ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
תעשיית הקנאביס

המתנגדים הגדולים לקנאביס מחפשים כיוון

שתפו את החברים

ודאי כבר נחשפתם לכל הדיווחים שעלו לאחרונה ברשת ובחדשות על חברת התרופות טבע שיוצאת עם מכשיר אידוי חדש לקנאביס רפואי. אחרי שנים שחברות התרופות נלחמות מול תעשיית הקנאביס, ׳טבע׳ כנראה מבינים שאין מנוס והצמח הוא העתיד. בשיתוף עם פרי דוידסון…

ודאי כבר נחשפתם לכל הדיווחים שעלו לאחרונה ברשת ובחדשות על חברת התרופות טבע שיוצאת עם מכשיר אידוי חדש לקנאביס רפואי. אחרי שנים שחברות התרופות נלחמות מול תעשיית הקנאביס, ׳טבע׳ כנראה מבינים שאין מנוס והצמח הוא העתיד. בשיתוף עם פרי דוידסון שמפתח את Syqe Inhaler הם מביאים את הקנאביס לקהל היעד שלהם.

אחרי חברות התרופות שהתנגדו נחרצות למהלך הזה במשך שנים, נראה שגם ענקית חברת הטבק פיליפ מוריס מכניסה הילוך. פיליפ מוריס השקיעה במוצר Syqe Inhaler כ20 מיליון דולר, סך עלויות הפיתוח הן 38 מיליון דולר. החברה השקיעה את הסכום כדי שתוכל להשתמש בטכנולגיה הזאת בעתיד. מעבר להשקעתה במוצר יחד עם טבע, פיליפ מוריס מפתחת מוצר נוסף שנקרא  IQOS, פיתוח שעלה 3 מיליארד דולר בעשור האחרון.

״מכשיר חדש שעובד על אידוי/חימום במקום בערה. למכשיר מכניסים יחידת טבק, לתוך מה שנראה כמו סיגריה קטנה, ואותה יחידת טבק מתחממת ומגיעה לטמפרטורה של 300 מעלות. המעשן הבגיר ייהנה מאותה חוויה שמדמה עישון בצורה הקרובה ביותר לעישון עצמו, תוך כדי הפחת הנזק והחומרים הרעילים שנגרמים מסיגריה.״ כך לפי דוברת פיליפ מוריס בישראל, מעיין שריג.

אז פיליפ מוריס עדיין לא לגמרי שם, אבל נראה שהכיוון לקנאביס הוא בלתי נמנע. בעקבות מהפכת הקנאביס שמתרחשת לאחרונה, התפשטות הלגליציה וחברות הענק שמשקיעות מיליונים בפיתוחים שונים בתעשיית הקנאביס, כפי ששודר אמש (10.12) בחדשות 10. חברות כמו פיליפ מוריס יבינו די בקרוב ככל הנראה

שאם you can’t beat them, join them וישלבו כוחות עם התעשייה ממש כפי שטבע מתחילה וגם חברות האלכוהול שכבר מפתחות משקאות בתוספת קנאביס, כמו Constellation Brands (התאגיד מאחורי בירה קורונה וסבדקה וודקה – Svedka.)

אנחנו כבר יכולים לראות את הידיעה המרעישה כשפיליפ מוריס יתחילו לשווק סיגריות קנאביס.

זה ייראה כך:

whatsapp-image-2016-12-11-at-10-59-54-am

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות