ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מגזין "היי טייס" - מגזין הקנאביס הגדול בעולם

חדש: הכירו את מגזין הקנאביס הגדול בעולם

שתפו את החברים

מגזין הקנאביס “היי טיימס” השלים את רכישתו של מגזין הקנאביס הפופולרי “Culture” וכן רכישה של כמה גופי תקשורת אינטרנטיים, והפך בכך למגזין הקנאביס הגדול ביותר בעולם. כחלק מההתרחבות מתכונן צוות המגזין להנפקתו הציבורית בבורסה, ומציע לציבור לרכוש מניות במחיר של…

מגזין הקנאביס “היי טיימס” השלים את רכישתו של מגזין הקנאביס הפופולרי “Culture” וכן רכישה של כמה גופי תקשורת אינטרנטיים, והפך בכך למגזין הקנאביס הגדול ביותר בעולם. כחלק מההתרחבות מתכונן צוות המגזין להנפקתו הציבורית בבורסה, ומציע לציבור לרכוש מניות במחיר של 11 דולר ליחידה.

מגזין הקנאביס האמריקאי הוותיק והמפורסם “היי טיימס” (High Times) שהיה הראשון להפיץ לציבור תוכן איכותי ומעניין אודות הצמח ושימושיו הרבים ברפואה ובתעשייה, הפך השבוע למגזין הגדול ביותר בעולם הירוק, לאחר רכישה גדולה של מספר גופי תקשורת אחרים.

הרכישה העיקרית שבוצעה היא של מגזין הקנאביס “Culture“, שנחשב לאחד מ-5 המגזינים החשובים ביותר בתחום הקנאביס בארה”ב ולשני בגודלו בהיבטים של תפוצה, השפעה וקישוריות לתעשייה בשטח.

בנוסף, רכש צוות “היי טיימס” גם את האתר ‘Green Rush Daily’, שעוסק כולו בפן העסקי של תעשיית הקנאביס, והציע הצעת רכישה גם עבור האתרים Herb ו-Leafly בכדי לחזק את תפוצת המותג ברשת, אם כי סביר שהאחרון לא יסכים להצעת רכישה מצד המגזין, בשל השאיפה להתחרות בו ולשלוט במרחב האינטרנטי.

"היי טיימס" - מעכשיו הגדול ביותר בעולם
“היי טיימס” – מעכשיו הגדול ביותר בעולם

לאחר השילוב הרשמי בין שני המגזינים, נראה כעת כי מקומו של הקנאביס בעולם הדפוס והאינטרנט רק הולך ומתחזק, והחשש שעלה בקרב לא מעט צרכנים, לפיו קנאביס הוא כבר לא “נושא מעניין וחם שמצית את הקוראים”, אינו מתממש בשטח.

וכמה קוראים יש כעת למגזין הקנאביס הגדול ביותר בעולם? לפי המספרים שנחשפו, מדובר בלמעלה מ-250 אלף קוראים המקבלים בכל חודש עותק פיזי של המגזין, ועוד כ-280 אלף נוספים שקוראים אותו ברשת – מה שמהווה עלייה של 425% מהשנה שעברה.

“אנו בונים אוסף נרחב של גופי תקשורת שונים העוסקים בעולם הקנאביס, ויהיו מיועדים כדי להרחיב את יריעת המוצרים המוצעת לקהל הצרכנים וכן לקהל המפרסמים שלנו”, מסר אדם לוין (Adam Levin), מנכ”ל מגזין “היי טיימס”, בראיון שנערך עמו לאחר השלמת הרכישה. “מגזין ‘Culture’ הוא בעל גישה המשלימה את הגישה שלנו בצורה מצוינת ומרחיבה את מגוון התכנים שאנו מציעים, והוא הראשון בדרך להמשך התפתחות המותג”. 

הצעד הבא: הבורסה

עוד קודם לרכישת גופי התקשורת, מגזין “היי טיימס” הודיע כבר בשבוע שעבר על תוכניתו הגדולה לעבור הנפקה ציבורית ולהיסחר בבורסה, בתור מגזין הקנאביס הראשון בעולם שהופך לחברה ציבורית.

לפי הפרטים שנחשפו עד כה בנוגע לתוכניות ההנפקה, נראה כי מרבית המניות שמוצעות למכירה לציבור ייסחרו במחיר התחלתי של 11 דולר למנייה (10% פחות מהצפי הראשוני), ללא צורך בחשבון מסחר מאושר וללא הגבלות כמות או סוג מניות.

הנפקת “היי טיימס” – המיליונים בדרך

לפני ההנפקה עצמה, תיערך בקרוב מכירה ראשונית של מניות בשיטת מימון המונים, שנועדה לגייס לצידו של המגזין קבוצת משקיעים ראשונים שיעזרו לדחוף אותו בהמשך הדרך. המכירה תתבצע בדלתיים סגורות וישתתפו בה רק משקיעים שאושרו על ידי צוות המגזין, אך כל אחד יכול לפנות במייל למערכת ולנסות לקבל הזמנה.

לאחר תום המכירה הראשונית, יודיע בקרוב צוות המגזין על תאריך מדויק להנפקה, ומשם, בעזרת כמות נכבדת של משקיעים וכמה מיליוני דולרים חדשים בקופה, השמיים המעוננים הם הגבול.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות