ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סקס וקנאביס

איך לגליזציה תשנה את חיי המין שלנו – סקס וקנאביס

שתפו את החברים

לקנאביס סוד קטן וסקסי: יש לו את הכוח לשנות את חיי המין שלנו.

סקס וקנאביס – לקנאביס סוד קטן וסקסי: יש לו את הכוח לשנות את חיי המין שלנו.

אבותינו הקדמונים האמינו בזה (טקסים טנטרים), חוקרים בשנות ה 70 וה80 ניסו להוכיח את זה, והיום משתמשים בזה למכור מוצרים כמו ג׳ל לסיכוך מקנאביס וזאת רק ההתחלה.

מהו הכוח של קנאביס בין הסדינים?

במינון הנכון זה יאט את הזמן ובכך יגרום לכל מגע להרגיש יותר אינטנסיבי, כל נשיקה יותר חושנית. לאלו עם בעיות ביצוע הבלתי אפשרי יתאפשר. זה רק עניין של זמן עד שקנאביס ייכנס לעוד חדרי מיטות, ככל שיותר מדינות יהפכו אותו לחומר חוקי ,זה ישנה את חוקי ״המשחק״ לנצח.  מומחים ותומכים מסבירים מה שכל כך מעט ידוע על ״שיקוי האהבה״. לפני שנים רבות, הרבה לפני ״הסטלן״, השתמשו בהודו העתיקה בקנאביס כחלק מטקסים טנטרים. גם זונות פריזאיות במאה ה 19 השתמשו בקנאביס, ובשנות ה 30 ברוסיה, כלות צעירות השתמשו בזה על מנת להפוך את הפעם הראשונה שלהן ליותר נעימה. אבל רק בשנות ה 70 וה 80 כשקאנביס נהיה פופולארי בתרבות האמריקאית, ג׳יימס הליקס, רונלד וולר ואחרים ביצעו מחקרים שהוכיחו את התכונות החושניות בקאנביס. המשתתפים בניסוי דיווחו על אינטימיות מוגברת, מגע אינטנסיבי, אורגזמות חזקות וסקס טוב יותר באופן כללי.

איך המדע מסביר את התופעה?

קנאביס מכיל חומרים כימיים הנקראים קנאבינואידים.  THC החומר ה”ממסטל” בקנאביס הוא אחד מאותם קנאבינואידים. לבני האדם יש קולטנים לקנאבינואידים במוח, במערכת העצבים וכן גם באיברי המין. בשימוש בקאנביס, THC נקשר לקולטנים וגורם לשינויים בחלקים מרכזים של המוח. בנוסף לתאבון מוגבר ונטייה לדבר פילוסופית, התגובות הכימיות יכולות להוביל לסקס מעולם אחר – האטה בזמן, רגישות למגע והפחתת לחץ.

כאשר אנו תחת השפעת קנאביס ההיפוקמפוס (ששולט בזיכרון) בולם את הזיכרון לטווח קצר, גורם לסקס להרגיש ארוך יותר ומכניס אותנו למצב של ״להיות ברגע״ לעומת המצב הנורמאלי בו רצות מחשבות ודאגות על חשבונות חשמל שטרם שולמו.

הסקסולוג ניק קאראס והעמיתה שלו קאמי לנוקס, חוקרים את השפעת הקנאביס במיטה מחוויות משתמשים. קאראס ממליץ באופן קבוע למטופלים שלו להשתמש בקאנביס ״אני עוזר לזוגות להתחבר מחדש באופן מיני. רוב הזוגות פונים לאלכוהול, אבל קנאביס מאט את הזמן, אפשר לשבת ולהביט אחד בשנייה, ליהנות ולהעריך את הגוף אחד של השנייה. קנאביס זה לגעת ולהרגיש.״

״בין דיכאון, לשני ילדים ומשרה מלאה, סקס היה הדבר האחרון ברשימה שלי״ אומרת משתתפת במחקרו של קאראס ״עכשיו זה חזר ובאופן יוצא דופן, כפי שמעולם לא תיארתי.״ משתתפת אחרת מספרת שאיבדה את החשק המיני שלה באופן מוחלט בעקבות גיל הבלות. עד שהיא ובעלה החליטו לנסות מריחואנה. ״התחלנו לחקור את גופינו כפי שמעולם לא ניסינו, לוקחים את הזמן ורק מרגישים ונוגעים זה בזו״

הסיבות שקאנביס משיב עטרה ליושנה בכל הקשור לחיי המין, הוא מפחית כאב, מפיג מתחים, מאפשר לחוות את הכאן ועכשיו ואפילו עוזר לזקפה. שלא כמו בויאגרה, לקנאביס אין השפעה פיזיולוגית. יש לו השפעה רחבה על הגוף והנפש ועוזר להגיע לשורש הבעיה בתפקוד המיני, כמו כן הופך את החוויה להרבה יותר טובה.

חברת Foria החלה למכור שמנים עם תמצית קנאביס ברחבי קולורדו, כשבעבר ניתן היה להשיג את המוצר רק עם כרטיס קנאביס רפואי בקליפורניההחומר לא מכיל מאפיינים פסיכו-אקטיבים, כך שזה לא גורם לבאז, זה יוצר חוויה חושית בלבד. מאפשר למשתמש להירגע, להאט, להפיג מתחים וליהנות מסקס. Foria היא לא החברה היחידה שמפתחת מוצרי סקס עם קנאביס, רבים כבר עובדים עם חוקרים ורופאים, מפתחים מוצרים חדשים כמו שמן עיסוי, ג׳ל להקלה בכאבים, ואפילו פתילות ואגינלית ואנאלית. יש לתעשייה הזאת פוטנציאל כלכלי עצום.

ובכל זאת, אין דבר מושלם. קנאביס הוא צמח מורכב שמכיל בין 450 ל 500 אלקלואידים – חומרים כימיים עם השפעות פסיכולוגיות שונות, ומאתגר מחקרים תרופתיים לפתור את התעלומות שבו. אחד מהם זו הכמות הנכונה. כמות קטנה יכולה לגרום לאחד להרגיש חרמן, כמות גדולה יכולה למסטל מדי וזאת כבר התאבדות מינית. מעט יכול להיות אופטימלי כמות גדולה- אפקט הפוך. אנשים מגיבים באופן שונה לקנאביס, הזן חשוב, הכמות חשובה יותר וגם הכוונה – להכנס למקום בו אתה מאפשר לעצמך ולבת/ן זוגך להתחבר.

בינתיים, בכל הקשור לקנאביס וסקס המשיכו בזהירות ועם בארי ווייט ברקע.

\\

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. המקסס |

    התאבדות מינית…למסטל מדי…על בנים ועל בנות על קנאבואידים ועל זונות
    אגב
    המערכת להזנת תגובות פה היא לסאחים בחזקת 2 בלבד..אם לא דרך הפייס..

שינוי גודל גופנים
ניגודיות