ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
חיפוש קנאביס

מחלום העלייה לסיוט מתמשך של חיפוש קנאביס

שתפו את החברים

  משפחה אמריקאית הגשימה את חלומה ועשתה עלייה, אבל מהר מאוד הפך החלום לסיוט עבורם כאשר משטרת מודיעין ביצעה חיפוש מאסיבי אחר קנאביס בביתם. ג׳יי אנגלמאיר Engelmayer סיפר על הגיהנום שהוא עבר עם משטרת ישראל בפוסט שהעלה בבלוג ב Times…

 

משפחה אמריקאית הגשימה את חלומה ועשתה עלייה, אבל מהר מאוד הפך החלום לסיוט עבורם כאשר משטרת מודיעין ביצעה חיפוש מאסיבי אחר קנאביס בביתם.

ג׳יי אנגלמאיר Engelmayer סיפר על הגיהנום שהוא עבר עם משטרת ישראל בפוסט שהעלה בבלוג ב Times of Israel. הסיפור מאז התפשט ברחבי המדיה החברתית ואתרי חדשות שונים באנגלית ועברית.

לטענת אנגלמאיר שהגיע מניו יורק הכל התחיל מהודעות טקסט הומוריסטיות של בתו בת ה 14. חבר לכיתה שאל אותה אם יודעת היכן ניתן להשיג סמים וזו כתבה בהומור ׳בטח, לאבא שלי יש יער שלם בחצר האחורית שלנו׳.

זאת היתה בדיחה אבל משטרת מודיעין לקחה את העניין ברצינות, ׳חקירה משטרתית מתנהלת כחלק מחקירת סמים בקרב בני נוער׳ כך נאמר מדובר המשטרה מיקי רוזנפלד.

אנגלמאיר סיפר שבעברו עישן מריחואנה אך נמנע מלעשות זאת בישראל.

לפי המשטרה לא נעשה משהו יוצא דופן כחלק מהחיפוש והחקירה. הם לקחו את אנגלמאיר ובתו לתחנת המשטרה, אנגלמאיר טוען שהוא נחקר ע״י המשטרה ללא עו״ד ושבתו בת ה 14 נחקרה באופן זהה ללא נוכחות של עו״ד או אפוטרופוס. כמו כן אנגלמאיר נאזק בידיו וברגליו ואויים שילדיו ילקחו ממנו, הוא שהה במאסר בית במשך חמישה ימים וגם אישתו ובנו בן ה15 נחקרו בתחנת המשטרה.

 

המשטרה מסוייגת מלדווח על פרטי החקירה אך מצהירה שהכל נעשה תחת אישורים קפדניים ושאנגלמאיר נחקר באופן זהה לכל אחד אחר בסיטואציה מהסוג הזה.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. ליבליך גרשון |

    אתה לא יחידי בעיר, אצל בני ביקרה המשטרה ביום שני האחרון וכמובן ללא תוצאות, ההבדל בנינו שלנו הודיע נכדי על המצאות שוטרים בבית בסביבות 1400 ושלנו אין עבר כלל בכול מה שקשור בעשיה הפלילית ההפך.
    אני מציע לדובר משטרת מחוז מרכז ולרע”מן שלו לחוש לתחנה ולבדוק את היכולת המקצועית של עובדי מודיעין תחנת מודיעין .
    חשוב עוד יותר שתיבדק העילה לבקשת צו חיפוש ומה סיפרו לשופט שמיהר לחתום על צו כזה
    (גידול סמים)
    אתם מבזבזים את כספי הציבור בפעולות ללא בסיס מודיעיני בדוק מספרים לבית משפט סיפורים ללא בדיקה מינימלית כאיש משטרה בדימוס הצלחתם להרגיז אותי בוז לכם.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות