ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
חפש את המטמון - קנאביס

רוצים 50 גרם חינם? חפשו את המטמון

שתפו את החברים

ביום שישי הקרוב ייערך בת”א אירוע “חפש את המטמון” המוני, שהופק בשיתוף של “המחתרת האחרת”, “מצפנים”, “Wonderland crew” ועוד מספר ארגונים הפעילים בתחום הסחר המקוון בקנאביס. ההשתתפות באירוע אפשרית לנרשמים בלבד, ובין המשתתפים יחולקו עשרות פרסים – ביניהם שקיות קנאביס,…

ביום שישי הקרוב ייערך בת”א אירוע “חפש את המטמון” המוני, שהופק בשיתוף של “המחתרת האחרת”, “מצפנים”, “Wonderland crew” ועוד מספר ארגונים הפעילים בתחום הסחר המקוון בקנאביס. ההשתתפות באירוע אפשרית לנרשמים בלבד, ובין המשתתפים יחולקו עשרות פרסים – ביניהם שקיות קנאביס, מנויי VIP לקבוצות השונות ופרס ראשון שעומד על 50 גרם תפרחת איכותית.

משחק “חפש את המטמון” עם פרסים ירוקים, בו עוקבים המשתתפים אחרי רמזים וחידות במטרה לזכות בכמות לא מבוטלת של פרחים, הוא לא מונח זר עבור צרכני הקנאביס הישראלים, שכבר חזו ב-2 משחקים שכאלה נערכים בשנה שעברה, ובאחד נוסף נערך באירוע “פסטיגראס” בפורים האחרון.

כעת, מסתמן כי שלל הארגונים שצומחים בשוק הסחר המקוון בקנאביס בצלה של רשת “טלגראס“, למדו את המתכון להצלחה, ואף החליטו לשפר אותו על ידי הפקה משותפת והמונית – שתיערך בשעות הצהריים של שישי הקרוב (8.6), במיקום סודי בת”א.

הפסקה פעילה בת”א

המשחק יחל בסביבות השעה 13:00, במקביל לחלק מאירועי מצעד הגאווה שנערכים באותו יום, וצפוי להימשך מספר שעות עד שהמשתתף המוביל יגיע לפרס הראשון – 50 גרם של תפרחת קנאביס איכותית, אליה כנראה יתווספו כמה פרסים.

הארגונים ששותפים להפקת המשחק והתחייבו לספק את הפרסים למשתתפים הם “מצפנים” (יוצאי “המצפן”), “המחתרת האחרת” (יוצאי “המחתרת”), “Wonderland crew”, “Weed Bible” ועוד 2 נוספים שטרם נחשפו. כל הארגונים פועלים בשיתוף מלא, ואפילו רשת “טלגראס” פרסמה את האירוע מטעמה.

חפש את המטמון ביום שישי
חפשו את המטמון ביום שישי

לצד הפרס הראשון, כך על פי מידע שנמסר למגזין מטעם מנהלי הארגונים, יחולקו למשתתפים עוד עשרות פרסים, בין היתר מנויי VIP לקבוצות השונות, שקיות קנאביס של 5-10 גרם וכן שקיות קטנות יותר של 1-3 גרם. כל השקיות שנתרמו למשחק יהיו ארוזות וממותגות בהתאם לארגון שתרם אותן.

“המסר העיקרי שלנו הוא תנו לעשן בשקט ובכיף”, מסר לנו מנהל בקבוצת “מצפנים VIP” בראיון שערכנו עמו, “קהל היעד של האירוע הוא כל צרכן הוא כל אדם אשר צורך נאביס ומאמין בזכותו של כל אדם להיות אחראי לבחירות שלו, ודווקא ביום כזה, שנחגגים בו ניצחון וזכויות, גם לצרכני הקנאביס מגיע”.

כמובן שההשתתפות באירוע היא על אחריות המשתתפים בלבד, אך למען מניעת החשיפה העודפת, לא פתחו המארגנים למשחק אירוע ציבורי ברשתות החברתיות, והמידע המלא לגביו מופץ על בסיס הרשמה ואימות משתתפים בלבד. בנוסף, העובדה שהאירוע נערך במקביל למצעד הגאווה, ככל הנראה תשפיע בצורה משמעותית על זמינות המשטרה לאירועים אחרים.

חנויות קנאביס חוקיות - יש מי שלא רוצה
בואו לחפש את המטמון הירוק

עד כמה יהיה האירוע המוני באמת? למרות שעד כה מספר הנרשמים עומד על כמה מאות משתתפים, עד יום האירוע צופים המארגנים למעלה מאלף משתתפים. במידה ואכן יגיע מספר כה גדול של אנשים, ייתכן כי בסוף האירוע תתקיים ישיבה המונית של כל המשתתפים, בנקודת הסיום של החיפוש.

המעוניינים להירשם ולהשתתף באירוע (מעל גיל 18), יכולים לשלוח הודעה באפליקציית ‘טלגרם’ לערוץ matmon_resomim@ (הרשמה) ולהצטרף גם לערוץ המשחק הרשמי Hamahtert_Matmon@ בו יועבר כל המידע לנרשמים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות