ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
נשים וקנאביס

נשים וקנאביס – מרי וג’יין לא צריכות בנים

שתפו את החברים

נשים וקנאביס – הפעם ב Weediquette,  קרישנה אנדבולו חוקר את הצד הנשי של תעשיית הקנאביס. הוא מגיע לחוות גידול שמנוהלת על ידי נשים וכל החקלאים בה – נשים. אנדבולו פוגש בסן פרנסיסקו את סינכרוניסיטי – חברה של נשים שמארגנות אירועי…

נשים וקנאביס – הפעם ב Weediquette,  קרישנה אנדבולו חוקר את הצד הנשי של תעשיית הקנאביס. הוא מגיע לחוות גידול שמנוהלת על ידי נשים וכל החקלאים בה – נשים.

אנדבולו פוגש בסן פרנסיסקו את סינכרוניסיטי – חברה של נשים שמארגנות אירועי שיווק סגורים לנשים בלבד. באירועים הללו הן נותנות במה ליזמות בתחום הקנאביס להציג את מרכולתן. מעבר לשיווק הן שמו להן למטרה לשנות את הסטיגמה שיש על נשים שצורכות קנאביס.

״זה ממש נחמד לראות איך הסטיגמה נעלמת, הבייב הסטלנית הטיפוסית, שתמיד רואים, הסקסיזם. חשיפה של חלקי גופן. כשהולכים לכנסים שונים בנושא קנאביס, אתה עלול להתבלבל ולא לדעת אם אתה בכנס קנאביס או פורנו״. אומרת ג׳וליאנה קראלה, מדריכת יוגה לשעבר ויזמית קנאביס בהווה, עם “אנטי דולורוס” שייסדה ב 2008, חברה שמשלבת קנאביס באוכל ומתמקדת בבריאות.

הנשים הללו נלחמות בסטיגמה הזאת ובדרך השיווקית של חברות קנאביס רבות שמשתמשות בנשים באופן סקסיסטי. ורבים מאמינים שהדרך הזאת שמחפיצה נשים מרחיקה אחרות מצריכת הצמח.

אנדבולו פוגש גם את מאד זילה שהיא כמובן בדיוק הסטיגמה שנשים כמו ג׳וליאנה קראלה וחבורת סינכרוניסיטי נלחמות בה. היא דמות הבייב הסטלנית, חשבון האינסטגרם שלה מאוד פופלרי עם מאות אלפי עוקבים והיא יודעת איך לשמר אותו על ידי צילומים מאוד סקסיים וחושפניים במיוחד.

משם הוא מגיע לכנס גראס לנשים בלבד Women Grow ופוגש צעירה בת 25 שהתחילה ב״טרימרית״ (״טרימריות״ – אחראיות להפתר מהעלים הלא רצויים של הצמח לפני מכירתו לצרכן), הגיעה לניהול והיום יש לה חברה משלה.

 

הוא פוגש בדנבר את ג׳יימי פורינו, היא הבעלים של שלוש חנויות קנאביס. כדי להגדיל את הרווחים שלה היא החלה לאחרונה לגדל קנאביס בעצמה. בית הגידול שלה מונה כ 600 צמחים וגודלו כ 700 מ״ר. אבל זה לא הכל, ג׳יימי עובדת על הפקת הרווחים שלה באופן אינטנסיבי והיא עומדת לפתוח שני בתי גידול נוספים. היא כבר נחשבת לאישה המובילה בתחום הקנאביס.

ג׳יימי נכנסה לעסקי הקנאביס במקרה. חברה הטוב שהיה בעסקי קנאביס רפואי חיפש משקיעים לפני שנפטר בגיל 64. היא החליטה להשקיע את כל כספה והיום יש לה את אחד העסקים הגדולים והמצליחים בתעשייה.

 

אבל מעבר לעצמאות והתפתחותן של נשים בתעשייה יש גם צד אפל, חוות רבות בקליפורניה יכולות להיות מאוד עוינות כלפי נשים וקנאביס ובפרט לאלו שעובדות בחוות הללו כטרימריות. זה מתחיל מלגרום להן לעשות את עבודתן בלי חולצה ומגיע לעיתים גם למקומות קיצוניים יותר.

״הרעיון להפוך את תעשיית הקנאביס לשיויונית בין המינים,״ הוא מסכם, ״היא לא מטרה קטנה וחסרת ערך אלא חלק ממאבק גדול הרבה יותר ליצור עולם מאוזן יותר.״

https://www.youtube.com/watch?v=4SArDMJF2pk

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות