ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

הינדו קוש – Hindu Kush

3.6

‘הינדו קוש’ (Hindu Kush) הנקרא על שם רכס הרים ממנו הגיע בין פקיסטן לאפגניסטן, הינו זן-אב (Landrace) – זן מקורי שלא עבר הכלאה מזנים אחרים אלא הגיע בתצורת זרעים והורבע בצפון אמריקה כדי להתחיל שושלת גנטית חדשה. זהו זן בעל השפעת אינדיקה ממוצעת ולא חזקה במיוחד, הנובעת משילוב בין כמות THC ממוצעת לבין כמות טרפנים נמוכה יחסית. מתאים לשימוש כללי עבור רגיעה והרפיית שרירים. 

 

“הינדו קוש” הוא זן קנאביס מיוחד מאד שמגיע מרכס הרי הקוש בין אפגניסטן לפקיסטן – בו הוא התרבה באופן טבעי בתור הזן השולט. זני אב הם ההתחלה של שושלת גנטית חדשה, והרבייתו של ההינדו קוש בצפון אמריקה התחילה את השושלת של משפחת קוש המפורסמת, שמכילה היום עשרות זנים נפרדים ומפורסמים כל אחד בזכות עצמו.

השפעתו של ה”הינדו קוש” נחשבת למרגיעה במיוחד בשל העובדה שהוא מכיל שילוב מיוחד בין כמות THC בינונית עד גבוהה (20% או פחות) שאינה יוצרת השפעת-יתר פסיכואקטיבית, לבין כמות טרפנים נמוכה יחסית לאינדיקה עשירה, מה שגורם להשפעה להישאר יחסית “שטוחה” ולהפוך מרגיעה ולא מעוררת מדי או מעלה תופעות לוואי של סחרחורת או אי התמצאות. כמו כן, זן זה מכיל כמות גדולה יחסית של הטרפן המרדים “בטא מירצין”, ולכן מלבד זן בעל השפעה מרגיעה כללית שטובה להרפיית מתח בשרירים, הוא נחשב גם למתאים לטיפול בבעיות שינה קלות ושיכוך כאבים קלים. במקביל, הוא גם מצוין לשימוש עבור התמודדות עם מתח, לחץ, חרדה ושאר מאפיינים של טיפול בפוסט טראומה, וכן למדיטציה ורגיעה כללית בנסיבות שאינן כוללות כאבים חזקים הדורשים שיכוך.

מראה וטעם

הארומה העיקרית שמאפיינת את ה”הינדו קוש” היא ארומת “יער” חלשה יחסית המשלבת בין טעמים וריחות של אורן, לבין טעמי וריחות אדמה עם מעט “תבלין צמחי” (Herbal Spice – ארומה מוגדרת בעולם הקנאביס המקצועי) וארומה חריפה כללית. זו ארומת “יער” קלאסית שהחלק המשמעותי ביותר שלה הוא הריח והטעם של האדמה ולא של התבלין, ובסך הכל מדובר בזן שאינו מציע לצרכן חוויה מיוחדת מדי בהיבט של ריחו וטעמים, אלא דווקא בהשפעה מרגיעה במיוחד.

THC
THC
20%
שבועות פריחה
שבועות פריחה
7 | 9
קושי גידול
בינוני
יבול
הרבה
גובה
גבוה
אינדיקה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות