ארומת אורנים (מושפעת מכמות גדולה של הטרפן “פיניין”) וארומה אדמתית נייטרלית. מדובר בארומה שהיא מצד אחד אינה חזקה ומשמעותית בהשוואה לזנים יותר פירותיים או פרחוניים, אך בזן ה”אוריגינל גלו” היא מורגשת במיוחד בריח אך גם בטעם שמלווה לכל שאיפה. באופן כללי, זהו זן שיש לו יותר ריח מאשר טעם, ומי שמתעדף את הקנאביס שלו בעיקר לפי טעם יעדיף אולי לבחור בזן אחר, אך לא הריח ולא הטעם הם העיקר בזן הזה, אלא כמובן ההשפעה.

THC
THC
30%
שבועות פריחה
שבועות פריחה
7 | 9
קושי גידול
בינוני
יבול
ממוצע
גובה
גבוה
אינדיקה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות