ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

אסמיקו – קמע קנאביס של יפן

שתפו את החברים

יפן ידועה במדיניות הקנאביס הקשוחה שלה. לכן זאת בהחלט הפתעה לשמוע שהאישה הראשונה של יפן, אקי אייב, היא תומכת נלהבת בצמח הקנאבוס המוכר יותר כהמפ- קנאביס נטול חומרים פסיכואקטיביים המשמש בתעשיית הסיבים. אייב סיפרה שהיא שקלה להפוך לחקלאית המפ כדי…

יפן ידועה במדיניות הקנאביס הקשוחה שלה. לכן זאת בהחלט הפתעה לשמוע שהאישה הראשונה של יפן, אקי אייב, היא תומכת נלהבת בצמח הקנאבוס המוכר יותר כהמפ- קנאביס נטול חומרים פסיכואקטיביים המשמש בתעשיית הסיבים. אייב סיפרה שהיא שקלה להפוך לחקלאית המפ כדי להחזיר לתודעת הציבור את ההסטוריה של יפן עם צמח ההמפ.

נראה שהגברת הראשונה עוררה עניין בנושא וליפן יש היום את קמע הקנאביס הראשון בצורת דמות אנימציה בשם אסמיקו.

cqwvhd9waaaccpe

 

אסמיקו ורודת השיער הומצאה כדי לקדם את נושא חקלאות הקנאבוס ביפן. משמעות השם אסמיקו – עלמת הקנאבוס המקודשת. לפי חשבון הטוויטר של אסמיקו, היא גרה בשדות המפ בעיר שיזו ומשימתה היא להזכיר לכולם על ההיסטוריה העשירה והחיונית של יפן בטיפוח קנאבוס מסורתי, וגם להסביר על יתרונות צמח הקנאביס.

 

אסמיקו נוצרה על ידי אחת החוות הגדולות ביפן להמפ, אשר מטפחת המפ  תעשייתי ומקווה להרחיב את הידע על קנאבוס בקרב הציבור דרך דמות אנימציה חמודה ופייתית.

 

יום ההולדת הרשמי של אסמיקו הקמע הורודה חל ב-2 במאי, 2013, כיוון שזה הוא היום בו חזרו לטפח את צמח ההמפ לאחר 60 שנה של היעדרות. אסמיקו היא דמות מפתח בעליית המודעות לטיפוח הצמח ובניית תעשיית הקנאבוס מחדש ביפן, דבר שיכול אולי לסייע גם בהקלת מדיניות הקנאביס במדינה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות