ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

חפש את המטמון גרסת הטלגראס

שתפו את החברים

בקבוצת הטלגראס ‘קהילת תל אביב’ השיקו משחק קבוצתי אטרקטיבי בערב מוצ״ש (אתמול) שנערך עבור קהילת הצרכנים של תל אביב. המשחק “חפש את המטמון” נועד לאתגר את קהילת המעשנים התל אביבית למצוא שקיות קנאביס שהסתירו מנהלי טלגראס במקומות שונים בעיר. בתוך…

בקבוצת הטלגראס ‘קהילת תל אביב’ השיקו משחק קבוצתי אטרקטיבי בערב מוצ״ש (אתמול) שנערך עבור קהילת הצרכנים של תל אביב. המשחק “חפש את המטמון” נועד לאתגר את קהילת המעשנים התל אביבית למצוא שקיות קנאביס שהסתירו מנהלי טלגראס במקומות שונים בעיר. בתוך שעות ספורות ובעקבות המשחק עלה מספר החברים בקבוצה מ-2600 למעל 4000 חברים.

בשעה 21:00 ניתנו הרמזים הראשונים  וחברי הקהילה הנלהבים מיהרו לעלות על האופנים החשמליות שלהם, על האופנועים והמכוניות ודהרו לעבר לאורך שדרות רוטשילד ולאתרים הסמוכים שם הוטמנו חלק ניכר מהשקיות. כך שאם הסתובבתם באזור במוצ״ש והייתם עדים להסתערות של צעירים וצעירות תל אביביים עם ברק בעיניים לעבר עצים, כניסות בתים, גלידריות, קיוסקים וכדומה, זה הפתרון לתעלומה.

את ההודעה שפורסמה בדף הפייסבוק של טלגראס והכריזה על קיומו של המשחק “חפש את המטמון”, קיבלו החברים בהתלהבות ובברכות. בתחילת הערב דאגו המשתמשים  באפליקציה לטעון את הטלפונים הסלולריים ואת הבטריות של האופנים החשמליות. אנשי טלגראס, כך התברר כשנפתח המשחק, פיזרו 10 שקיות של גראס שכל אחת מהן מכילה בין 2-4 גרם.

את השקיות אמורים היו המשתתפים למצוא באמצעות רמזים ששחררה בחורה בשם שילה מטלגראס לחברים שמיהרו להירשם למשחק, ובשעה תשע בערב נחשף הרמז הראשון:

“יש לכם מאנצ׳י מתוק באיזור שדרות רוטשילד, אולי כדאי שתנסו את המזל שלכם”.

מיד הגיעו התגובות והשיתופים: מקס ברנר, הגלידרייה באלנבי רוטשילד. רוטשילד ענקית, היו שהתלוננו לפני שזינקו לדרך, אך כעבור דקות ספורות כבר הכריז בחור בשם יוני

“מצאתי! ישששש!”

“איפה זה היה?” מתעניינים כולם

“מטר וחצי ממקס ברנר” מעדכן יוני. אבל החברים רוצים הוכחה

״תעלה תמונה״ הם מבקשים כשעוד מישהו בשם הבמה ‘נייס וויד’, מכריז:

“מצאנו!” והתמונות של השקיות הנכספות מועלות לפורום.

שילה חוזרת עם הרמז השני: “מגדלים בבית – יש מקום בתל אביב שאתם חייבים להכיר”.

הרמז קשה מידי, מתלונן אחד החברים, “הכתובת על הקיר”, משיבה שילה.  בעוד היא משיבה חבר אחר כותב בפורום ״הידרושופ״, מישהו אחר מוסיף ״טרומפלדור 12״. שתי דקות אחרי מדווח מישהו ש”הרגע מישהו עבר כאן ולקח” ושנייה אחרי מכריז גם חבר הקבוצה ‘ווייס סיטי’

אחת השקיות שהוטמנו

“מצאתי!” הרמז השלישי על אלכוהול ופיצה אחרי ההצגה מוביל לתחנת האוטובוס שליד הפיצרייה טוני ווספה, עוד מאושר מודיע שמצא והוא מעדכן שמצא את השקית על עץ מול הקיוסק. בין המתרוצצים יש כאלה שכבר מותשים ומתלוננים על הדלק שהם שורפים ועל הסוללה שנגמרת. “וואלה לא מאמין שרצתי חצי תל אביב”, כותב מישהו. “שילה בבקשה תשחררי כבר את הרמז הבא” מפצירים המשתתפים חסרי הסבלנות וכך גולש המשחק ומגיע לשעתיים כשהמוצאים המאושרים קובעים עם החברים לחגוג בברים ובתי הקפה שבאזור.

 

סמיילי על השקית
אחד מהמקומות ברוטשילד שהוטמנה בו שקית קנאביס
“מגדלים בבית – יש מקום שאתם חייבים להכיר” נרמז על מחבוא ליד חנות לציוד גידול הידרושופ שבתל אביב

טלגראס, אתם נהדרים, כתב אחד מהם מילות סיום, ״אתם יכולים לעשות את זה גם בראש העין?” “מה עם נתניה?” שאל אחר, “תגיעו אלינו?” התחלנו עם תל אביב, ענתה לו שילה, בואו נראה שהכל עובר טוב ואז נמשיך.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אחת שיודעת |

    תורידו את הכתבה הזאת אתם הורסים את המשחק

שינוי גודל גופנים
ניגודיות