ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

השפעת לגליזציית הקנאביס על שוק העבודה

שתפו את החברים

לגליזציית הקנאביס מתפשטת ברחבי העולם. קנדה כבר הבטיחה שהשנה תהיה לגליזציה, לארבע מדינות בארה״ב לגליזציה מלאה וב23 מדינות יש לגליזציה לקאנביס רפואי. באורגוואי זה חוקי ועלות גרם עולה 1 דולר בלבד. בפרוטוגל יש לגליזציה מלאה. הרווחים מהכנסות המיסים כמו קולורדו,…

לגליזציית הקנאביס מתפשטת ברחבי העולם. קנדה כבר הבטיחה שהשנה תהיה לגליזציה, לארבע מדינות בארה״ב לגליזציה מלאה וב23 מדינות יש לגליזציה לקאנביס רפואי. באורגוואי זה חוקי ועלות גרם עולה 1 דולר בלבד. בפרוטוגל יש לגליזציה מלאה.

הרווחים מהכנסות המיסים כמו קולורדו, שהרוויחה 996 מיליון דולר ב2015, הלכו לתושבים, גם בצורת החזר כספי וגם בשיקום ובנייה של בתי ספר ציבורים. אבל יש עוד משהו שחשוב לדבר עליו כשמדברים על לגליזציה – שיעור האבטלה ירד. ואם בקולורדו עסקינן, הליגליזציה יצרה מעל 10,000 עבודות חדשות.

לגליזציית הקנאביס

כמו כל עסק אחר, תעשיית הקנאביס תזדקק לתפקידים מסורתיים כמו שיווק, משאבי אנוש, כספים וטכנולוגיה אבל יהיו גם תפקידים חדשים או כאלה שהיו מחתרתיים עד עכשיו. יהיו הרבה תפקידים שקשורים לשירות לקוחות וייעוץ לחולים, עבודות של טיפוח וגידול בידי מאסטרים בתחום, גוזמים, מומחי השקייה, יהיה צורך בעובדי מעבדה, במדענים, כימאים וטכנאים עבודות ביטחון ואספקה.

לגליזציית הקנאביס
SONY DSC

החדשות הטובות הן שלא צריך המון נסיון, מכיוון שמדובר בתעשייה חדשה, אך זה כמובן ישתנה במהרה ככל שהתעשייה תגדל.

כל זה נשמע כמובן מאוד חיובי. עכשיו רק צריך לחכות (או לפעול) שהלגליזציה תגיע גם עלינו.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות