ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
היי טיימס TV - ערוץ קנאביס

התשובה לחרם של יוטיוב ופייסבוק: היי טיימס TV

שתפו את החברים

מגזין הקנאביס ‘היי טיימס’ משיק ערוץ ווידאו חדש, בתשובה לגופי הסטירימינג העולמיים כמו יוטיוב ופייסבוק שכבר כמה חודשים חוסמים או מגבילים פרסום תכני ווידאו בנושא קנאביס. הערוץ ‘HTTV’ יפעל במודל שיקדם תוכן עצמאי ובמקביל יאפשר גם ליוצרים עצמאיים להעלות תכנים…

מגזין הקנאביס ‘היי טיימס’ משיק ערוץ ווידאו חדש, בתשובה לגופי הסטירימינג העולמיים כמו יוטיוב ופייסבוק שכבר כמה חודשים חוסמים או מגבילים פרסום תכני ווידאו בנושא קנאביס. הערוץ ‘HTTV’ יפעל במודל שיקדם תוכן עצמאי ובמקביל יאפשר גם ליוצרים עצמאיים להעלות תכנים משלהם ולהרוויח כסף עבור צפיות בהם.

מגזין הקנאביס האמריקאי ‘היי טיימס’ נמצא בימים אלו בתהליך התרחבות וגיוס משקיעים לקראת הנפקה ציבורית בבורסה, וכעת, בתיאום מושלם עם החרם הממושך של ענקיות התוכן ‘YouTube’ ופייסבוק על ערוצים שמפרסמים תכני קנאביס, הוא מקים ערוץ חדש שיוקדש לתכני וידאו.

פלטפורמת הווידאו החדשה נקראת ‘היי טיימס טי.וי’ או בקיצור HTTV, והיא עלתה בסוף השבוע לאוויר בגרסת הרצה ראשונה, שכבר עכשיו מציעה לצופים מגוון רחב של תכנים מקוריים ומתאימה לצפייה בכל סוגי המכשירים ומערכות ההפעלה.

בנוסף לתכנים שיפיק הערוץ בעצמו בעתיד, הפרויקט החדש נערך בשיתוף פעולה עם שירותי הזרמת הוידאו “Unreel” שמאפשר ליוצרי תוכן עצמאיים לייצר רווחים מסרטונים באמצעות רשתות מודעות דיגיטליות כגון ‘Google Ad Manager’ ו-‘Roku’, כולל סרטונים שכבר היו ברשת ונמחקו מפלטפורמות אחרות.

היי טיימס TV - קנאביס טלוויזיה
החזון – ערוץ הקנאביס האינטרנטי

“אפילו בשנת 2018, האמת על השימוש בקנאביס מושתקת על ידי פלטפורמות מרכזיות”, מסר יהושע יאנג, מייסד ערוץ ‘StrainCentral’ שפועל בפלטפורמה החדשה. “התקשורת החברתית לא רוצה שנהיה קיימים, והתעמולה הורסת את השקפות החברה על הצמח לא מזיק. בדיוק כפי שעשתה היי טיימס מאז שנות ה-70, אנחנו כאן כדי לספק קול עבור אלו שלא נשמעים, מתנה זו של כדור הארץ”.

“HTTV מאפשרת לחברה לראות תובנה ממשית לגבי השימוש בקנאביס ובצרכנים שלו, ומספקת לנו יוצרים עם האמצעים לשמור על המאבק”, מסכם יאנג. “בתקופה שבה YouTube מפעיל דמוניזציה ו-Instagram מטהרת את הדפים שלנו, היי טיימס היה ויישאר מקום בטוח”.

בדרך: הפקות מקוריות וסדרות מלאות

לפי הדברים שמסר מנכ”ל ‘היי טיימס’, אדם לוין (Adam Levin) לתקשורת, פלטפורמת HTTV תציע בעתיד הקרוב תוכן מקורי בנושא קנאביס, החל מסרטונים ומדריכים העוסקים בגידול, טיפוח, קציר ועיבוד קנאביס בבית, דרך צילומים מאחורי הקלעים של אירועי “היי טיימס” ועד בלוגים אישיים של אנשי התעשייה המשפיעים ביותר.

בהמשך, כך הוא מספר, חטיבת ההפקה של הערוץ תתרחב בהדרגה ותעבור להפיק תכנים איכותיים יותר כמו סדרות באורך המלא, במטרה ליצור טביעת רגל ראשונה בכל ערוצי המדיה האפשריים.

קנאביס חוקי בארה"ב - פוטנציאל של מעל 100 מיליארד דולר בשנה
היי טיימס מרחיבים את התקציב ונכנסים לעולם הוידאו

“בעוד שהיי-טיימס בנתה בסיס תפוצה חזק על מדיה דיגיטלית, דיגיטלית וחברתית, זה לא מספיק כדי לייצר תוכן לפלטפורמות האלה, והביקוש העצום לווידאו פרימיום בנושאי קנאביס רק הולך וגדל כי אתרי מדיה חברתית לעיתים קרובות חוסמות אותו”, הוא מספר. “הערוץ החדש של “היי טיימס” מתכוון לספק את הרעב הזה, ומבטיח שנוכל להגיע לקהל הנאמן שלנו בכל מקום שבו יהיו, על כל פלטפורמה בה ישתמשו, ולספק לו כל תוכן מעניין ואיכותי שקיים על קנאביס”.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות