ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
פרסום עסק קנאביס

קידום אורגני לקנאביס – ככה תפרסמו עסק קנאביס בחינם

שתפו את החברים

פרסום כל עסק הוא משימה לא פשוטה, פרסום עסק קנאביס, עם כל המגבלות והקשיים שמערימות עליו פייסבוק וגוגל, הוא אפילו בעייתי יותר. אבל מה שהרבה אנשים לא מבינים זה שכדי לייצר נוכחות משמעותית ברשת ולגרום לעסק קנאביס לשגשג, ממש לא…

פרסום כל עסק הוא משימה לא פשוטה, פרסום עסק קנאביס, עם כל המגבלות והקשיים שמערימות עליו פייסבוק וגוגל, הוא אפילו בעייתי יותר. אבל מה שהרבה אנשים לא מבינים זה שכדי לייצר נוכחות משמעותית ברשת ולגרום לעסק קנאביס לשגשג, ממש לא חייבים לשפוך כמויות גדולות של כסף. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה בלי לנפץ את החזרזיר שלכם:

 

תפסיקו לפרסם, תתחילו לייצר

הכלל החשוב ביותר שיעזור לכם לפרסם בחינם הוא פשוט להשתחרר מהמחשבה שאתם צריכים לפרסם. מבולבלים? בואו נסביר: היום יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שכדי להגיע ללקוחות חדשים ולשכנע אותם, הם לא צריכים לייצר פרסומת קליטה עם סלוגן שחוק, אלא פשוט לתת לאנשים מידע וערך והם כבר יגיעו אליהם לבד.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקים אתר, בלוג, עמוד פייסבוק או ערוץ יוטיוב שבהם תפרסמו תכנים שימושיים שבאמת מביאים ערך לגולשים. על אילו תכנים אנחנו מדברים? פשוט תמשיכו לקרוא.

 

תהפכו לאושיה

אושיות רשת צומחות היום כמו פטריות אחרי הגשם כמעט בכל תחום שאתם יכולים לדמיין – וכן, גם בתחום הקנאביס יש לא מעט אושיות כאלו. מומחים לשיווק אומרים שהסיכוי נקנה מוצר או שירות מאדם כלשהו עולה כשאנחנו מבינים שמדובר באדם שאנחנו יכולים לסמוך עליו ושיודע בדיוק על מה הוא מדבר.

כדי להפוך לאושיה כזאת, תוכלו לדוגמה לייצר סרטונים או מאמרים שבהם אתם מסבירים על כל דבר שקשור בצריכת קנאביס, בגידול או במיצוי. זה יכול להיות כל דבר שאתם יכולים לדמיין, מגלגול נכון של ג’וינט, דרך סקירה של הדרכים הכי טובות לצרוך קנאביס ועד להשוואה מפורטת של וופורייזרים על כל היתרונות והחסרונות שלהם. ככל שהתכנים שתייצרו יהיו עם ערך גדול יותר למי שמחפש אותם – ככה הם ישווקו אתכם ואת העסק שלכם בצורה יעילה יותר.

 

תפתחו את שרירי הביקורת

יש דבר אחר שמעניין מאוד את כולנו וזה מה בדיוק אנחנו מעשנים כשאנחנו קונים מנגו קוש, פרפל הייז, או כל זן אחר שהשם שלו לא בדיוק אומר יותר מדי לאדם הפשוט. פרסום ביקורות על זנים באתר, בבלוג או בפרופילים ברשתות החברתיות הוא דרך מצוינת להקפיץ את עצמכם בתוצאות החיפוש של גוגל ולהגביר את החשיפה שלכם בחינם.

תוכלו לדוגמה להקים בלוג שבו תכתבו על החוויות האישיות שלכם בהתנסות עם זנים שונים. תנו דירוג לכל זן, ספרו עליו ועל ההרכב שלו ודברו על איך הוא השפיע עליכם באופן אישי. תוכלו לכתוב על זה בהקשר ייחודי שאתם מתחברים אליו – כמו סקס, פעילות גופנית, טיפול בבעיות רפואיות שאתם סובלים מהן ועוד.

 

לחדש, לחדש, לחדש

חשבתם פעם איך מנוע החיפוש של גוגל בוחר לדרג את  האתרים שבו? האמת היא שאף אחד לא בדיוק יודע איך זה עובד, כי ענקית החיפוש שומרת על סודיות די נוקשה בהיבט הזה, אבל יש כמה דברים שאנחנו יודעים היום שעובדים מעולה בקידום בגוגל.

קודם כל, גוגל בוחנת כמה זמן הגולשים מבלים בדף שלכם וככה היא יודעת אם התוכן שלכם באמת מעניין, או סתם זרוק שם כדי “לסמן וי”. היא גם בוחרת להציג במקום גבוה יותר אתרים שמתעדכנים כל הזמן. אז אם אתם רוצים שהאתר שלכם יקבל מקום של כבוד במנוע החיפוש, אתם חייבים לוודא שאתם מעדכנים אותו בלי הפסקה בתכנים מעניינים ורלוונטיים.

נכון, זה לא קל ודורש מכם השקעה של לא מעט זמן ומחשבה, אבל תחשבו על זה ככה – זה בסופו של דבר פרסום בחינם שיכול להקפיץ לכם את העסק. אם תשקיעו יותר ביצירת תוכן מעניין בתחום הקנאביס, תוכלו להימנע מלשפוך כסף על פרסום יקר שלא בהכרח יניב לכם תוצאות.

 

ברשתות החברתיות תהיו חברתיים

עוד דרך לגרום לאנשים להכיר אתכם היא פשוט להיות מעורבים כמה שיותר בפורומים שקשורים לקנאביס בפייסבוק, בטלגרם ובכל פלטפורמה אחרת. תענו על שאלות, תייעצו לאחרים ותבנו לעצמכם נוכחות שיהיה קשה להתעלם ממנה. ככה תוכלו לא רק לגרום לאנשים להכיר אתכם ולדעת שאפשר לסמוך עליכם, אלא גם “לדוג” בדרך די מתוחכמת המון לקוחות חדשים ונאמנים לעסק שלכם.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות