ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מדבקות קנאביס

פיתוח חדש: מדבקות קנאביס לסובלים מפיברומיאלגיה וכאב

שתפו את החברים

מדבקות קנאביס – משחר הימים, צמח הקנאביס משמש כתרופה הומאופתית לכל מכאוב. ישנן המון ראיות שמוכיחות שלאורך כל השנים הקנאביס שימש לטיפול בהפרעות פסיכו-נוירולוגיות, סרטן השד, ראומטיזם, בעיות מיניות, וסיבוכים כואבים הקשורים בלידה. עכשיו, לצמח העתיק הזה יש יישום חדש ומודרני:…

מדבקות קנאביס – משחר הימים, צמח הקנאביס משמש כתרופה הומאופתית לכל מכאוב. ישנן המון ראיות שמוכיחות שלאורך כל השנים הקנאביס שימש לטיפול בהפרעות פסיכו-נוירולוגיות, סרטן השד, ראומטיזם, בעיות מיניות, וסיבוכים כואבים הקשורים בלידה.

עכשיו, לצמח העתיק הזה יש יישום חדש ומודרני: פאטצ’ (מדבקה) שזמין כעת עבור חולי פיברומיאלגיה וחולי נוירופתיה סוכרתית  (דיאבט מלווה בכאב עצבי).

פיברומיאלגיה 4

סוף סוף, אחת החברות החדשניות בתחום – Cannabis Science, הרימה את הכפפה בחודש נובמבר 2016 ופירסמה את הפרויקט החדש והמסקרן שלה: פאטצ’ים מהפכניים המכילים חומרים פעילים מצמח הקנאביס שנכנסים למחזור הדם דרך העור. החברה משווקת שני פאטצ’ים ייעודיים, האחד לטיפול בפיברומיאלגיה והשני לנוירופתיה סוכרתית. שני הסוגים  מכילים כמובן קנבינואידים, אך המרכיבים והמינונים שונים ומותאמים לכל מחלה.

בהודעה לעיתונות הכריז ריימונד  דאבני, מנכ”ל – Cannabis Science על שיווק המדבקות והבטיח: “פיתוח המדבקות הוא רק קצה הקרחון של מה שאנחנו רואים כעתיד למדע ומחקר הקנאביס”.

מוקדם יותר בשנת 2016, – Cannabis Science החלו לגייס אנשים למחקר על תרומת הקנאביס באינהלציה לחולים שסובלים מאסתמה ומחלות ריאה שונות כגון COPD.

פיברומיאלגיה היא מחלה הגורמת לכאב קשה ביותר במקומות רבים בגוף ולסבל רב לאנשים שסובלים ממנה. מכיוון שהגורמים למחלה אינם ברורים עד תום, עדיין אין היום טיפול יעיל מספיק אשר גורם להקלה על הכאב ועל החולים להתמודד עם הכאב והסבל הנלווה לו.

נוירופתיה סוכרתית היא הסיבוך השכיח ביותר של מחלת הסוכרת. נוירופתיה סוכרתית נגרמת עקב פגיעה בעצבים ההיקפיים בגפיים כתוצאה מרמות הסוכר הגבוהות בדמם של חולי סוכרת. נוירופתיה סוכרתית מתבטאת בעיקר בהפרעות תחושה: תחושת נימול (נמלולים, נמלול), תחושת שריפה או בעירה, ירידה בתחושה, תחושת זרמים, תחושות של חום או קור, תחושת לחץ, כאבים וירידה בתחושה.

לפיברומיאלגיה ונוירופתיה סוכרתית – יש כמה דברים במשותף. מבחינת שניהם, התסמינים כרוכים בכאב, עקצוץ בלתי מוסבר ואיכות חייהם של הסובלים ממחלות אלו מושפעת מכך אנושות.  

מחקרים רבים סוברים עד כה שלקנאביס יש השפעות טיפוליות עוצמתיות לטיפול בתסמיני המחלות האלו.  עם כניסת הפאטצ’ים לשוק, מוצעת לחולים גישה חדשנית ומותאמת לצריכה מדוייקת של הקנאביס.

פיברומיאלגיהסקר אשר בוצע ב-2014 מטעם ארגון הכאב הבינלאומי – מראה שקנאביס נחשב למשכך הכאבים היעיל ביותר בקרב  חולי פיברומיאלגיה שניסו את צמח המרפא המדובר. המשתתפים בסקר אפילו העידו שהקנאביס טוב יותר בניטרול ושיככוך כאבים מאשר תרופות מרשם המקובלות לטיפול בפיברומיאלגיה כגון סבלה, סימבלטה וליריקה.

ממחקר שבוצע על חולי נוירופתיה סוכרתית ברגליים נמצא שהקאנביס אשר ניתן במינונים מסויימים, לחם בהצלחה בסימפטומי הכאב העצבי אפילו במקרים משולבים של טרשת נפוצה!

בעוד שבמדינות מסוימות, תרופות יקרות המבוססות על מרכיבי קנאביס כבר זמינות לטיפול בהפרעות עצבים, רוב החולים שמחפשים מזור בעזרת צמח הפלא, תקועים עם משחות מקומיות וקנאביס לצריכה אוראלית שיכולים להיות אינטסיביים מידי במהלך היום. מדבקות קנאביס הן פתרון מעניין.

מכירים מוצרי מרפא יחודיים שמכילים חומרים פעילים של צמח הקנאביס? שתפו אותנו.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 21

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. רונית |

    היי,אני מאובחנת בפיברומאלגיה ,איך אוכל להשיג את המדבקה ולקבל הדרכה לטיפול בכאב הכרוני הזה?

    1. מתן טמיר |

      היי רונית, כרגע לא ניתן להשיג אותה בארץ, הם מיוצרים בקליפורניה ולהערכתנו ייקח מעט זמן עד שנוכל למצוא כאלו כאן בארץ. נקווה שישתנה המצב כמה שיותר מהר. המון בריאות.

    2. עופר יצחקי |

      היי ,
      צרי איתי קשר אני יכול לעזור לך
      0505760606

  2. שרה כהן |

    כחולת פיברו קשה אין דבר שעזר לי חוץ מהקנאביס אני מעשנת רק לפני שינה וזה עוזר לי עד למחרת בשעות הצהריים ובכלל ממש הרגשת ריפוי אני בעזרתו מתפקדת

    1. אנסטסיה |

      אפשא ליצור איתך קשר בפרטי? אני סובלת המון מפיברו ואשמח לטיפחם

  3. שרה הירש |

    האם ניתן לרכוש אותם בחברה שמספקת לנו את סיגריות הקאנביס?

    1. מתן טמיר |

      כרגע המוצר קיים בקליפורניה בלבד ואנו מקווים לראות אותו בכל העולם בהמשך.

      1. שרית |

        האם זה עוזר לגם לחרדות שנגרמות מהפיברו

  4. Bernstone |

    תיקון קטן: קנאביס הוא ממש לא תרופה הומאופתית, אלא תרופה אמיתית(!). בלי להיכנס לפרטים, על מנת ליצור תרופה הומאופתית מדללים חומר בכמות עצומה של מים/אלכוהול עד כי לא נשאר בו כל שריד מן החומר עצמו. ה”תרופה” שמתקבלת מדילול חומר במים ביחס של אחד למאה מיליון נחשבת לבעלת עוצמה נמוכה יחסית. ככל שהיחס גבוה יותר- כך ה”תרופה” נחשבת חזקה יותר).

  5. גלית |

    היי אם חולה הנוירופתיה איננו מסיבה סוכרתית עדיין הטיפול יעיל ?

  6. אורלי |

    איך ניתן להתנסות במדבקה? האם כבר הגיעה לארץ?

  7. דורה עובד |

    אני מאוד שמחה שיש מדבקות קנאביס פיברומיאלגיה וכאב גב. הייתי רוצה לדעת איפה אפשר לקנות את המדבקות. תעזרו לי בבקשה, כי אני סובלת מכאבים עזים. יש לי אישור לתפרחת שלא כלכך עוזר. תודה רבה רבה

  8. חני |

    אני מאובחנת כחולת פיברומיאלגיה כבר 15 שנה.
    מטופלת בקנביס רפואי כ4 שנים הזנים שניסיתי ונ יסיתי כמה וכמה זנים אצל כמה מגדלים אבל עדיין לא מרגישה שקולעים בול למטרה
    היתי שמחה לקבל יעוץאו הכוונה לזן או לזנים שיטפלו בבעיות הכאבים החזקים מאוד ובעית השינה שהופכת לממש אקוטית ,
    אני תשושה עייפה וחלשה

    1. moran |

      היי חני.
      סוף סוף אפשר להזמין לארץ מדבקות. את מוזמנת לחזור אלי moran.f.t@gmail.com

      1. רותי נבו |

        שלום האם זה אקטואלי?

  9. שרית |

    האם זה עוזר גם להתקפי חרדה

  10. נעמה |

    האם בקליפורניה דרוש מרשם רופא?
    ובמידה והשגתי את המדבקות בקליפורניה, האם ניתן להביא לארץ?

    1. moran |

      היי נעמה.
      סוף סוף אפשר להזמין לארץ מדבקות. את מוזמנת לחזור אלי moran.f.t@gmail.com

  11. moran |

    היי רונית.
    סוף סוף אפשר להזמין לארץ מדבקות. את מוזמנת לחזור אלי moran.f.t@gmail.com

  12. סמדר רם |

    אני סובלת מפיברומלאגיה איך ניתן להשיג את המדבקות. אשמח שתחזרו אלי. תודה

  13. נאוה |

    אפשר להשיג בארץ?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות