ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

הכירו את “בריא בישראל” – הבית של הקנאביס הרפואי

שתפו את החברים

בריא בישראל – הבית למטופלי הקנאביס הרפואי – מרכז את כל השירותים, המוצרים, המידע ומועדון החברים שמטופל, בעל רישיון או בעל זכאות לקנאביס רפואי בישראל חייב להכיר קנאביס רפואי בישראל הוא עולם ומלואו, שגועש בתוך תעשייה עשירה המציעה למטופלים מגוון…

בריא בישראל – הבית למטופלי הקנאביס הרפואי – מרכז את כל השירותים, המוצרים, המידע ומועדון החברים שמטופל, בעל רישיון או בעל זכאות לקנאביס רפואי בישראל חייב להכיר

קנאביס רפואי בישראל הוא עולם ומלואו, שגועש בתוך תעשייה עשירה המציעה למטופלים מגוון רחב של שירותים, שעשוי לעיתים להיות גם מבלבל מעט, בעיקר עבור מטופלים חדשים או אנשים המעוניינים לבדוק לראשונה את אפשרותם להיעזר בטיפול בקנאביס.

אתר בריא בישראל הוקם בדיוק למטרה זו – להוות מצפן דיגיטלי לקהל המבוגר (וגם הצעיר) שרובו אינו בקיא מספיק בקנאביס, ולסייע לרבים להבין את יעילות הטיפול ואת זמינותו הפוטנציאלית עבורם. עם הזמן, הפך האתר לבית הדיגיטלי של עולם הקנאביס הרפואי בישראל, וכיום הוא מציע לקהל מגוון שירותים, מידע ומענה לכל שאלה, צורך או דרישה בנושא קנאביס רפואי.

בנוסף, בריא בישראל השיק לאחרונה מתחם לימודים דיגיטלי חדש וראשון מסוגו בישראל המאפשר לימוד קורסי העשרה והשתלמות מקצועית בנושא קנאביס רפואי. מתחם הלימודים הוא אחד מבין מספר שירותים שמפעיל בריא בישראל מחוץ לגבלות אתר הבית, לצד מועדון קנאביס רפואי הכולל מאות חברים הנהנים מדי שבוע מעדכונים והנחות בלעדיות, אפליקציה למדידה ומעקב אחרי צריכת קנאביס ושירותים נוספים.

מחפשים מידע למטופלים, שירותים או מוצרי קנאביס רפואי? זה המקום הנכון.

מה באתר? בדיקת זכאות לקנאביס, איתור מלאי ושירותים נוספים

בריא בישראל מציע למטופלי קנאביס בישראל סל רחב של שירותים. השירות הראשון שמציע צוות האתר, הכולל בין היתר אחות מוסמכת, רוקח מוסמך ויועץ טיפול בקנאביס, הוא שירות של בירור זכאות לקבלת רישיון וטיפול בקנאביס, כולל איתור ותיאום עם רופאים רלוונטיים לצורך ניפוק רישיון ומרשמים וליווי אישי במהלך כל תהליך הטיפול. בנוסף, צוות האתר מפעיל את מרכז העזרה של בריא בישראל, הכולל את מאגר השאלות והתשובות הגדול ביותר בעברית בנושא קנאביס רפואי, בו ניתן מענה מהיר לשאלות חדשות מסביב לשעון.

לצד שירותים אלו, מציע בריא בישראל מידע ושירותים בנושא איתור מלאי של מוצרי קנאביס רפואי בבתי מרקחת, מאפשר פנייה מהירה לחברות קנאביס ושירותי משלוחים עד הבית, מגזין בריאות הכולל עשרות מאמרים מקצועיים בנושא קנאביס רפואי וטיפול במחלות, וכל שירות אחר שמטופל קנאביס יכול להזדקק לו.

כל גולש, גם כשאינו נרשם למועדון החברים של בריא בישראל, יכול למצוא בקלות את כל המידע לו הוא זקוק במהירות ובפשטות, באמצעות כלים אוטומטיים וללא צורך בטלפון, פקס או המתנה למענה אנושי שעלול להתעכב.

חשוב לציין כי חלק מהשירותים שמוצעים באתר בריא בישראל – בין היתר שירותי ייעוץ והכוונה לבירור זכאות לקנאביס רפואי, קביעת תורים לרופאים מומחים, הזמנת משלוחי קנאביס עד הבית ושאר שירותים חיוניים למטופלים – מסופקים בפועל על ידי גורמים חיצוניים, בין היתר חברות קנאביס רפואי, משרד הבריאות או מרפאות פרטיות, ולא על ידי בריא בישראל.

יש לכם שאלה על קנאביס רפואי שלא קיבלתם עליה תשובה? מחפשים מידע על טיפול רפואי בקנאביס, רופאים מומחים, בתי מרקחת קנאביס או הזמנת משלוחים? כנסו ל”בריא בישראל” ותמצאו בדיוק את מה שאתם צריכים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות