ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
לעשן קנאביס

חבר ה’לייבור’ בבריטניה קורא לעשן קנאביס בפרלמנט כדי “לאתגר את החוק”

שתפו את החברים

חבר מפלגת השמאל ומי ששימש בעבר כנציגה ‘פול פליין‘, קורא לחברי הפרלמנט לעבור על החוק – לעשן קנאביס בין כותליו של בית הפרלמנט, במטרה לשנות את החוק, ואת תפיסתה המצומצמת של הממשלה על הנושא. במהלך לא שגרתי קרא חבר הפרלמנט…

חבר מפלגת השמאל ומי ששימש בעבר כנציגה ‘פול פליין‘, קורא לחברי הפרלמנט לעבור על החוק – לעשן קנאביס בין כותליו של בית הפרלמנט, במטרה לשנות את החוק, ואת תפיסתה המצומצמת של הממשלה על הנושא.

פול פליין: רק צעד כזה יעשה שינוי

במהלך לא שגרתי קרא חבר הפרלמנט לחבריו לעשות מה שהוא עצמו מגדיר כ”מעשה חמור מאד של עברה על החוק באמצעות צריכת חומר שמוגדר כסם לא חוקי”, תוך שהוא מעודד אנשים שלא אמורים לפעול כך, להעמיד את עצמם ואת הממשלה בפני דרישה לאסור את כולם. לדבריו, רק דרך מהלך קיצוני כזה אפשר יהיה להשפיע על הדעה הרווחת של הממשלה ומדיניותה ביחס לקנאביס.

פליין מזכיר “מעשה חמור” נוסף שעשה ב-2011 כשהגיש כוס מים חמים לאורחת שלו בבית הפרלמנט ‘אליזבת’ ברייס’, שסבלה מטרשת נפוצה. בכוס המים החמים היא הניחה פרח של קנאביס ושתתה תה קנאביס במרפסת של אחד החדרים. מאורע זה היה חלק ממסע הסברה לחשיבותו של הקנאביס הרפואי בהקשר הרפואי, כמה חודשים אחר כך היא נפטרה.

“היא עתידה הייתה להיאסר לשבע שנים, ואני הייתי אמור להתלוות למאסר גם כן על המעשה הזה, אך אני מאמין שאנחנו חייבים לעמוד נגד הבורות והאכזריות הברברית שמגלה הממשלה, במניעתה מאנשים חולים מאד את התרופות שעוזרות להם – לעשן קנאביס. אנחנו חייבים לעורר את האנשים שתופסים עמדות אלה להתחיל לבצע את חובותיהם האזרחיות, גם באמצעות אי ציות ציבורי”

שלומי סנדק מעביר ג’וינט בכנסת

גם בישראל קרה מקרה דומה בשנת 2015, כשבאמצע דיון של וועדת העבודה והרווחה, פעיל הקנאביס ‘שלומי סנדק’ הגיש ג’וינט לחולה שהציג את מצבו הרפואי בפני הועדה, וטען כי אינו מקבל מינון מתאים של קנאביס רפואי. גם כאן מסתבר שהעבירה לא הייתה כל כך חמורה וסנדק נדרש לשוב למקומו ולא ננקטו נגדו שום צעדים.

מקור

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות