ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
עובש הדברה מזיקים קנאביס

כמה חומרי הדברה אתם אוהבים על הגראס שלכם?

שתפו את החברים

אחת הבעיות הרציניות בצריכת “סמים לא חוקיים” היא שהצרכן לא יודע מה הוא צורך. מחקר אחד מצא שב13 מתוך 14 דגימות קנאביס נמצאו פטריות ושרוב המעשנים שנבדקו צרכו עובש. בעיה רצינית יותר מעובש בפרחים היא אכפתיות יתר מצמח הקנאביס. מעבדת מחקר של קנאביס במישיגן מצאה חומרי הדברה על פרחי מריחואנה בכמות גדולה פי 60 מהרמה המותרת בתרד.

אחת הבעיות הרציניות בצריכת “סמים לא חוקיים” היא שהצרכן לא יודע מה הוא צורך. מחקר אחד מצא שב13 מתוך 14 דגימות קנאביס נמצאו פטריות ושרוב המעשנים שנבדקו צרכו עובש. בעיה רצינית יותר מעובש בפרחים היא אכפתיות יתר מצמח הקנאביס. מעבדת מחקר של קנאביס  במישיגן מצאה חומרי הדברה על פרחי מריחואנה בכמות גדולה פי 60 מהרמה המותרת בתרד.

חומרי הדברה מטבעם הם רעילים, ורוב חומרי ההדברה בשימוש כיום רעילים גם לבני אדם. כמות חומרי ההדברה שנמצאו בדגימות קנאביס מאוד קטנה כך שלא צפוי נזק, אז אל דאגה. אבל חייבים להיעשות מחקרים נוספים שיראו את השפעת חומרי ההדברה על מעשני קנאביס בטווח הרחוק.

גידול קנאביס במקום בו זה לא חוקי הוא סיכון וכשמגדלים חוששים שהיבול שלהם עלול להיהרס הם מוסיפים כמות גדולה של חומרי הדברה. ״אין מספיק הדרכה על השימוש הנכון והיעיל בחומרי הדברה״ אומר מגדל לשעבר ומומחה הדברה בהווה, ״אנשים מנחשים כמויות״

בארצות הברית אין כרגע רגולציה על חומרי הדברה בהקשר של קנאביס רפואי ואם יש קבוצה שעליה להימנע מחשיפה לחומרים הללו, הרי שמדובר באלו שאינם בריאים. פעילת הלגליזציה האחות ג׳ין וויריק קארלסון מקליפורניה, נפטרה מחשיפת יתר של חומר שמחסל קרדיות שמאז כבר לא חוקי בארה״ב.

צרכני קנאביס צריכים לדאוג גם מקוטלי עשבים. ממשלת ארה״ב השתמשה בעבר בחומר כימי בשם Paraquat במטרה למגר חוות קנאביס. קנאביס צהוב במיוחד עלול להיות נגוע ב Paraquat, ועלול לגרום לנזק רציני בריאות. השימוש בחומרי הדברה נפוץ יותר בסט אפים גדולים מאשר בקטנים ובגידול חוץ הרבה יותר מגידול פנים בו ניתן לשמור על תנאי היגיינה טובים יותר ולמנוע מזיקים.

מחקרים שונים מראים שצריכת קנאביס על ידי שימוש בבאנג או וופוריזר מבטלת כמעט באופן מוחלט את האופציה של שאיפת רעלים. מתכון טוב יותר לשאיפת קנאביס נקי מחומרי הדברה מסוכנים הוא גידול קנאביס ביתי. כל עוד קנאביס לא חוקי וללא פיקוח זאת הדרך היחידה לצרוך קנאביס אורגני נקי מרעלים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. pelegf |

    יש עובש בכל הקנאביס הרפואי

שינוי גודל גופנים
ניגודיות