ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

המלחמה בסמים הופכת להיסטוריה

שתפו את החברים

סדרה דוקומנטרית חדשה בערוץ ההיסטוריה בשם “המלחמה של אמריקה בסמים” תעלה מחר לשידור, והיא מציגה עדויות מזעזעות של סוכנים לשעבר של ה-CIA ושל ה-DIA, ומציגה באור חדש את ההשפעות העצומות של המלחמה בסמים על הציבור שלנו מזוויות שונות, ואף חושפת…

סדרה דוקומנטרית חדשה בערוץ ההיסטוריה בשם “המלחמה של אמריקה בסמים” תעלה מחר לשידור, והיא מציגה עדויות מזעזעות של סוכנים לשעבר של ה-CIA ושל ה-DIA, ומציגה באור חדש את ההשפעות העצומות של המלחמה בסמים על הציבור שלנו מזוויות שונות, ואף חושפת את המקור המפתיע שאחראי לכך.

“המלחמה של אמריקה בסמים” היא מיני סדרה עם 4 פרקים, שעוקבת אחר משחקי השליטה של כנופיות הסמים, יזמים, ואפילו פוליטיקאים על השוק השחור מהתקופה שלפני חמישים שנה. בסדרה יוצגו גם עדויות של סוחרי סמים וחברי כנופיות וגורמים פליליים נוספים שהשפיעו בצורה כזו או אחרת על ההפללה של הצרכנים, כשכולם מפיקים מכך רווח פיננסי או פוליטי.

באותן שנים של תחילת המלחמה בסמים, הCIA- ראתה בבלימת הקומוניזם מטרה עליונה, ויצרה בריתות חשאיות עם הקרטלים ועם סוחרי הסמים מדרום אמריקה, ואף העניקו להם אישור חשאי לנהל ולהגדיל את עסקי הסמים שלהם בתוך ארה”ב בתמורה לתמיכתם במאבק בקומוניסטים.

הנזק שנעשה כתוצאה מהמלחמה של רשויות החוק בצרכנים ובסוחרים, גרמה לנזק גדול יותר מהסמים עצמם, המלחמה בסמים כבר ידועה כשילון מהדהד, ועולה למשלם המיסים הישראלי בכל שנה מעל מיליארד וחצי שקלים.

הכספים שמופנים ל”מלחמה בסמים” מתבזבזים על אכיפה אגרסיבית ומיותרת, על הטיפול של המערכת המשפטית, ועל בתי הכלא שמלאים באנשים שרובם כלל לא עברו שום עבירה מוסרית.

הסדרה “המלחמה של אמריקה בסמים” תשודר בערוץ ההיסטוריה בימי חמישי, החל מ-10 באוגוסט בשעה 21:45.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות