ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

קנאביס ביוון – יוון מאשרת שימוש בקנאביס רפואי

שתפו את החברים

קנאביס ביוון – במסיבת עיתונאים שנערכה ביום שישי האחרון (30.5) במשרד הבריאות, הודיע ראש ממשלת יוון ‘אלקסיס ציפרס’ על הסדרת שוק הקנאביס לצרכים רפואיים ומצטרפת לצ’כיה, פינלנד, הולנד, פורטוגל, וספרד כמדינה השישית באיחוד האירופי שמאשרת קנאביס רפואי. ממשלת יוון הודיעה,…

קנאביס ביוון – במסיבת עיתונאים שנערכה ביום שישי האחרון (30.5) במשרד הבריאות, הודיע ראש ממשלת יוון ‘אלקסיס ציפרס’ על הסדרת שוק הקנאביס לצרכים רפואיים ומצטרפת לצ’כיה, פינלנד, הולנד, פורטוגל, וספרד כמדינה השישית באיחוד האירופי שמאשרת קנאביס רפואי.

ממשלת יוון הודיעה, כי מהיום הקנאביס הוא חוקי לשימוש רפואי, והוא יוצא מהסיווג שלו כסם מדרגה A כמו הרואין, MDMA, ו-LSD, והוא מעכשיו יהיה בסיווג B שכולל תרופות כמו מתדון קוקאין ואופיום.

הסיווג החדש יאפשר לרשויות להעניק רשיונות לגידול ועיבוד של הצמח, אם כי טרם פורסמו התנאים והדרישות לצורך הליכי רישוי פוטנציאליים. ראש הממשלה ציפרס גם הודיע ​​כי יבוא של תרופות מבוססות קנאביס יותר בהמשך יחד עם אישור התנאים לגידול ועיבוד.

הודעה זו היא האחרונה מתוך שורה של מהלכים במדינה שסללו את הדרך להסדרת השוק:

מרץ 2013: אושר גידול של המפ שמכיל עד 0.2% THC

 

אפריל 2016: התנאים לעיבוד של זנים אלה קנבוס הוכרזו ויושמו.

 

יולי 2016: ​​משרד הבריאות היווני מודיע שפאנל של אנשי אקדמיה, פסיכיאטרים ומומחים אחרים ידון באפשרות של מתן קנאביס לצרכים רפואיים.

 

אפריל 2017: משרד הבריאות מפרסם את הדו”ח ומודיע כי המדינה תתיר בקרוב קנאביס רפואי.

 

יוני 2017: ממשלת יוון מודיעה על הסדרה של קנאביס רפואי בחוק והסרתו מרשימת הסמים המסוכנים.

קנאביס רפואי: גם ביוון

ליוון יש היסטוריה ארוכה של שימוש וגידול קנאביס. האקלים הנוח, כמות התיירים שפוקדים את המקום, והצורך במינוף כלכלי, ככל הנראה יביאו לכך שממשלת יוון תמשיך במסלול זה ותשקול את ההסדרה בחוק של גידול ושימוש בקנאביס גם לצורכי פנאי.

הידיעה הזו מגיעה לאחר שבסוף השבוע האחרון מדינת נבדה שבארצות הברית אישרה השבוע לגליזציה מלאה לצמח הקנאביס כולל גידול ושימוש עצמי לצורכי פנאי.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות